|
|
Bekijk resultaten poll: Wie gaat er winnen vanavond?, milan of liverpool | |||
Ac Milan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 50.00% |
Liverpool |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 50.00% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
No small toffees for feast tonight
Kopites party with Turkish delight Jose, Sir Alex... London press All choking on sweet success Money, not love, is your drive But tell us... Can you count to five? aldus een mooi spandoek in Istanboel (bron: www.liverpoolfc.tv)
||
Citaat:
![]() Op de een of andere manier bevalt me dat wel ![]() Misschien omdat ze ten onrechte van PSV gewonnen hadden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ziek
Een op de vijf werkende inwoners van de Engelse stad Liverpool heeft zich donderdagmorgen, een dag na de overwinning van de club in de Champions League, ziek gemeld op het werk. De stroom ziekmeldingen was een stijging van 20 procent ten opzichte van de gemiddelde werkdag. Ook fans van Everton meden donderdag het werk, uit angst voor flauwe opmerkingen van hun collega's. bron:www.nu.nl mooi om dit te lezen, geeft maar weer ana hoe voetbal daar leeft. Verder vind ik de opzet van de CL op dit moment goed, niets aan veranderen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het mooi om te zien dat keihard werken, over je longen heen lopen voor je club en trots zijn dat je überhaupt mag spelen heeft gewonnen van de overbetaalde vedettes die in de rust naar de spiegel lopen om te kijken of hun mooie haartjes en strakke shirtjes nog wel goed zitten. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|