Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn meisjes die dat wel waarderen, maar die worden meestal niet gezien door dat soort jongens. Want die willen meisjes die hen niet zien staan en die hen niet waarderen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
@Loontjuh; Sterkte!
Citaat:
![]() Acceptatie is een lastig proces, en ik denk dat je dat wel weet. Maar niemand is perfect, en wie weet ben jij wel perfecter als die vrienden van je, die je laten vallen. Sterker nog, dat weet ik wel zeker! Tuurlijk gaat de opname goed, gewoon wat vertrouwen in hebben. Mensen weten wat ze doen. En ja, het succes wensen heeft niet veel geholpen. Het begin al goed, zou met mn exvriend richting Zwolle reizen, want daar woont zn nieuwe vriendin. En dan zou ik nog een uurtje alleen door moeten reizen. Geen probleem. Dacht ik. Maar meneer kwam niet opdagen. Vergeten dat hij zijn tas in moest pakken. Gewoon, vergeten. Dus ik alleen in de trein. Ondanks de werkzaamheden ging alles perfect. Goede en leuke reis gehad, duurde echt niet zo lang als dat ik dacht. En de afsluiting was perfect. Op een donker en oud station, een beetje treurig, stond hij daar. Rode trui. Lekker opvallend. Ik was nog nooit zo blij om hem te zien. Een zoen, nog eentje. Samen lopen, hij vragen of mijn tassen niet te zwaar waren (hoezo cliché?). Samen door de hele stad gelopen. Hij veel vertellen over de huizen, kerken, gebouwen en mensen. Ik genieten van de informatie, zijn stem en de passie waarmee hij het vertelde. Langs zijn school gelopen, langs de school van zijn broer gelopen. Hij vertellen, ik luisteren. Op naar de bus, naar zijn appartementje. Zooo leuk! Heel schattig klein, maar gewoon geweldig. Even wat muziek geluisterd, wat gedronken en uiteindelijk nog voor het avondeten in bed beland. Pas om 20.30 gegeten, heerlijke lasagne ![]() Samen voetbal kijken, en lachen om elkaars opmerkingen. Weer hele verhalen tegen elkaar. Hij trekt al zijn boeken uit de kast, en ik ben oprecht onder de indruk. De voetbal duurde me na de verlening te lang, en ik ging naar bed. Eventjes lezen, maar in slaap gevallen. Hij heeft heel lief mijn boek opzij gelegd, een vouwtje gemaakt waar ik gebleven was (omdat ik dat ook altijd doe..) en hij is naast me gaan liggen. Lang doorgeslapen, wakker geworden en genoten van hem zo naast me. Toch maar uit bed gekomen, hij douchen en ik omkleden. Samen eten, hij ontbijtje gemaakt. Naar huis, in de trein, met fikse vertraging, gepraat. Veel gepraat. Over zijn ex. Over mijn ex. Maar meer over zijn ex. Hij heeft er zoveel verdriet van. En dat doet mij pijn. Ik had niet gedacht dat ze zo zou zijn. Het is een vriendin van me. En niet een oppervlakkige, maar ook geen goede vriendin. Hoe ga ik haar dit vertellen? Moet ik het haar wel vertellen, aangezien hij nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Ik wil het haar vertellen, had het gisteren bijna gedaan. En ja, ze weet dat ik ergens mee zit. Zij is duidelijk over hem heen, flirt met anderen, heeft al met een ander gezoend. Waarom ziet hij dat dan niet, waarom kwelt hij zich zo? Is het omdat hij nog een beetje onervaren is op dit gebied, al lijkt me dat stug... Of is het omdat hij nog zoveel om haar geeft? Maar dan vraag ik me af waarom. Zij heeft hem heel rot behandeld. Hij verdiende dat niet. En toch jezelf zo laten behandelen, zelfs nu nog. Maar ik ben bereid om hem die tijd te geven. Alweer. 2 weken geleden zei hij het ook al. Ja, toen was het net 2 weken uit. Na een relatie van net geen 8 maanden. Tuurlijk doet het pijn, maar snapt hij niet dat ik hem wel wil helpen, als hij het toestaat? Dat ik er voor hem wil zijn, een schouder aan wil bieden en hem mijn zakdoek lenen ![]() Wat maakt dit alles van mij? Een scharrel om over zijn ex heen te komen? (die mogelijkheid heb ik eerlijk gezegd al een beetje weggestreept). Een verliefdheid die gewoon op het verkeerde moment komt? (ja, dat zou goed kunnen..). Of gewoon een flirt, een éénmalig iets? (zeg dat dan gewoon!) Maar wat ik dan niet snap is dat hij me zoent, passioneel zoent, waar zijn vader bij is. Die kwam hem van het station halen, ik ging te voet verder. Hij zoende me oprecht, heerlijk en ja, gepassioneerd. Voor de ogen van zijn vader, die naar me glimlachte en me begroette. I'm driving myself crazy. Pretty crazy. Kon ik nu maar even bellen met mijn beste vriendje, maar met hem heb ik ruzie (mn exvriendis mn beste vriend..). Eerst dat eens onder 4 ogen uitpraten, dan wil ik weer dingen aan hem toevertrouwen. Godver, hij is degene die me rustig kan krijgen, die de boel zo mooi relativeert... Klootzak, waar ben je als ik je nodig heb?! *zucht* Ik zou nog uren door kunnen typen. Ik zou de afgelopen 2 dagen van minuut tot minuut kunnen en willen beschrijven. Maar ik zal jullie niet langer vervelen met mijn nu al ellenlange post. *Geen idee van wie het nummer is, maar de tekst is wel mooi.. En herkenbaar* Ja, ieder meisje heeft dromen, Dat eens de ware zal komen... Maar jij, speelde een spel slechts met mij!! Beloftes, veel loze woorden, Jij dacht dat die mij bekoorden... Voorbij, dat is het beste voor mij!! Vaarwel, Altijd zal ik van je blijven dromen! Vaarwel, Een afscheid valt steeds zwaar! Solong, Ja ik wist dat het ervan zou komen! Vaarwel, Wij moesten uit elkaar! Pas op wat jongens je zeggen, Als ze je uit willen leggen... Ja jij, bent echt de mooiste voor mij!! Ze kunnen bergen beloven, Je van illussies beroven... Ja zij, deden hetzelfde met mij!! |
![]() |
||
Citaat:
over jouw verhaal, het is ook gewoon niet eerlijk.. maar als jij er nu gewoon voor hem kunt zijn, dan komt het vast wel goed.als je hem nu helpt met zijn verdriet, en het hem niet kwalijk neemt dat hij even tijd nodig heeft na zo een relatie, dan komt het allemaal goed. het is inderdaad moeilijk dat ie je dan wel zo zoent enzo en dan toch nog twijfelt.. maar zie dat als een positief iets, dat hij eerst goed over zijn ex heen wil zijn voor hij echt wat met jou wat wil. hij is er eerlijk over. ik denk dat, naar wat ik lees, hij wel verlieft op je is maar er nog neit aan toe durft te geven. misschien wel door hoe die relatie met zijn ex is gegaan. het komt allemaal goed meis ![]() @loontjuh: heel veel sterkte meis.. *knuff*
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is niet persoonlijk hoor rare kwast maar iedereen die dit steeds maar zegt in 99% van de gevallen zal het onzin zijn En zo niet stel dat niemand je mist maakt het dan uit? je leeft voor jezelf hier en nu want men na je dood denkt of voelt maakt niks uit dat ga jij toch niet weten en wil jij hier en nu belangrijk zijn voor anderen? ga daar dan voor zorgen in plaats van op een forum lopen schreeuwen dat niemand je gaat missen
||
Citaat:
kweet niet dat vul jij maar ff aan voor mij kennelijk... en lucht je hart...dat betekend dat er alles gezegd kan worden
||
![]() |
Citaat:
maar dat ik een beetje gek word van al dat niemand zal me missen, ik kan net zo goed doodgaan geblaat en jep. dit wilde ik even zeggen lucht je hart he
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Groepen zijn vreselijk, weet het. Hoorde vroeger ook nergens bij. Maar heb nu een geweldige vriendengroep. En die komt voor jou ook nog. En dan hoor je opeens overal bij. Vriendengroepen, gezinnen en families van anderen. Het lukt je wel, net zoals het mij gelukt is. Alleen lijkt het alsof bij mij het duwtje in de rug eerder is gekomen. Maar ook ik heb er 19 jaar op moeten wachten.. Kop op meis! Citaat:
Ik hoop zo dat het goed komt tussen ons. Niet alleen omdat ík verliefd ben, maar omdat hij gewoon een geweldig persoon is. We hebben het leuk samen (nja, ik iig...hij ook zegtie..), zelfs zonder te praten voelen we elkaar aan lijkt het wel. Alleen krijg ik soms het idee dat ik gekker op hem ben, als dat hij op mij is. Maar als ik dan de rest van de situatie bekijk, dan is dat logisch. Morgen ga ik met zijn ex praten. Die vriendin van mij dus.. Ik wil niet dat ze van een ander hoort wat er speelt tussen hem en mij. Wil eerlijk tegen haar zijn. Wil niet dat ze denkt dat ik alles wat ze me verteld, dat ik dat tegen hem vertel. Pff, gaat echt lastig worden joh! Maar goed, ik overleef het wel hoor. Even doorbijten en er voor gaan. Ik ga er voor hem zijn zoveel als ik kan. Ik ga hem steunen als hij dat wil, hem met rust laten, al is dat moeilijk. Nja, eerst morgen overleven en dan zie ik wel verder. Ik heb helaas een rustige week, maandag vrij, dinsdag stage, woensdag overdag vrij, 's avonds werken. Donderdag werken en vrijdagochtend stage. Oja, en zaterdagochtend werken, 's middags een receptie van een bruiloft en 's avonds een verjaardag.. Mja. Allemaal zonder hem. En bellen durf ik niet goed. Maar mis hem nu al. Voel me echt leeg, zeker na 2 van die geweldige dagen. Waarom bezit ik 'de handicap' dat ik me te snel aan mensen hecht? Ik doe mezelf er alleen maar pijn mee. En breng de andere in een lastige positie... *huilt weer eens* |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Eindexamens 2003 |
Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic Lynn | 130 | 02-06-2003 11:34 |