|
|
|
tussen de 2 en 3,5 kom ik uit, moest een 4.9 g*dverdomme
|
|
|
|
Mattaba schreef op 30-05-2005 @ 17:50 :
Ik vond het wel zwaar vervelend dat het bijna allemaal algemene kennis was en goed lezen, had net zo goed niet kunnen leren.
|
|
Verwijderd
ja dat had ik dus ook
|
|
|
|
vlindertjuh schreef op 30-05-2005 @ 11:56 :
Waarom gaat iedereen zo vroeg weg Nou ja, heel veel succes iedereen
|
|
Verwijderd
Bernero schreef op 30-05-2005 @ 17:38 :
arbeidsproductiviteit per gewerkt uur GEMIDDELD in de EUROPESE UNIE lager dan in de VS, in NEDERLAND hoger en dan heb ik 't toch zeker 3x gelezen
|
|
|
|
betoog was echt moeilijk
|
|
Sorry forumbazen, maar het eindexamen is best belangrijk en ik denk dat de economie 1 topic niet veel zinnigs zal opleveren (doe er evt. een slotje op).
vraag over economie 1: volgens mij klopt de berekening in t correctiemodel bij vraag 18 niet, zij tellen de percentages op, maar wij hebben geleerd dat dat niet mag Ik heb zelf met indexcijfers gewerkt: IC vraag appartementen = (0,7*5+100)(0,5*5+100)(0,1*5+100)(-1,5*5+100) / 100^3 = 98,62 dus de vraag daalt met 1,38 % wie heeft het ook zo gedaan of kan iemand mij op mijn fout wijzen als ik het fout heb voor de mensen van economie 1,2 die ook mee willen denken, t gaat om deze vraag 18: http://www.havovwo.nl/vwo/vec/bestanden/vec105iopg4.pdf
|
zet er maar minsten 5 punten bijik vond ec wel te doen.... |
|
|
|
mensen ik sta een 7.4 ik moet een 3.6 halen hpoeveel punten zijn dat ongever
|
|
ladyS schreef op 30-05-2005 @ 18:59 :
mensen ik sta een 7.4 ik moet een 3.6 halen hpoeveel punten zijn dat ongever Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 19:05. |
|
|
|
laagste norm ooit was 0.6, hoogste 1.5
|
|
Het ging wel redelijk, maar ik durf het toch niet na te kijken
Ik was in ieder geval heeel blij dat er geen koersen berekenen en met de ECB enzo in zat! |
|
|
|
MavieŠ2004 schreef op 30-05-2005 @ 18:33 :
ik vond het behoorlijk moeilijk.. spannend, ik heb 24 punten = 4.0 / 5.5 en ik moet een 4.5 hebben om te SLAGEN, want wis ga ik uit van onvoldoende.. dit is eng heb iets van 12punten ofzo... hmpf, had een 5,2 nodig
|
|
Verwijderd
Tsja, niet gehaald dus. Dus nu maar hopen dat wiskunde en geschiedenis genoeg zijn anders een her op geschiedenis en dan haal ik het alsnog.
|
|
|
|
Ik dacht dat het wel goed ging maar na het nakijken kwam ik uit op een 5,4.
Rotvak...
|
|
Is er nog iets te klagen eigenlijk?
Maare mensen, wees blij! Noooooit meer economie
|
|
|
|
|
|
|
Nomen Est Omen schreef op 30-05-2005 @ 19:29 :
Het ging wel redelijk, maar ik durf het toch niet na te kijken Of ik heb het fout, of ik mis iets. Snik, daar gaat mijn 8
|
|
|
|
warom klaagter niemand over eco pff nog maar 40 klachten komop mensnennn
|
|
ladyS schreef op 30-05-2005 @ 22:07 :
warom klaagter niemand over eco pff nog maar 40 klachten komop mensnennn
|
|
hmpf.. keb die klachten wel nodig heeeel hard
|
|
ik heb gvd 11 punten en ik moest een 4.7 halen.
|
|
|
|
en ik dan ik heb iets van 18 punten en ik moet een 3.6 hebben
volgems mij heb ik het net
|
|
Nomen Est Omen schreef op 30-05-2005 @ 20:57 :
Is er nog iets te klagen eigenlijk? Maare mensen, wees blij! Noooooit meer economie
|
|
|
|
|
Nomen Est Omen schreef op 31-05-2005 @ 10:16 :
Ga je zakken dan? Arme jij, ik ben echt blij dat ik van economie af ben Als ik zelf (streng) nakijk haal ik een 4.0 (met normering 0.5) en ik moet een 4.0 hebben .Verder heb ik nog wat 'probleempjes' met AK en GS, dus ik moet er iig 1 van de 3 halen voor een her...
|
|
Smobbo schreef op 31-05-2005 @ 10:18 :
Tja twijfel slaat bij mij toe. Als ik zelf (streng) nakijk haal ik een 4.0 (met normering 0.5) en ik moet een 4.0 hebben .Verder heb ik nog wat 'probleempjes' met AK en GS, dus ik moet er iig 1 van de 3 halen voor een her... voor examens begonnen dacht ik er makkelijk over, stond overal voldoende voor en er moest heel wat gebeuren voordat ik zou zakken.. Nu weet ik het allemaal niet zo zeker meer echt kut.. moet nog zolang wachten en moet vandaag ook nog tekenen leren voor morgen, waar ik wel gewoon eigenlijk een 5 voor mag staan lekker tegenstrijdig
|
|
Wel jammer trouwens dat ik t verschil tussen indirecte en directe belastingen niet wist
|
|
|
|
|
Global schreef op 30-05-2005 @ 18:57 :
dat is bijna onmogelijk zet er maar minsten 5 punten bijik vond ec wel te doen.... maarja heb engels ook een 5 en voor de rest wel voldoendes dus slaag vast wel
|
|
|
|
Femic schreef op 31-05-2005 @ 11:19 :
Wel jammer trouwens dat ik t verschil tussen indirecte en directe belastingen niet wist
|
|
Verwijderd
Ik heb indirecte, omdat in het geval van die sigaretten de consument de belasting in feite betaald, maar dat de producenten deze afdragen aan de overheid.
|
|
|
|
Fernand0^T0rres schreef op 31-05-2005 @ 12:25 :
Ik heb indirecte, omdat in het geval van die sigaretten de consument de belasting in feite betaald, maar dat de producenten deze afdragen aan de overheid. wat ik zeg is wel waar maar of ze het goed rekenen...
|
|
43 klachten
Dat is wel erg veel Ben ik de enige die hem vond tegenvallen?
|
|
O'malley schreef op 31-05-2005 @ 12:36 :
43 klachten Dat is wel erg veel Ben ik de enige die hem vond tegenvallen?
|
|
O'malley schreef op 31-05-2005 @ 12:36 :
43 klachten Dat is wel erg veel Ben ik de enige die hem vond tegenvallen? Het worden er opeens veel meer
|
|
|
|
Verwijderd
Pff maandag tentamen modellen, zie er tegen op, want het is zo moeilijk
|
|
|
|
Verwijderd
En een norm van 1,5