Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vorig jaar ook nog zoiets.. 4 van die vrouwen met van die berenvellen aan, met zo'n kale gast erachter die met zijn hoofd tegen het drumstel zat te rammen en zo. ![]() Tenenkrommend. Maar daardoor ook weer érg vermakelijk. ![]() En die lijstjes van journalisten en zo met wie op de hoeveelste plaats gaat eindigen is ook complete crap. Volgens mij had NL de laatste 3 jaar altijd bij de top 5 moeten eindigen dan. Jaja.
||
Citaat:
ik vind dat we weer terug moeten naar een jury in de zaal (en een live orkest...)!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat om het totaalbeeld, het sfeertje dat over wordt gebracht. Glennis stond als enige op het podium en bewoog maar weinig. Het nummer is heel mooi, maar geen feestnummer. En dát wil men tegenwoordig zien. Enthousiasme, een aanstekelijk nummer, enzovoorts. Maar troost je, nu hoeven we ons zaterdag niet boos te maken over het vriendjespolitiekgebeuren ![]()
||
Citaat:
maar zoals inmiddels wel duidelijk was doet nederland (weer eens) niet mee met de finale.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Films, TV & Radio |
Congratulations - 50 jaar Eurovisie Songfestival zus en zo | 4 | 24-10-2005 18:01 | |
Frysk op skoalen A Duck | 126 | 14-06-2005 21:43 | |
Frankrijk, Israël en Palestina barbiebitch | 26 | 10-06-2005 18:53 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Films, TV & Radio |
Voorrondes Songfestival geen punt. | 126 | 19-02-2005 18:23 |