|
|
|
Zo ja, wat dan juist?
Ik doe stencils, posters, stickers en graffiti.
|
|
ja, ik hou me er mee bezig.
minder dan vorige jaren, maar heb posters, stickers en graff opzich ook gedaan. |
|
|
|
Verwijderd
Ik zou wel eens graag graffiti willen proberen
Wat zijn stencils ook alweer? Zijn dat die knipsjablonen? |
|
|
|
doezel schreef op 13-05-2005 @ 17:00 :
Ik zou wel eens graag graffiti willen proberen Wat zijn stencils ook alweer? Zijn dat die knipsjablonen?
|
|
Ik deed stoepkrijt.
|
|
..........
ik wil heel graag straatkunstdoen, lekker urban man...wel lastig dat mijn lage broeken dan afzakken als ik moet rennen voor de politie
|
|
Verwijderd
Fishy schreef op 12-05-2005 @ 23:02 :
kan je misschien wat laten zien? |
|
|
|
Verwijderd
vraagje: waar kan je van die grote stikkervellen oid kopen?
|
|
|
|
Pay Per View schreef op 14-05-2005 @ 12:58 :
Ik heb wel schrik gekregen van de politie de laatste tijd nu er veel vrienden van me recent een paar keer opgepakt zijn...
|
|
Pay Per View schreef op 14-05-2005 @ 12:58 :
Ik heb wel schrik gekregen van de politie de laatste tijd nu er veel vrienden van me recent een paar keer opgepakt zijn... ![]()
|
|
ch ii l schreef op 14-05-2005 @ 21:14 :
zijn die van jou? ik vraag me echt af waarom je die op het fietspad in breda zo gespoten hebt? Vlakbij de academie is dat, maar dan allemaal dezelfde kant op, daar stoor ik me een beetje aan... hehe. sorry ik ben een mierenneuker. En die Space Invader is 1,5 meter breed ofzo en dat was omdat ik een grote fan ben... =)
|
|
Afgelopen week was ik in keulen en daar waren ze aan het stoepkrijten... Ik wist niet dat dat zo mooi kon zijn!
|
|
Pay Per View schreef op 15-05-2005 @ 13:08 :
Ik woon in Antwerpen en ben nog nooit in fucking Breda geweest. En die Space Invader is 1,5 meter breed ofzo en dat was omdat ik een grote fan ben... =)
|
|
Antique schreef op 15-05-2005 @ 15:08 :
je bent je toch wel bewust van het feit dat er al mensen zijn die die space invaders op straat maken ? www.space-invaders.com
|
|
Pay Per View schreef op 15-05-2005 @ 22:49 :
Waar denk je mss dat ik fan van ben man??? www.space-invaders.com
|
|
Ben ik 't eigenlijk wel 'n beetje mee eens...
|
|
Antique schreef op 16-05-2005 @ 01:04 :
nou als je fan was van het spelletje dan zou het me kunnen voorstellen dat je niet af weet van die ast die het op straat doet, want ik vind t namelijk een beetje raar om als een tribute aan een artiest zijn werk na te maken en op straat te maken, snap de goede bedoelingen maar vind het gewoon een beetje not done om eerlijk te zijn |
|
|
![]() Mooi design voor op prullenbakken in parkjes ..
|
|
Antique schreef op 16-05-2005 @ 01:04 :
nou als je fan was van het spelletje dan zou het me kunnen voorstellen dat je niet af weet van die ast die het op straat doet, want ik vind t namelijk een beetje raar om als een tribute aan een artiest zijn werk na te maken en op straat te maken, snap de goede bedoelingen maar vind het gewoon een beetje not done om eerlijk te zijn Net zoals Taal (lees het Groene Boeken van Dalen).. Updates, is het technische internet woord in deze huidige maatschappij.. Wil jij je uiten in de maatschappij en wil de mooie kleine dingen in het leven behouden en dat het door gaat op de geest van mensen, dan is street art een toegepaste vorm van kunst.. De straat is een reflectie, een spiegel van de maatschappij.. Terecht dat kunstenaars hun designs zo aanpassen dat ze kunnen integreren in stadsomgeving (zie NYC, Paris, Tokyo).. Urbanisatie noemt men die demografisch bij aardrijkskunde.. Tenminste dat is mijn visie, en ik snap de visie van deze man.. Pay Per View, check die shit en wreckitnize..
|
|
Chilli Dude schreef op 16-05-2005 @ 10:41 :
Zit je nou te mutsen, spaceinvaders is iets wat hij cool vind en heeft dit gemaakt bij hem thuis op de muur...niks op de straat
|
|
Antique schreef op 16-05-2005 @ 11:21 :
snap je me nou helemaal niet? als hij het inderdaad in zn kamer heeft opgehangen heb ik niets gezegd, maar dit topic gaat over dingen die je op straat hebt gemaakt en daaruit concludeerde ik dus dat dit op straat zou hangen....mocht dat niet zo zijn heb ik niets gezegd,hangt het we l op straat blijf ik bij mijn standpunt [art] kunst commbineer deze 2 woorden en je hebt een nieuwe "stijl" ..Claim that shit and make it free... Support Free4All, Open Source http://www.w3c.com (ofzo )..
|
|
ik ga mn streetart ding een beetje op n forum posten
|
|
volgens mij snapt iemand hier niet het idee achter die space invaders....
|
|
|
|
keeszor schreef op 19-05-2005 @ 17:59 :
volgens mij snapt iemand hier niet het idee achter die space invaders....
|
![]() MM ruwe schets, maar geinspireerd door Tim Tsui (Kunstenaar) en Paul Verbraak (Skateboarder) en Ninja's.. (Check Reload cover van 31)..
|
|
sinds wanneer is graffiti steert-art?
|
|
|
|
Waar valt het dan onder?
|
|
R schreef op 24-05-2005 @ 12:13 :
sinds wanneer is graffiti steert-art?
|
|
Bruce schreef op 24-05-2005 @ 03:06 :
[afbeelding] MM ruwe schets, maar geinspireerd door Tim Tsui (Kunstenaar) en Paul Verbraak (Skateboarder) en Ninja's.. (Check Reload cover van 31)..
|
|
[afbeelding] MM ruwe schets, maar geinspireerd door Tim Tsui (Kunstenaar) en Paul Verbraak (Skateboarder) en Ninja's.. (Check Reload cover van 31).. Ik veronderstel dat je er stickers of posters van gaat maken?
|
|
Bruce schreef op 25-05-2005 @ 18:43 :
Nah ik zeg net het is een schets, stonede bui in de coffeeshop.. Maar mss een keer karton ofzo uitsnijden en dan overheen sprayen, of wat dan ook.. Maja fuck it, nu nog geen tijd voor.. Ik vind street-art trouwens maar een onzin term, want er vallen veel dingen onder straatkunst, bijvoorbeeld fonteintjes ..Ik ben beginner, dus het mag om te huilen zijn ..
|
|
p-chez schreef op 27-05-2005 @ 01:48 :
Je zou er stickers van kunnen maken. ..
|
|
Verwijderd
[afbeelding] MM ruwe schets, maar geinspireerd door Tim Tsui (Kunstenaar) en Paul Verbraak (Skateboarder) en Ninja's.. (Check Reload cover van 31).. |
|
|
|
en als je zo graag andere mensen wil verbeteren moet je leraar worden. |
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
|
|
Banksy is een groooooooooooot brein. Ik hou van zen werk! =) Nog meer street-art op www.woostercollective.com
|
|
|
|
o, ze stonden al in een ander topic, dat ik over het oog had gezien
|
|
|
|
|
|
|
|
Pay Per View schreef op 22-06-2005 @ 00:27 :
Post eens iets van jezelf... =) Banksy is een groooooooooooot brein. Ik hou van zen werk! =)
|
|
|
|
dit is ook leuk: http://www.miauk.com/
|