Bekijk resultaten poll: Wat vind je van Hardcore
Beste muziek wat er is
33
18.13%
Wel aardig
29
15.93%
luister wel eens
26
14.29%
Helemaal nix aan ....
94
51.65%
Aantal stemmers: 182. Je mag niet stemmen in deze poll
Verwijderd 19:14 16-03-2005
krootenkoker 21:38 16-03-2005
Voordat iedereen weer aan me kop gaat zeiken!
iedereen moet maar is beseffen dat holland godverdomme het hardste is!
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEE!!!!!!!
[Reageren]
Sleeping Liar 21:39 16-03-2005
Holland, is dat niet dat kleine landje naast Nederland?
[Reageren]
schreef:
krootenkoker schreef op 16-03-2005 @ 22:38 :
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEE!!!!!!!
schreef:
DeadDemon schreef op 16-03-2005 @ 22:39 :
Holland, is dat niet dat kleine landje naast Nederland?
Nee daar wonen de Brute Belgen..
[Reageren]
Verwijderd 08:12 17-03-2005
Verwijderd 15:42 17-03-2005
Nee, hoezo?
Edit: Als je soms denkt dat ik zo'n typische gabber ben heb je het fout, gewoon een nette jongen die hardcore/hardstyle goede muziek vind.
[Reageren]
capibara 18:06 17-03-2005
capibara 18:19 17-03-2005
En dan een zooi gloeistaafjes er achteraan
Grappig hoe hardcore topics hier altijd een spamdood sterven
[Reageren]
m3tr01dm1nd3d 19:36 17-03-2005
ik haat genres, weet nooit in wat voor genre een band valt
behalve bij ska natuurlijk
schreef:
Edit: Als je soms denkt dat ik zo'n typische gabber ben heb je het fout, gewoon een nette jongen die hardcore/hardstyle goede muziek vind.
een nette jongen en luisteren naar hardstyle
ben blij dat ik jou niet ben
[Reageren]
Verwijderd 19:38 17-03-2005
m3tr01dm1nd3d 19:42 17-03-2005
Verwijderd 19:44 17-03-2005
AirWave94 21:46 18-03-2005
schreef:
GoldenSample schreef op 16-03-2005 @ 16:06 :
mwah hardcore korsakoff, scooter, outblast veel erger moet het niet worden (rotterdamterrorkorps en harder vind ik niet echt wat) dat is nog cool, verder is happy hardcore ook leuk natuurlijk
rofl, net of scooter hardcore is. Ik bedoel als je niet weet wat het is reageer dan ook niet. Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast is echt té triest voor woorden. Ik houd best wel van hardcore maar niet die commerciële crap etc.
[Reageren]
Verwijderd 21:57 18-03-2005
schreef:
neem je sig ter harte.
[Reageren]
Verwijderd 22:05 18-03-2005
schreef:
mrboot schreef op 16-03-2005 @ 15:53 :
Ik ben 13 
Eindelijk weer es wat over hardcore
. Outblast - Life sentence from mankind
. Maar ook natuurlijk Evil Activities, Endymion en zo kan ik nog we ff doorgaan.
Eigenlijk belachelijk dat ik je (ook hier) weer in moet verbeteren, maar gast, als je denk dat Outblast het schoolvoorbeeld van hardcore is, ben je echt niet goed bezig. Dat is trance met een iets hardere beat er onder.
Als er iets kansloos is zijn het wel mensen die van kansloze muziek zeggen te houden, maar dan niet eens weten wat die muziek echt is...
[Reageren]
AirWave94 22:55 18-03-2005
schreef:
MetalliCat schreef op 18-03-2005 @ 23:05 :
Eigenlijk belachelijk dat ik je (ook hier) weer in moet verbeteren, maar gast, als je denk dat Outblast het schoolvoorbeeld van hardcore is, ben je echt niet goed bezig. Dat is trance met een iets hardere beat er onder.
Als er iets kansloos is zijn het wel mensen die van kansloze muziek zeggen te houden, maar dan niet eens weten wat die muziek echt is...
Iedereen z'n muziek, maar om hardcore nou gelijk maar weer als kansloos te bestempelen dat is wel übertriest. Ik zeg toch ook niet gelijk dat metal kansloze muziek is. Dan was je wel heel snel uitgepraat op dit forum. Ieder zijn mening, maar heb wel respect voor verschillende soorten muziek.
[Reageren]
schreef:
Bedoel je de harde kern die snel de andere kant op kijkt als er een vecht partij is? Of nog leuker, al die hersenloze jongeren die lonsdale dragen omdat ze denken dat je dan stoer bent, en als ze met een hele groep zijn wel stoer tegen een 8 jaar oud marokaans meisje durven te doen.
En Nederland is grote deels nog altijd veen en zand, niet bepaalt harde grond dus
[Reageren]
hee vergis je niet in achtjarige marokkaanse meisjes he?
[Reageren]
confused 12:05 26-05-2005
Masters of Hardcore
Darkraver
Gizmo
Outblast
allemaal lekkkerre muziek
[Reageren]
Stamping Zhanz 12:15 26-05-2005
Alejandro Sosa 12:33 26-05-2005
ik luister al jaren naar hardcore (hardcore,darkcore,oldskool,industrial enz.) dus geen punk hardcore.
en ik hou er gewoon van al vanaf het moment dat ik het hoorde jaren geleden. en al die discussie's over nazi's en johnie's enz enz zal me verder een worst wezen
[Reageren]
Alejandro Sosa 12:36 26-05-2005
schreef:
GoldenSample schreef op 16-03-2005 @ 16:06 :
mwah hardcore korsakoff, scooter, outblast veel erger moet het niet worden (rotterdamterrorkorps en harder vind ik niet echt wat) dat is nog cool, verder is happy hardcore ook leuk natuurlijk
lololololol
scooter? ha ha ha ha ha dat vind ik zo'n nepperd
en korsakoff is ook 3 keer niks dat is meer hardstyle richting
outblast maakt ook ontzettend commercieele platen
en rotterdam terror corps hoe kom je erbij? die gasten produceren al jaren nauwelijks nog (bekende) platen , das meer uit de jaren '90 allemaal.
[Reageren]
Alejandro Sosa 12:41 26-05-2005
schreef:
O'malley schreef op 14-03-2005 @ 14:55 :
Net als de muziek zelf is de keuze voor de naam van deze muzieksoort inspiratieloos. Het slaat gewoon nergens op om onder dezelfde naam een andere stijl te beginnen.
dit is ook weer zo'n kansloze opmerking. als je in nederland, belgie, duitsland, italie, enz enz. een willekeurige jongere vraagt wat hardcore is dan zal diegene toch echt zeggen de gabber-hardcore , en niet een of andere stroming waar bijna geen hond naar luistert, waar mijn vader bij wijze van spreken naar luistert
[Reageren]
Verwijderd 12:42 26-05-2005
leuke up
maar industrial en darkocore enzo kan ik wel waarderen
[Reageren]
Kid Morbid 12:44 26-05-2005
schreef:
Alejandro Sosa schreef op 26-05-2005 @ 13:33 :
ik luister al jaren naar hardcore (hardcore,darkcore,oldskool,industrial enz.) dus geen punk hardcore.
en ik hou er gewoon van al vanaf het moment dat ik het hoorde jaren geleden. en al die discussie's over nazi's en johnie's enz enz zal me verder een worst wezen
Jawohl.
En, over welke 'soort' hardcore je het ook hebt, ik vind gabbers & punkers toch allemaal stom.

Maar de muziek niet, of het nou gabber of punk (

) hardcore is.
[Reageren]
Alejandro Sosa 12:45 26-05-2005
ik beschouw mezelf niet meer als een "gabber". die tijd is toch wel een beetje geweest, je bent tegenwoordig al geen gabber meer als je geen lonsdale draagt of pitbull dus tja, dan ben ik geen gabber
[Reageren]
PunkChickie 13:05 26-05-2005
Hardcore is Fucking KUT muziek!!
Geef mij Maar Punk..
[Reageren]
Ir. de Narie 13:16 26-05-2005
Alejandro -> Mja, maar jij gaat nu ook af op wat jij denkt dat anderen onder hebt woord gabber verstaan.
Ik heb de afgelopen tien jaar mijn eigen defenitie van gabber samengesteld, waar ik mezelf mee kan identificeren en dat spreekt voor al het positieve wat ik uit de muziek kan halen,
Maar aangezien zovelen graag in stereotypen denken (ji bent een mooi voorbeeld) zal ik mezelf in het openbaar niet hardop zo betitelen nee.
Onder vrienden wel, aangezien die mij kennen en weten wat ik ermee bedoel.
Punkchickie -> Vrouwelijke geslachtsdelen gebruiken om een waardeoordeel te vellen en je mening als een feit te brengen is zooooo pathetisch.
Maargoed, geef jou maar
punk (bijvoeglijk naamwoord, attributief)
(Amerikaans-Engels; slang) waardeloos
zeer slecht
Layla12345 -> Van sommige mensen kan je hun leeftijd aflezen aan de inhoud van hun posts
Wacht maar tot je over een aantal jaar hje eigen weg vindt en de échte artiesten ontdekt. Dan wordt het pas leuk.
[Reageren]
Digital Hardcore > Punk Hardcore
Overigens geldt hetzelfde voor Gabber Hardcore
[Reageren]
capibara 13:46 26-05-2005
schreef:
je moet je muil houden.
Nielsil: share jij nog wat vette industrial gabberrrrrrrrrr?
[Reageren]
Ir. de Narie 13:50 26-05-2005
Vette industrial?
Ha! Dan lust ik wel een paar suggesties, want mn huidige collectie ken ik zowat van buiten.
Volgende maand club r_AW goed america

Zal ook wel weer een leuk cdtje worden.
[Reageren]
willem020 13:55 26-05-2005
schreef:
PunkChickie schreef op 26-05-2005 @ 14:05 :
Hardcore is Fucking KUT muziek!!
Geef mij Maar Punk..
Pleur dan gewoon eind op van dit topic!
3 steps ahead,angerfist,partyraiser,nosferatu,evil activitis
en Amsterdamse helden Sequence en Omnious !!
[Reageren]
hehe hoe vet was 3 steps ahead vroeger.
helaas is die gast dood ofzo?
[Reageren]
Snuitermans 14:03 26-05-2005
3 steps ahead, die gast heeft ooit "Paint it black" eens verneukt.
Verder Promo, The Machochist, Delerium en uiteraard Buzz Fuzz.
[Reageren]
Ir. de Narie 15:09 26-05-2005
Mandragore, Ophidian, Enzyme X, D-Passion, Manu le Malin, Peaky Pounder, K-Real, Nyocore, Proto X, Promo... damn maar zo blijf ik bezig
[Reageren]
Daniël Chaos 15:10 26-05-2005
schreef:
Nickje schreef op 14-03-2005 @ 01:05 :
Wie zegt dat Hardcore de beste muziek eris wat er bestaat 

Ikke
Beste muziek
DIE er bestaat
[Reageren]
willem020 16:13 26-05-2005
schreef:
Snuitermans schreef op 26-05-2005 @ 15:03 :
3 steps ahead, die gast heeft ooit "Paint it black" eens verneukt.
Verder Promo, The Machochist, Delerium en uiteraard Buzz Fuzz.
Niet zn beste nummer inderdaad,naar mijn mening is dat drop it.
The machochist is kick idd : pump it up y'all
[Reageren]
Verwijderd 16:16 26-05-2005
Best quote van een hardcore reclame:
"DE HARDSTE MANNEN VAN DE SCENE"
[Reageren]
sickboy live @ breakcore gives me wood gent, belgium
[Reageren]
Until My End 20:56 26-05-2005
schreef:
Alejandro Sosa schreef op 26-05-2005 @ 13:41 :
dit is ook weer zo'n kansloze opmerking. als je in nederland, belgie, duitsland, italie, enz enz. een willekeurige jongere vraagt wat hardcore is dan zal diegene toch echt zeggen de gabber-hardcore , en niet een of andere stroming waar bijna geen hond naar luistert, waar mijn vader bij wijze van spreken naar luistert
Jij weet geloof ik vrij weinig van (punk)hardcore he?
Als een muziekstroming niet mainstream is, betekent dat nog niet dat er geen hond naar luistert. (Punk)hardcore is nooit bij het 'grote' publiek (TMF, MTV, The Box, Top 40, Radio 538, etc etc) bekend geweest, omdat het daar als 1 van de weinige stromingen tegenwoordig niet alleen naar om commercie gaat.
En als je pa hier naar luistert, moet je toch maar es wat beter in zijn platenkast gaan kijken. Moet wel zeggen dat je dan een hippe pa heb. Wat luisterd ie zoal? Black Flag? Minor Threath? Gorilla Biscuits? Sick Of It All? Mooi man...
[Reageren]
schreef:
Until My End schreef op 26-05-2005 @ 21:56 :
omdat het daar als 1 van de weinige stromingen tegenwoordig niet alleen naar om commercie gaat.
Dit is ook een duidelijk geval van niet verder kijken dan je neus langs is...
[Reageren]