Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek
Bekijk resultaten poll: welke paranormale ervaringen heb je gehad?
ik heb een droom gehad die uitkwam 97 58.08%
ik had een voorgevoel 115 68.86%
ik wist iets gewoon 99 59.28%
ik zag een geest 37 22.16%
ik heb op een andere manier contact met een geest gehad 32 19.16%
ik ben uitgetreden 23 13.77%
ik kan de toekomst voorspellen via kaartleggen of pendelen 23 13.77%
ik kan foto's lezen 11 6.59%
ik doe aan wicca, en ik heb meegemaakt dat mijn spreuken werken 20 11.98%
ik kan telekinese 17 10.18%
ik kan lekker iets anders! En dat zet ik in het topic 30 17.96%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 23:40
kamikazehans
kamikazehans is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 09-04-2005 @ 20:44 :
Ik kan Aura's zien (vroeger beter dan tegenwoordig) en ik ben begonnen met Telekinese (kan nu een aliminium folie psi-wheel laten draaien op een redelijke snelheid )
telekinese lukt mij echt nog niet... aura's zien dan weer wel. en voreger ook beter als nu. denk dat dat wel weer komt van de zomer als ik me er beter op kan concentreren en als het weer beter meezit... hoop ik.
Oud 15-04-2005, 08:25
Wickey
Wickey is offline
Citaat:
kamikazehans schreef op 12-04-2005 @ 00:40 :
telekinese lukt mij echt nog niet... aura's zien dan weer wel. en voreger ook beter als nu. denk dat dat wel weer komt van de zomer als ik me er beter op kan concentreren en als het weer beter meezit... hoop ik.
Is paranormale begaafdheid te leren ofzo? En hoe ziet een aura er dan uit?? Als het een soort gekleurde waas rond iemand is, heb ik ook wel eens een aura gezien...al was het niet vaak.

En Weylyn, ik kan dat ook! Alleen niet altijd Mensen worden er wel eens bang van ja.

Hoe zit het trouwens als familieleden veel paranormaler zijn? Me ma 'ziet' dingen en laat onverklaarbare singen gebeuren.....echt freaky soms...
Oud 15-04-2005, 14:06
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
kamikazehans schreef op 12-04-2005 @ 00:40 :

Ik ben nu 16, toen ik een jaar of 13 was kwam het paranormale gebeuren (aura's zien) is nu zo goed als weg. Nu ben ik bezig met Telikinese leren, het weer word nu weer een stuk beter dus tjah, heerlijk.
Oud 15-04-2005, 17:58
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Wickey schreef op 15-04-2005 @ 09:25 :
Is paranormale begaafdheid te leren ofzo? En hoe ziet een aura er dan uit?? Als het een soort gekleurde waas rond iemand is, heb ik ook wel eens een aura gezien...al was het niet vaak.

En Weylyn, ik kan dat ook! Alleen niet altijd Mensen worden er wel eens bang van ja.

Hoe zit het trouwens als familieleden veel paranormaler zijn? Me ma 'ziet' dingen en laat onverklaarbare singen gebeuren.....echt freaky soms...
dat is inderdaad te leren...
aanleg is handig, maar dat heb je vaak omdat je dat in een vorige al geleerd hebt hoe het moet
en andere dingen als heel vaak ingevingen krijgen / ineens precies dingen weten vind ik moeilijker
heb ik zelf geen controle over, is gewoon soms ineens

waarom freaky?
is vrij normaal hoor
Oud 15-04-2005, 20:12
Wickey
Wickey is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 15-04-2005 @ 18:58 :

waarom freaky?
is vrij normaal hoor
Ik bedoelde freaky ook niet echt als "abnormaal" of "vreemd". Meer op de manier dat ik er soms van schrik als er iets gebeurd. Zoals laatst...een muziekdoos, van overgrootmoeder (al geruime tijd overleden), al 12 jaar niet meer gebruikt, begint te spelen als m'n moeder het over overgrootmoeder heeft.

Ook heeft m'n moeder elven en witte wieven gezien, een ufo en een verschijning waarvan we nu nog niet weten wat het geweest kan zijn!!

Misschien post ik dat ook nog wel, misschien iemand die het weet.
Oud 15-04-2005, 20:18
hemhemhem
hemhemhem is offline
hmm, heb een beetje m'n bedenkingen nu
maar ben ook in een te nuchtere bui nu

maar zou m'n eigen dingen ook in twijfel trekken nu

anyway, mjuh...
ik begrijp wel hoe je 't bedoelde ja
maar wilde gewoon even uitwijzen dat ik het ook niet als raar of abnormaal zie

na een tijdje leer je erop vertrouwen...
tenminste, ik wel iig
Oud 20-04-2005, 17:28
mepsteen
mepsteen is offline
Ik weet niet of het een aura is of zow, maar ik kan overal waar ik kijk een energieveld zien, het is vrij vreemd.
ikkan me er niet op concentreren, wat sommige van jullie blijkbaar wel kunnen, ik zie het overal, op sommige plekken, zoals de lucht beter als op andere kweenie of iemand van jullie dat ook ziet maar het ziet er uit als een soort groot netwerk verbonde bliksem, met een regenboog kleur
heeft iemand het hier ook?
Oud 20-04-2005, 18:47
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
mrboot schreef op 16-03-2005 @ 15:56 :
Ik heb het heel af en toe wel eens dat ik iets zie, en dan denk ik van, 'hé, dat heb ik al eens gezien.'
Ik denk zelf dat dat komt omdat je iets ziet, maar dat dringt niet door en dan kijk je nog een keer, en dan herrinner je de eerste keer weer. Denk ik.
Heb ik ook heel vaak
Oud 06-05-2005, 17:35
bla1991
bla1991 is offline
Citaat:
mrboot schreef op 16-03-2005 @ 15:56 :
Ik heb het heel af en toe wel eens dat ik iets zie, en dan denk ik van, 'hé, dat heb ik al eens gezien.'
Ik denk zelf dat dat komt omdat je iets ziet, maar dat dringt niet door en dan kijk je nog een keer, en dan herrinner je de eerste keer weer. Denk ik.
dit is een déja vu. hier is al een aantal keren onderzoek naar gedaan... wetenschappers denken dat er op zo'n moment iets mis gaat in je geheugen en dat je deze situatie 'herkent' in een andere situatie...
Oud 12-05-2005, 08:37
Wickey
Wickey is offline
Okay, gister, ik zit in de trein. Er speelt een heel klein jongentje in het gangpad. Niks idioots aan.

Ik kijk naar hem. Sam flitst het door me hoofd.

En wat blijkt, dat jongetje heette Samuel!!!

Hoe wist ik dat???
Oud 12-05-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
mrboot schreef op 16-03-2005 @ 17:21 :
Ja, nogal. Maar soms is het dan ook iets wat je gewoon niet eerder gezien kàn hebben.
Ik heb dat een keertje gehad, was ik (voor de eerste keer) in een lokaal op school. Ik stond daar en op één of andere manier wist ik dat er achter mij een bepaald schilderij hing, ik wist ook wat erop stond (koningin Wilhelmina ofzo.) Het was zeg maar de ontmoetingsdag in de brugklas, dus ik kon het nog niet eerder gezien hebben, en zonder dat ding gezien te hebben wist ik wel dat ie er hing. Vaag. Een deja-vu is het dus niet echt denk ik.
Oud 15-05-2005, 21:45
dls
dls is offline
ik heb regelmatig dat ik weet wat iemand gaat zeggen.
ik kan zinnen afmaken van mensen.

dan willen ze bijvoorbeeld een opmerking maken, die niet gepast is, dan maken ze het niet af, en dan weet ik waar het over gaat, wat ze willen zeggen en dat het idd niet gepast is op dat moment.
en het klopt dan ook...

das wel leuk om te weten.
ik kan ook met luide stem zeg maar, mee praten met iemand, DJ, persoon spreker..

en Deja Vu is ook wel leuk..heb ik al een paar keer gehad. wel verwarrend. maar voelt wel grappig eigenlijk
Oud 18-05-2005, 23:48
Warsocket
Warsocket is offline
iets anders nl
emoties lezen
of hoe je het wil noemen
emphathy was de engelse term geloof ik
Oud 18-05-2005, 23:50
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 09-04-2005 @ 20:44 :
Ik kan Aura's zien (vroeger beter dan tegenwoordig) en ik ben begonnen met Telekinese (kan nu een aliminium folie psi-wheel laten draaien op een redelijke snelheid )
ook onder een vissenkom
(ja de kom er omheen zodat de wind niks kan)

mij een paar keer gelukt
maa rik ben er nu niet meer zo mee bezig
ook een keer een aantal beterijen opgestapeld

hebben 2 uur gestaan
en toen heb ik ze omgegooid en dat lukte nog ook
Oud 19-05-2005, 07:59
Wickey
Wickey is offline
Waarom lukken die psi-balls en andere energie gerelateerde dingen mij nooit?

Kan iemand ff de leraar uithangen en me zeggen hoe je het precies doet? En niet door verwijzen naar die site want die ken ik al
Oud 19-05-2005, 09:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Wickey schreef op 19-05-2005 @ 08:59 :
Waarom lukken die psi-balls en andere energie gerelateerde dingen mij nooit?

Kan iemand ff de leraar uithangen en me zeggen hoe je het precies doet? En niet door verwijzen naar die site want die ken ik al
Dauron heeft een topic gemaakt over psi-battles. (Hier te vinden.) Hij kan je waarschijnlijk wel helpen
Oud 20-05-2005, 01:48
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Klopt. Dauron is de man als je daarover iets wilt weten

Ontopic: valt ki (of chi voor de chinezen onder ons ) onder paranormale ervaringen? In dat geval heb ik en vrijwel iedereen die langer met een traditioneel japanse vechtsport bezig is geweest daar ervaringen mee.
Oud 23-05-2005, 18:47
LittleLucille
LittleLucille is offline
ik voel de aanwezigheid van geesten, weet niet precies hoe ik dat gevoel moet omschrijven maar verschilt ook per keer..
verder heb ik ook dat als ik een huis binnen loop waar ik nog nooit geweest ben echt het gevoel heb dat ik precies weet waar alles ligt/staat/is..
ook heb ik wel eens dat als ik een stuk lees, of als mensen iets zeggen ik dat al eens eerder gehoord heb of weet wat ze gaan zeggen..
weet ook niet of ik me daarom ook paranormaal moet noemen omdat ik dit voel.. maar ja..
Oud 28-05-2005, 18:51
Samzel
Samzel is offline
Citaat:
yavanna schreef op 08-04-2005 @ 19:28 :
ik vind ze altijd alleen maar verwarrend... heb ik het nou wel of niet eerder gezien/meegemaakt? maar op sommige momenten is het wel leuk
ik schrik van deja vu's, dan denk ik hé, dit heb ik toch al eerder meegemaakt/gezien? dan doe ik mijn ogen even dicht en dan is het gevoel weg.. misschien dat je uitreed bij een bepaalde plaats en dat je daar later weer terug komt zonder dat je wist dat je uitrad ofzo ^^
Oud 04-06-2005, 22:34
Experium
Experium is offline
weet iemand hoe je Telekinese kan leren? met google ken ik helemaal niks vinden.. ik heb 16 weken vakantie dus lijkt me een mooie gelegenheid..

thx
Oud 15-06-2005, 16:51
lola18
lola18 is offline
ik kan voelen wat andere mensen voelen.
dit kan ik niet oproepen ofzo maar het komt vanzelf.
als iemand verdrietig is en die laat het niet zien dan voel ik dat toch, ook zonder naar iemand te kijken een ook als een vreemde ofzo langs me me heen loopt.
Oud 17-06-2005, 15:57
Verwijderd
Ik kan wel meer van die poll, daarmee dat ik geen stem uitbracht.
Oud 24-06-2005, 17:25
Azalea
Azalea is offline
Ik heb zelf veel dromen die werkelijk uit zijn gekomen.
Op diezelfde dag of nacht.

Het liefst heb ik niets met paranormale dingen te maken. Het is eigenlijk heel eng.
En ik wil niet alles via dromen te zien krijgen.
Gelukkig zijn er nog niet heel veel gevallen geweest waarbij mijn droom dus werkelijkheid bleek te zijn. Maar tot nu toe zijn het enkel niet-mooie dromen geweest.

Azalea.
Oud 24-06-2005, 20:19
Woudschim
Woudschim is offline
de 1e 3
Oud 26-06-2005, 21:16
Verwijderd
Ik had de eerste NEGEN van de poll allemaal!

En ook de allerlaatste. Maar ik heb echt teveel meegemaakt om dat hier allemaal neer te kunnen zetten. Dan zou ik morgen nog bezig zijn.
Oud 27-06-2005, 00:44
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik kan mijn elleboog likken (keuze 11)
Oud 27-06-2005, 06:45
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 27-06-2005 @ 01:44 :
Ik kan mijn elleboog likken (keuze 11)
Jooo lenig. Ik hoop alleen niet dat je ook gestemd hebt, dit moet een serieuze poll voorstellen. (daarom is ie ook alleen voor mensen die ál een paranormale ervaring hebben gehad)
Oud 30-06-2005, 13:54
Poffertje
Poffertje is offline
ff opsomming maken

ik heb een droom gehad die uitkwam
ik had een voorgevoel
ik wist iets gewoon
ik zag een geest
ik heb op een andere manier contact met een geest gehad
ik kan de toekomst voorspellen via kaartleggen of pendelen ik
ik heb meegemaakt dat mijn spreuk werkte (Doe niet aan Wicca, maar ooit een spreuk van een vriendin van me geprobeerd die het wel deed... en het werkte ^-^)
En ik ben er net achtergekomen dat ik een klein beetje telikinese kan

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 22:29.
Oud 05-07-2005, 20:47
Astridjuh
Astridjuh is offline
Ik zie een soort van energiebollen (gekleurde)... Soms met gezichten van mensen erin. Ik kan die bollen ook volgen met mijn ogen, en ze gaan vaak benedenwaards.
Als iemand er iets meer van weet,, ik zie ze al sinds mijn 8e, maar kan nog steeds niet verklaren wat het precies zijn, en wat het aangeeft ofzo.
Ben er niet bang voor, vroeger wel... Maar nu ben ik er onlangs wel aan gewend geraakt.

Ook kan ik héél soms Aura's zien van mensen. Vaak bij mensen die hun gevoelens niet makkelijk kunnen uiten, het vast laten zitten. Ik kan dat immers niet vanaf foto's enzo...
Oud 05-07-2005, 23:18
lady of the dark
Citaat:
Astridjuh schreef op 05-07-2005 @ 21:47 :
Ik zie een soort van energiebollen (gekleurde)... Soms met gezichten van mensen erin. Ik kan die bollen ook volgen met mijn ogen, en ze gaan vaak benedenwaards.
Als iemand er iets meer van weet,, ik zie ze al sinds mijn 8e, maar kan nog steeds niet verklaren wat het precies zijn, en wat het aangeeft ofzo.
Ben er niet bang voor, vroeger wel... Maar nu ben ik er onlangs wel aan gewend geraakt.

Ook kan ik héél soms Aura's zien van mensen. Vaak bij mensen die hun gevoelens niet makkelijk kunnen uiten, het vast laten zitten. Ik kan dat immers niet vanaf foto's enzo...

Dat met die gezichten heb ik ook wel eens, als ik in een gespannen tijd zit. Ik heb gehoord dat het te maken heeft met schizofrenie, maar ik voel me niet erg schizofreen, dus of dat waar is? Ik heb ze trouwens al in geen jaren meer gezien... Als je er niet bang van wordt hoef je er volgens mij niets mee te doen. Leg het maar gewoon naast je neer....
Oud 13-07-2005, 15:18
lady of the dark
even deze topic omhoogschoppen, misschien zijn er nog mensen die nog willen reageren.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten