![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
YEE-HAA!!!
Versie 2.4 (Q-Course) is uit!!! ff een snelle blik op de nieuwe versie: Het is 'mooier', er is een nieuwe engine gebruikt die het spel mooier weergeeft (Unreal 2.5) Het heeft 4 nieuwe levels: SF Courtyard (SF en IF)klik SF Precious Cargo Recovery (SF en IF)klik! SF Blizzard (alleen SF) SF WaterTreatment (alleen SF) Het heeft 2 nieuwe wapens: M141 BDM klik! AGP-DB14 (Dit wapen wordt gebruikt om deuren mee te openen/open te beuken) Nouja, dit lijkt me wel weer voldoende voor nu. We zien vanzelf wel of het nou écht mooier en leuker is geworden door deze update. Op dit moment zijn alle servers een beetje overloaded, maar als je toch snel versie 2.4 wilt hebben, kun je het beste hier een account aanmaken, werkte bij mij ook, want het balkje staat nu op 22% ![]()
||
Citaat:
Ik speel overigens ook al een tijdje AAO onder de naam -=BPC=-Tank, sinds 2002 denk ik ![]()
||
Citaat:
Hij doet t niet!!! Bij het unzippen zegt ie dat er iets fout is gegaan en dat dat waarschijnlijk komt door een 'Bad file Transfer'!!! Damned, ik nog wel denken dat gamespot te vertrouwen was ![]() Heb jij dat ook HTID?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |