Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nog steeds slaat de quote van L&P nergens op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ohhhhh, nu schend ik ook nog de mensenrechten ![]() amerika hoort toch ook bij het westen? Lees het artikel eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op onzin is er een topic waarin vrijwel alle Moslims, Gatara, Joostje, McCaine en Rollo Tomassi posten. Ook ZSA post er de laatste tijd veel in. Nu kon ik daaruit opmaken dat zijn normen en waarden heel erg anders zijn dan die van een gemiddelde Moslim. Vervolgens zei ik, appart van de vorige opmerking dat de Nederlandse maatschappij in zijn geheel er ook andere normen en waarden op nahoudt, en dat je dat op seksualiteit kunt nalezen. En nu ontopic. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij wou er een verklaring voor, die geef ik je, en nu zeg je opeens dat het je niks kan schelen. ![]() Vraag er dan niks over. ![]() Verder maak ik hier geen woord meer aan vuil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Norm en waarden regels zijn ervoor om de relaties tussen mensen te verbeteren/ onderhouden. Of iemand zovaak als een koe wil neuken staat daar los van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
2) Sterven voor je idealen lijkt me op zich niks mis mee
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Sterven voor je idealen is knap stom. Jouw dood is niet meer dan een symbool, terwijl het ideaal er echt niet dichterbij door komt. Het martelaarschap heeft als ideaal op zich echt wel afgedaan hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch zit ik liever in de VS in de gevangenis dan in Afrika, Rusland, Azie, of in het midden Oosten, eerlijk gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik kon vannacht niet slapen en viel midden in die uitzending. Ik wist eerst nog niet dat het om vrijwilligers ging. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ontzettend om moest huilen toen ik het zag (en toen al helemaal niet meer kon slapen natuurlijk). Mensen die zo met vermeende terroristen omgaan zijn zelf geen haar beter als de terrorist zelf. Ik vond het echt zo walgelijk. Hoe durf je zo met mensen om te gaan? wie ben je zelf dan wel niet? en net alsof het helpt trouwens....die mensen komen er met zware trauma's vandaan, met psychoses en noem het maar op. Guantánamo Bay zet in mijn idee alleen maar aan tot haat en terorrisme.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben heel erg blij dat een niet-gelovige (toch) dit als extreem beschouwd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1) niks mis met extremiteit 2) hoe kom je aan dat beeld van niet-gelovigen die zo extreem zijn?
||
Citaat:
Ik vind alleen een geruststellende gedachte dat niet-gelovigen het ook als extreem beschouwen, want tot nu waren het alleen gelovigen die het verwierpen. Ik ben van mening dat niet-gelovigen over het algemeen minder waarden en normen kennen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
HEY STELLETJE EIKELS !!
deze discussie gaat over de verhoormethodes en manier van omgang met mensen op gauntanamo bay. Niet alleen maar over het wel of niet door de wc spoelen van de koran ( ![]() Ik heb gisteravond ook die docu gezien. Ik vond het erg schokkend, helemaal omdat het niet eens bewezen is of de gevangenen op gauntanamo bay schuldig zijn aan misdaden of terrorisme.
||
Citaat:
offtopic: ![]() ![]() Zo zie ik het verderfelijke van sex niet in, intrinsiek gezien is er ook niks mis mee, je benadeelt er niemand mee, en twee mensen hebben er plezier van. Daarentegen zijn niet gelovigen vaak wel veel toleranter tegenover homo's (ook hier is niks mis mee, wederom je benadeelt er niemand mee.) euthanasie (wat is er mis met het eindigen van iemands lijden?). Niet gelovigen kijken vaak vanuit een reeële manier naar dingen, gelovigen denken niet zelf na maar volgen klakkeloos hun boekje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |