Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey meisssiej,
Isset weer zover? ![]() biggggg hugggg. Je bent niet dik en lelijk. Je bent Miekje. En je bent gewoon een gave, lieve meid en toppiej. Remco mag blij zijn dat ik niet dichterbij woon ![]() All i can say is. *Fight for your life. It´s Worth fighting* Kuzziejjjss. En we spreke elkaar weer.. ps. Heb je de cdeej al gekregen?
|
![]() |
je bent dik
ik zei het toch tegen je je bent het toch met me eens he? dat je zo niet verder kunt luister verdomme naar me en spreek me nooit tegen want dan pas zul je boeten afvallen dat is wat jij moet kijk dan verdomme kijk nog eens goed naar jezelf je bent lelijk ik kan je niet eens aanzien stom kind dat je bent wat doe jij hier nog? wie wil jou hier nog hebben? NIEMAND, juist ja Hmmm, ik heb het hier volgens mij al eens met je over gehad... Weet het niet meer zeker, maar volgens mij wel. Meisje, je bent niet dik... Niemand is echt dik... Alleen maar een heel paar... En die zijn één bij één meter ofzow... Het gaat niet om je buitenkant, dat is slechts een omhulsel van jou, een omhulsel wat eigenlijk levenloos is. Dat wat leeft zit binnenin jou en dat is je geest. Mensen bestaan alleen maar uit geest en het omhulsel is lichaam... En jah, het is natuurlijk mooi meegenomen als je er 'goed' uit ziet, maar wat is 'goed'. Er zijn zoveel verschillende smaken en iedereen is anders en iedereen heeft zijn eigen mening over hoe hij iemand eruit ziet zien. En vertel mij maar eens wie tegen jou zegt dat je dik bent, want die zal eens wat meemaken... Meisje, take care en wees alsjeblieft voorzichtig... Kus, Marchje
||
![]() |
Citaat:
dankje voor je lieve reactie, en ik heb net je cdtje ontvangen, en ben hem aan het luisteren. tot nu toe vind ik het een hele mooie cd. hartstikke bedankt he.
||
![]() |
Citaat:
liefs miekje
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal]De Toren van Babel Issun | 6 | 14-07-2010 20:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Levenskleur Ieke | 0 | 16-04-2005 21:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |