Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 18:56
free_virus
free_virus is offline
Iemand die hier iets van weet? ik heb namelijk een aantal foto's laten ontwikkelen ze zijn op een donker vaag plaatsje bij water gemaakt, het kan best een fout van de foto zijn maar op elke foto staan hele kleine (bijna onzichtbare) vlekjes naast ons, op een foto staat een hele groote vlek lijkt ook erg op vuur (wat er toen zeker weten nergens was) de vlek is rood met geel binnenin, 't maakt me best nieuwsgierig dus als iemand me kan helpen? nog maals het kan best een fout van de ontwikkeling zijn maar die zien er meestal heel anders uit... alvast bedankt!
Advertentie
Oud 01-08-2002, 19:00
Joris
Joris is offline
vlekjes, kunnen vannalles zijn, een reflectie van licht is het meest voorkomend, reflectie van een horloge, bril of een fout in de fotocamara.

plaats ze eens hier (hoeft niet als ze erg persoonlijk zijn ), maar misschien kunnen mensen hier wat mee. Zelf heb ik een webcam, en als ik daar fotos mee maak heb ik ook weleens een geel of rood vlekje gehad... en dat was een reflectie van een cd hoesje dat op tafel lag.
Oud 01-08-2002, 19:07
free_virus
free_virus is offline
ja van die reflecties heb ik ook wel is gehad, maar deze ziet er heel anders uit dan de rest, ik had trouwens nix reflecterends aan geen horloge geen cd's/discman enz.. alleen maar gras/donker en bomen, maar ik zal hem vanavond erop zetten zodat je beter kunt oordelen....
Oud 01-08-2002, 19:26
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Kun je de foto's niet scannen en hier op zetten? Lijkt me interresant om te zien.
Oud 01-08-2002, 19:27
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Kun je de foto's niet scannen en hier op zetten? Lijkt me interresant om te zien.
Oh sorry ik zie het al...
Oud 01-08-2002, 21:25
free_virus
free_virus is offline
Iemand misschien een site waar ik die foto's makkelijk/snel kan uploaden? "endoria.net" is namelijk gesloten ....
Oud 01-08-2002, 21:59
angela123
angela123 is offline
Ik weenie.
Die verklaring van die reflectie lijkt mij de meest logische.
Maar ik heb inderdaad wellis van geestverschijningen op foto's gehoord.
En dat het dan later onderzocht is en dat het blijkt,dat het een persoon is die op die plek is overleden.

Maar toch lijkt het reflectie-verhaal mij de meest logische...
Oud 01-08-2002, 22:00
angela123
angela123 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

ja mij ook
Oud 01-08-2002, 22:04
free_virus
free_virus is offline
Citaat:
angela123 schreef:

ja mij ook
Ja, wil ik ook best doen maar ik heb een snelle upload site nodig anders heb ik er nu ff geen tijd voor sorry.. dus als jullie iets weten? geen webdevoloping graag daar moet je eerst 50 posts op dat forum plaatsen, maar net zoiets als endoria.net
Oud 02-08-2002, 15:38
free_virus
free_virus is offline
Hier zijn ze, misschien denk je "ja hoor dit is dus gewoon een fout in de foto dat maakt nix uit ik wil zoveel mogelijk meningen horen

en ditwas ik tenmindste dat is het enige wat mogelijk te fotograferen is, even voor de duidelijkheid ik stond NIET op een steen ik stond in een soort weide met allemaal gras, en ik had ook geen aansteker of iets vast/aan

sorry dat ze zo groot zijn

(als ze het niet doen moet je maar even hierheen gaan en "foto" + "foto2" oppenen)

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 15:51.
Oud 02-08-2002, 17:15
the 6th gate
the 6th gate is offline
hmz weet niet wat ik hiervan moet denken. Misschien foutje bij het ontwikkelen
geloof zelf niet in geesten dus denk daar niezo gauw aan.
Maar zou t niet weten
Oud 02-08-2002, 18:43
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik zie alleen twee vakjes met een kruisje erin, was dah nou.
Oud 02-08-2002, 19:10
Nefiâth
Nefiâth is offline
Yep, ik ook.
Ik heb ze dus ook nog niet gezien, maar lijkt me ook een reflectie of fout. Ik geloof zelf niet zo in het vastleggen van geesten op foto. Heb er een site over gezien, maar geloof me gewoon hartstikke vaag.
Oud 02-08-2002, 19:31
Yule
Yule is offline
Ik heb ze wel gezien, en as et fout is in et ontwikkelen is et wel een hele cewle fout, zien er aardig mooi uit zo...ben jaloers, wil ook zulke foto`s
Oud 04-08-2002, 18:27
Verwijderd
wat is dat precies op foto 2?
ik zie een raar eng gezicht met een rode vlek dronder.
stond er een mens op de fotow of wat is et?
Oud 04-08-2002, 19:15
Nefiâth
Nefiâth is offline
Heb der ook geen verklaring voor.
Zijn inderdaad hele coole foto's.
Oud 04-08-2002, 19:31
Verwijderd
echt wel.
ik wou dat ik een keer een foto kon krijgen van die geest in onz huiske =)
Oud 04-08-2002, 20:44
Moonnature
Moonnature is offline
Jah heel raar.... op foto 2 lijkt het echt net alsof er iemand staat, creepy.... *huiverd* ik zou het niet weten, maar een foutje van het fototoestel zou IK het toch niet noemen.....
*zouk moge vragen waar je ze hebt gemaakt? misschien kan dat een e=verklaring zijn??*
Oud 04-08-2002, 23:04
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Je vinger zat er voor
Nee, ik denk niet dat het een geest ofzoiets dergelijks was. Kzie het btw niet echt ofzo
Oud 05-08-2002, 01:02
Vice
Vice is offline
misschien iets wat we normaal niet kunnen waarnemen
Oud 05-08-2002, 03:05
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ruk toch een end op
Oud 05-08-2002, 03:21
EigenTuin&Serre
EigenTuin&Serre is offline
*ruk-ruk*
Oud 05-08-2002, 03:21
DJ Incompetent
Citaat:
EigenTuin&Serre schreef:
*ruk-ruk*
bij geestverschijningen?
Oud 05-08-2002, 03:24
EigenTuin&Serre
EigenTuin&Serre is offline
het is donker..je hoort enkel *swob-swob*
Oud 05-08-2002, 03:27
DJ Incompetent
dat krijg je, maar dan geeft t wel licht
Advertentie
Oud 05-08-2002, 09:12
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Jammer dat ik de foto's nog steeds niet kan zien.
Oud 05-08-2002, 09:34
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Jammer dat ik de foto's nog steeds niet kan zien.
er staat een linkje in de post bij die twee mislukkruisjes
Oud 05-08-2002, 11:44
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nou de eerste twee fotos zijn zwart, met een kleurtje. En de rest zijn opgemaakt Gothics. Geesten????
Oud 05-08-2002, 13:45
Roos
Roos is offline
Als er licht bij de film is gekomen, worden foto's vaak rood met geel
Oud 05-08-2002, 16:22
Chandler
Chandler is offline
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het een spook is...

(even op rechtermuisknop, afbeelding weergeven...)

Oud 05-08-2002, 17:36
free_virus
free_virus is offline
hahahahahaha... grappig allemaal , ik zeg zelf ook niet dat ik het persee allemaal geloof hoor dat het een geest is, maar het maakt me toch wel uh.. ik vind het gewoon raar dat die rode vlek dan op mij zit, gister vielen er allerlij dingen om in m'n kamer , ik schrok me dus echt dood... k'weet niet of dit er iets mee te maken heeft of dat er gewoon een enorm gat in mijn dak zit en daar wind doorheen komt, doordat alles valt

sommige vroegen wie er op foto 2 stond, dat was ik dus. die foto had m'n vriendin gemaakt, er was geen ander licht dan de flits van het fototoestel dus het kan niet daardoor veroorzaakt zijn! de foto's zijn trouwens gemaakt bij de maas in 's-Hertogenbosch/denbosch
Greets, afz. de eigenaar van deze foto's..

(ps: dit is nog een keer de link naar de foto's open "foto" en "foto 2")

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 17:43.
Oud 05-08-2002, 22:38
Yule
Yule is offline
ff een domme vraag...ik zie alleen een zwarte foto met een rood licht erop...geen personen ofzo te onderscheiden...nix...een zwarte foto met een rode vlek, ligt da nou aan mij ???
Oud 06-08-2002, 00:01
DJ Incompetent
Citaat:
Yule schreef:
ff een domme vraag...ik zie alleen een zwarte foto met een rood licht erop...geen personen ofzo te onderscheiden...nix...een zwarte foto met een rode vlek, ligt da nou aan mij ???
jezus, dan ben jij degene die hier geestverschijningen ziet
Oud 06-08-2002, 09:13
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Yule schreef:
Helemaal niks dom, ik zie ook alleen zwart met een kleurtje, en voor de rest een paar gothics.
Oud 06-08-2002, 11:14
Yule
Yule is offline
Citaat:
en voor de rest een paar gothics.
ik zie geen goths...sowwy....zwart...ik kan nog wel bovenin de lucht zien, en zie als een zwart silhouette de bomen-rand eronder, en dan dat vage licht in et midden, meer nie....
Oud 06-08-2002, 11:34
Just Johan
Just Johan is offline
die foto's zijn zo slecht dat ik ze zoiezo maar snel zou vergeten.
Oud 14-08-2002, 09:23
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
die link doet het ook niet bij mij maar ik ben zo benieuwd naar de foto's!!!!! andere oplossing?? misschien zou je ze nog een keer kunnen plaatsen??
Oud 14-08-2002, 09:59
free_virus
free_virus is offline
SLOTJE!!! kan iemand deze topic even sluiten ofzo... hij begint saai te worden met al die nutteloze antwoorden! thnx.
Oud 15-08-2002, 18:22
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
die link doet het ook niet bij mij maar ik ben zo benieuwd naar de foto's!!!!! andere oplossing?? misschien zou je ze nog een keer kunnen plaatsen??
http://members.lycos.nl/greetjeroelofs/aliens3.htm

of

http://members.lycos.nl/greetjeroelofs/geestfotos.htm
Oud 15-08-2002, 20:53
Wiccan
Wiccan is offline
het lijkt moijdat 1e zoiezo nep iz de 2e vind ik ook nix de 2e iz vaag en de 4e iz gewoon vrouw op de foto waavan de benen weg zijn :$
Oud 15-08-2002, 21:04
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
BULLSHIT!!

trust me... ik zie zelf ook geesten dus ik weet dat ze bestaan maar ik geloof niet dat ze zo DUIDELIJK OP DE FOTO KUNNEN STAAN!!!

DOEG..
Oud 16-08-2002, 20:47
ampyra
ampyra is offline
gooi deze topic please dicht!!!
Oud 17-08-2002, 00:44
Verwijderd
Ik kom heel even ontopic. Ten eerste zouden geesten NOOIT op 2 dezelfde fotos staan (met +/- 5 seconden tussenpauzes tussen het nemen). In dit geval moet je dus denken aan glinstering van het water o.i.d

[edit]
http://members.lycos.nl/greetjeroelofs/geestfotos.htm wil ik wat over zeggen.

Foto1:

Op deze foto zie je DUIDELIJK de vorm van een mens (non). Je moet er op letten dat een geest er NIET als een persoon uitziet. Verder is de schim te duidelijk!

Na verdere onderzoek kwam ik eruit dat 'het hoofd' van deze 'persoon' een lamp is. De foto is ietwat vervaagt. Door de hoek van de kamera, de afstand tussen de lamp en kamera...En het glaasje van de kamera (kamera = oud) krijg je dit effect.

Foto 2:

Op dat bankje zie je duidelijk een gezicht. een geest heeft GEEN gezicht

Ik vermoed dat op deze foto een 'spiegelreflectie' zichtbaar is. Zoals je ziet komt het licht van links. Omdat dit ook een oude kamera is heb je bij die lensjes gauw last van spiegelreflectie...waarschijnlijk stond deze vrouw ernaast. (In een bepaalde hoek).

Foto 3:

Duidelijk lichtval

Die lichtval komt vanaf het raam. Voor het raam zit iets wat die schaduw veroorzaakt. (reken maar uit).
Foto 4:

Een geest, in kleur?? Deze foto is zo ontstaan door het bewegen van de benen van de man, ditzelfde effect kan jij krijgen door te lopen, en dan laat je iemand een foto maken waarbij hij/zij de lens van de camera 5 seconden openlaat

Alsof de bovenstaande verklaring voor Foto 4 niet genoeg is zie je ook nog dat de vrouw met de kinderwagen deze man ontwijkt
[/edit]

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 00:56.
Oud 17-08-2002, 10:41
Shock
Shock is offline
Citaat:
WhItEsHaDoW schreef:

BULLSHIT!!

trust me... ik zie zelf ook geesten dus ik weet dat ze bestaan maar ik geloof niet dat ze zo DUIDELIJK OP DE FOTO KUNNEN STAAN!!!

DOEG..
rustig maar hoor
ik had deze lnks gewoon in me favorieten staan dus ik denk ik plaats ze ff
Oud 17-08-2002, 16:00
ampyra
ampyra is offline
[AuC]... 'k zie dat je veel van foto's enz. weet.. mag ik je mail adres?.. misschien kan je ook is naar mijn foto's kijken?!
Oud 17-08-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
ampyra schreef:
[AuC]... 'k zie dat je veel van foto's enz. weet.. mag ik je mail adres?.. misschien kan je ook is naar mijn foto's kijken?!
AuC2423@hotmail.com << ook msn.
Oud 17-08-2002, 22:46
Dutchian
Dutchian is offline
Nette argumenten [AUC]

Ik heb er hier ook een paar, okay, sommige zie je al dat ze echt nep zijn, maar misschien vinden sommige het leuk om te zien.
Ik vind zulke foto's altijd leuk om te zien

Oud 18-08-2002, 08:21
Wiccan
Wiccan is offline
toch lijken de 1e 4e en de 5e mij best wel moeilijk te maken maar goed ze zijn niet echt heeeeeeel echt hahaha maaaree hoe komen jullie eraan ?!> ik vind ut wel tof !! hehe
Oud 18-08-2002, 08:50
Just Johan
Just Johan is offline
ja die 4e en 5e zijn heel cool
maar ik had ergens gelezen dat de kans gewoon groot is dat er iets in van die wolken te zien is wat op een gezicht lijkt; niet omdat zich overal geesten manifesteren maar gewoon op basis van kansberekening; daar kan ik me wel wat bij voorstellen. toch zijn dit wel twee meesterwerkjes
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten