![]() |
|
![]() |
Ik heb een probleem met hotmail, als ik naar www.hotmail.com ga dan gaat alles nog goed aar als ik in-log dan kan hij oppeens de server niet meer vinden, ik kan dus niet me mail bekijken via internet. Ook via MSN heb ik het zelfde probleem. Voor de rest kan ik wel gewoon MSNN.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem want ik vind het echt heel erg iri!! Alvast bedankt, Vincent. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
voeg me ff toe op msn
waldo_dungen@hotmail.com kunnen we ff kijken... als ie 't nog steeds niet doet! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb/had dit probleem ook. Alleen wanneer ik een andere browser gebruikte (Opera) kon ik wel gewoon weer inloggen. Niet via msn, maar gewoon via www.hotmail.com Ik denk dat dit voor jou ook zal werken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij heb je hetzelfde probleem als wat m'n vriendin had:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=115684 Probleem is nog niet opgelost... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Installeer een andere browser --->> Opera te downloaden hier
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, opera, maar waar staat ie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mkay... vaag dat ie 't niet auto doet maar goed:
HTTP server dan kan je als 't goed is daaronder "Hotmail" kiezen de binnenkomend mail server is (als ie dat niet automatisch doet): http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp En de SMTP kan je niet invullen/is niet nodig als je een HTTP server hebt... ![]() zoiets
Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 00:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ding dat ik hotmail moet selecteren krijg ik niet |
![]() |
|
Nah welke opties heb je bij de 2de dan?
en je moet gewoon ff die url erin zetten... net zoals op 't plaatje... (alleen dan met een witte achtergrond waarschijnlijk ![]() die verbind je met hotmail....
||
Citaat:
mja niet echt dus... alles wat lokaal staat kan je inzien... alleen als je nieuwe mail binnenhaalt gaat ie om een paswoord vragen... 't is een beetje laat... wil morgen wel ff kijken of 't wel kan... maar ik denk 't eigenlijk niet...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
nouja, ik ga morgen wel weer verder, en iig al heel erg bedankt voor het helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Acoounts... Selecteer je je account = Remove (verwijderen) Dan is ie als 't goed is ook uit de hoofdidentiteit...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen nou is mn hele mailbox leeg ![]() wie wil mij ff een mailtje sturen om te kijken of ik dan wel mn mal krijg? vleermuissie@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die link stond eerst in de hoofdidentiteit, en nu in mijn identiteit, dus als het goed is kan niemand meer in mijn inbox komen, behalve als ie mijn wachtwoord heeft, en ik kan zelf wel weer in mn inbox komen ![]() ![]() ![]() edit: en al mn mailtjes zijn er ook nog ![]() iedereen bedankt voor het helpen !! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
een firewall blokkeert msn/hotmail welle | 4 | 11-12-2006 10:01 | |
Software & Hardware |
[Web] Geavanceerde bescherming van Hotmail heleentje | 2 | 23-04-2005 21:13 | |
Software & Hardware |
Help! Msn en hotmail doen het niet! Shadina | 3 | 13-10-2003 16:54 | |
Software & Hardware |
msn hotmail en online banking... Verwijderd | 21 | 14-07-2003 15:26 | |
Software & Hardware |
Als msn en hotmail het beide niet meer doen? Deliveran©e | 1 | 28-02-2003 09:59 | |
Software & Hardware |
Hotmail doet het niet meer Oen | 17 | 15-01-2002 09:15 |