Oud 08-05-2005, 01:40
maniacman
maniacman is offline
Hallo allemaal,
wat vinden jullie een redelijke "wachttijd" na een relatie (+3 jaar) voor je weer met zoenen en verliefd worden begint?? mijn ex had al meteen de volgende dag op haar msn profiel staan dat ze "single and looking" was.............. is dat nou normaal?? ik weet dat iedereen het op zijn eigen manier moet verwerken maar hallow?
Oud 08-05-2005, 01:43
MTpower
MTpower is offline
Als er dan iemand langs zou komen die ik erg leuk vind zou ik niet wachten omdat ik net een relatie achter de rug heb... Maar zou het dan ook weer niet in m'n msn profiel zetten dat ik single and looking was
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 01:46
Verwijderd
Ik vind een wachttijd niet nodig, maar dat ligt maar net aan hoe lang je eigenlijk al uit de relatie wou. Als iemand zich al drie maand niet lekker voelde bij de verkering en eigenlijk opgelucht is dat het uit is, dan zal die persoon waarschijnlijk eerder klaar zijn voor een nieuwe relatie. Als iemand er erg mee zit, zal die waarschijnlijk niet direct in zijn voor een nieuw vriendje of vriendinnetje.
En dan heb je nog de mensen die een nieuwe nemen om over de oude heen te komen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 08:17
WolterB
WolterB is offline
Ligt eraan hoe snel je vindt dat je eraan toe bent om weer een nieuwe relatie te hebben. Soms is een relatie eigenlijk al dood, terwijl je wel bij elakar blijft. Dan is het wel makkelijker om sneller weer 'rond te kijken', dan wanneer het helemaal onverwacht komt.
Oud 08-05-2005, 09:45
maniacman
maniacman is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-05-2005 @ 09:17 :
...Dan is het wel makkelijker om sneller weer 'rond te kijken', dan wanneer het helemaal onverwacht komt.
ja vertel mij wat!
Oud 08-05-2005, 10:19
einie
einie is offline
Citaat:
maniacman schreef op 08-05-2005 @ 02:40 :
..... mijn ex had al meteen de volgende dag op haar msn profiel staan dat ze "single and looking" was.............. is dat nou normaal?? ...
hoe snel reageert iemand op een msnprofiel??
maar het is inderdaad wel overdreven vroeg...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 11:09
Retteketet
Retteketet is offline
Dat is voor iedereen anders, maar ik zou persoonlijk toch even terug naar af moeten, even rustig bijkomen. ik bedoel, +3 jaar vind ik behoorlijk lang, en dat zou ik niet in een keer achter me kunnen laten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 11:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
maniacman schreef op 08-05-2005 @ 02:40 :
Hallo allemaal,
wat vinden jullie een redelijke "wachttijd" na een relatie (+3 jaar) voor je weer met zoenen en verliefd worden begint?? mijn ex had al meteen de volgende dag op haar msn profiel staan dat ze "single and looking" was.............. is dat nou normaal?? ik weet dat iedereen het op zijn eigen manier moet verwerken maar hallow?
Voor een meisje van 13 is dat niet raar.. maar als jullie een relatie van 3 jaar hadden is ze vast niet 13. (of wel?)
Verder hangt het ervanaf wie de relatie heeft beeindigd, hoe lang diegene dat al wilde en hoe erg de break up er in hakt.
Oud 08-05-2005, 11:59
Hagel
Hagel is offline
als je er in die 3 jaar al een tijd niks meer aan vond vind ik het niet eens zo gek. Dat ligt er gewoon aan hoe de relatie was op het moment dat het uitging en het is ook erg persoongebonden.
Oud 08-05-2005, 12:01
Balance
Balance is offline
het lijkt mij een typische manier van een trap na geven.
en het is gelukt, want jij bent nu van slag door het feit dat ze je al zo snel vergeten lijkt te zijn.
Oud 08-05-2005, 12:06
Verwijderd
Daar kun je toch in het algemeen niks over zeggen. Als die relatie van drie jaar de laatste zes maanden al klote was, vind ik het bijvoorbeeld niet zo gek dat iemand een week nadat het daadwerkelijk uit is gegaan alweer een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 12:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-05-2005 @ 13:06 :
Daar kun je toch in het algemeen niks over zeggen. Als die relatie van drie jaar de laatste zes maanden al klote was, vind ik het bijvoorbeeld niet zo gek dat iemand een week nadat het daadwerkelijk uit is gegaan alweer een ander heeft.
Oud 08-05-2005, 12:52
Fietsertje
Fietsertje is offline
Als ik dat toch eens wist bij een bepaalde meid kon ik me daar al vast op in stellen!
Oud 08-05-2005, 15:02
Verwijderd
Een msn profiel zegt alles natuurlijk

En dan nog, misschien was ze je ondertussen zo zat dat ze er meteen werk van heeft gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 15:54
Donny must die
Donny must die is offline
ze doet het om je extra pijn te laten voelen, meisjes kwaal
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 15:56
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Blijkbaar had je weinig indruk op haar gemaakt.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 16:32
Kaps
Kaps is offline
Ach... Sletten meteen na een relatie kan geen kwaad.
Tenminste... Als je jezelf geen slet wil voelen.
Daarom wacht ik wel even een paar maandjes voor ik me weder aan andere vrouwen vastzuig.
Oud 08-05-2005, 18:14
Verwijderd
Die wachttijd kan je zo lang en zo kort maken als je zelf wil.
Maar ik denk dat je ex vriendin nu een beetje wanhopig is en een nieuw vriendje zoekt om de leegte op te vullen. Of ze wil flink rampetampen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 20:58
Anaïs
Anaïs is offline
Mja, ik zou toch wat tijd tussen laten...

Tussen vorige en huidige relatie (vorige: 13mnd lang) zaten zo'n 9 maanden... Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen, 'k denk dus dat het vooral daarvan afhangt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:15
vampire_esje
vampire_esje is offline
Tja, ik had ongeveer (net geen 3 jaar met mijn ex) en vond (heel stiekum) mijn beste vriend ook leuk... het laatste jaar ging het ook niet lekker tussen mij en mijn ex..

2 weken nadat het uit was met mijn ex, ging het aan met mijn huidige vriend. ik was niet op zoek, het was niet geplanned.. IT JUST HAPPEND...

Vampire_esje

Ps. De dag na het uit was, heb ik mijn MSN profiel van "vaste relatie"veranderd naar "niet vrijgegeven".
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:59
Verwijderd
Sociaaltechnisch gezien is het niet netjes, maar onder omstandigheden kan ik hier geen definitief oordeel over uitspreken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 22:57
Verwijderd
uit is uit, lijkt me. Zeker als iemand het zélf uit heeft gemaakt, dan kan ik me voorstellen dat diegene gauw al weer aan een relatie toe is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:28
Verwijderd
In de meeste gevallen is na 3 jaar de verliefdheid voorbij. Het is dan vrij logisch dat je vatbaar wordt om verliefd te worden op anderen.

Die tekst op MSN is natuurlijk gewoon om jou te irriteren, maar waarom heb je in godsnaam je ex op MSN? Verwijderen die hap.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:42
Verwijderd
Sociaaltechnisch
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 10:29
Konijn
Konijn is offline
Ligt eraan hoe lang de relatie al niet lekker liep (al was dat maar alleen van haar kant uit). Toen ik mijn relatie met mn ex na anderhalf jaar uitmaakte, was dat wel vervelend, maar was ik ook opgelucht, omdat ik er al wel een tijdje mee zat.
Toen ik dus 'tegen iemand anders aanliep' had ik niet het gevoel dat het niet kon, vanwege die vorige relatie. En toen mijn ex zn msn-profiel veranderde in 'alleenstaand en op zoek' vond ik dat fijn, in de zin van, gelukkig, hij gaat ook weer verder met zn leven.
Oud 12-05-2005, 11:16
Optima
Optima is offline
waarom zou dat van belang zijn? Ondermijnd het feit dat zij snel behoefte heeft aan een ander, jullie gehele relatiegeschiedenis? Zijn je herinneringen nu bedriegelijk, of voel je je bedrogen?

NIET DOEN

dat is tijdsverspilling. Koester de heirnneringen, en laat niets in de toekomst dit beeld vervormen, ook niet het feit dat zij zo snel een ander wil. Je was onvervangbaar, maar niet eeuwig.
Oud 12-05-2005, 11:39
Astraea
Astraea is offline
Ik vind deze vragen meestal een beetje zinloos. Aangezien het bij iedereen verschilt. De één heeft een wachttijd nodig van een half jaar, de ander kan na een week al zonder moeite met anderen zoenen (en meer). Ik kan er niet tegen als mensen dit soort dingen gaan lopen veroordelen. Daarbij, uit is uit, dus practisch gezien kun je alles doen en laten wat je wil. En natuurlijk kun je iemand daar pijn mee doen, maar uiteindelijk moet je doen wat jij wil, zolang jij je er fijn bij voelt.
Oud 12-05-2005, 17:10
bracelance
bracelance is offline
ligt aan de manier waarop het uitgaat...
Oud 12-05-2005, 17:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Er zijn nog 4 wachtende voor u?
Oud 12-05-2005, 21:16
Warsocket
Warsocket is offline
minimum: 0 dagen
gewoon als je je weer prettig voelt bij iemand anders
Oud 13-05-2005, 17:30
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb het zelf meegemaakt. Na 3,5 jaar verkering, waarvan ik na 3 jaar zo iets had van: "dit duurt niet lang meer", heb ik vrij snel met andere jongens gekust.
Mijn redenen: ik wist al een half jaar dat me niet meer happy voelde in die relatie (achteraf gezien), na 3,5 jaar verkering te hebben gehad is het superspannend om weer eens met andere jongens te zoenen... Ik had het avontuur even nodig denk ik om het leven weer zinvol te maken.
Oud 13-05-2005, 18:37
Verwijderd
Net zo lang als je je er goed bij voelt. Lijkt me. Als het uitgaat en na een week kom jij iemand tegen waar je helemaal verliefd op wordt, ga je daar toch lekker voor? Als het een maand, een kwartaal of een jaar duurt, ook goed. Toch? Lijkt me niet echt een vaste tijd voor.

Hoewel ik wel gekwetst zou zijn als het tussen mij en mijn vriend uit zou zijn en hij de volgende week al een nieuwe vriendin zou hebben. Maarja, dat zijn mijn gevoelens en niet de zijne.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:55
Lilything
Lilything is offline
Hmm.....als je laat staan dat je bezet bent vind ik t ook weer triest, net alsof je t nog niet toe wilt geven.....

kvind btw single en op zoek een beetje triest......single is veel minder triest. Wie niet zoekt, zult vinden......naja misschien doet ze t daarom wel

sorry btje vage reply
Oud 14-05-2005, 12:11
Verwijderd
Het ligt aan de relatie ervoor. Meestal is het wel goed als er even wat tijd tussen zit, maar ik zou me niets proberen aan te trekken van het msn-profiel van je ex.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:11
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-05-2005 @ 02:46 :
Ik vind een wachttijd niet nodig, maar dat ligt maar net aan hoe lang je eigenlijk al uit de relatie wou. Als iemand zich al drie maand niet lekker voelde bij de verkering en eigenlijk opgelucht is dat het uit is, dan zal die persoon waarschijnlijk eerder klaar zijn voor een nieuwe relatie. Als iemand er erg mee zit, zal die waarschijnlijk niet direct in zijn voor een nieuw vriendje of vriendinnetje.
En dan heb je nog de mensen die een nieuwe nemen om over de oude heen te komen...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten