Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hier zijn ze, misschien denk je "ja hoor dit is dus gewoon een fout in de foto dat maakt nix uit ik wil zoveel mogelijk meningen horen
![]() en ditwas ik tenmindste dat is het enige wat mogelijk te fotograferen is, even voor de duidelijkheid ik stond NIET op een steen ik stond in een soort weide met allemaal gras, en ik had ook geen aansteker of iets vast/aan ![]() sorry dat ze zo groot zijn (als ze het niet doen moet je maar even hierheen gaan en "foto" + "foto2" oppenen) Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 15:51. |
![]() |
|
![]() |
Jah heel raar.... op foto 2 lijkt het echt net alsof er iemand staat, creepy.... *huiverd* ik zou het niet weten, maar een foutje van het fototoestel zou IK het toch niet noemen.....
*zouk moge vragen waar je ze hebt gemaakt? misschien kan dat een e=verklaring zijn??*
|
![]() |
hahahahahaha... grappig allemaal
![]() ![]() sommige vroegen wie er op foto 2 stond, dat was ik dus. die foto had m'n vriendin gemaakt, er was geen ander licht dan de flits van het fototoestel dus het kan niet daardoor veroorzaakt zijn! de foto's zijn trouwens gemaakt bij de maas in 's-Hertogenbosch/denbosch Greets, afz. de eigenaar van deze foto's.. (ps: dit is nog een keer de link naar de foto's open "foto" en "foto 2") Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 17:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
of http://members.lycos.nl/greetjeroelofs/geestfotos.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() trust me... ik zie zelf ook geesten dus ik weet dat ze bestaan maar ik geloof niet dat ze zo DUIDELIJK ![]() ![]() DOEG..
|
Verwijderd
|
Ik kom heel even ontopic. Ten eerste zouden geesten NOOIT op 2 dezelfde fotos staan (met +/- 5 seconden tussenpauzes tussen het nemen). In dit geval moet je dus denken aan glinstering van het water o.i.d
[edit] http://members.lycos.nl/greetjeroelofs/geestfotos.htm wil ik wat over zeggen. Foto1: Op deze foto zie je DUIDELIJK de vorm van een mens (non). Je moet er op letten dat een geest er NIET als een persoon uitziet. Verder is de schim te duidelijk! Na verdere onderzoek kwam ik eruit dat 'het hoofd' van deze 'persoon' een lamp is. De foto is ietwat vervaagt. Door de hoek van de kamera, de afstand tussen de lamp en kamera...En het glaasje van de kamera (kamera = oud) krijg je dit effect. Foto 2: Op dat bankje zie je duidelijk een gezicht. een geest heeft GEEN gezicht Ik vermoed dat op deze foto een 'spiegelreflectie' zichtbaar is. Zoals je ziet komt het licht van links. Omdat dit ook een oude kamera is heb je bij die lensjes gauw last van spiegelreflectie...waarschijnlijk stond deze vrouw ernaast. (In een bepaalde hoek). Foto 3: Duidelijk lichtval Die lichtval komt vanaf het raam. Voor het raam zit iets wat die schaduw veroorzaakt. (reken maar uit). Foto 4: Een geest, in kleur?? Deze foto is zo ontstaan door het bewegen van de benen van de man, ditzelfde effect kan jij krijgen door te lopen, en dan laat je iemand een foto maken waarbij hij/zij de lens van de camera 5 seconden openlaat Alsof de bovenstaande verklaring voor Foto 4 niet genoeg is zie je ook nog dat de vrouw met de kinderwagen deze man ontwijkt [/edit] Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 00:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had deze lnks gewoon in me favorieten staan dus ik denk ik plaats ze ff ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja die 4e en 5e zijn heel cool
![]() maar ik had ergens gelezen dat de kans gewoon groot is dat er iets in van die wolken te zien is wat op een gezicht lijkt; niet omdat zich overal geesten manifesteren maar gewoon op basis van kansberekening; daar kan ik me wel wat bij voorstellen. toch zijn dit wel twee meesterwerkjes ![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|