Oud 03-06-2005, 09:50
D@mien
D@mien is offline
hij gaat mensen pesten die et op nummer willen hebben: 'pi'
Oud 03-06-2005, 10:20
Verwijderd
Molshoop dan maar
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:48
A Duck
A Duck is offline
Balen, ik was nog steeds onder de indruk van de enorme orginaliteit van de naam: Tien

Hoe zullen ze het nu noemen? Gewoon elf? Of toch iets doordachters als, RTL6, Yoronica, SBS2?

Idee!

Ze nemen gewooneen publieke zender over, 3 ofzo!
Oud 03-06-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 03-06-2005 @ 10:43 :
Haha ja geweldig dat SBS de naam voor 5 miljoen (en een jaar geen Expeditie Robinson uitzenden) te koop aanbiedt!!

Yorin gaat trouwens ook haar naam veranderen in RTL6 of RTL+. Ik vind het beide stomme suffe namen en zeker RTL6, omdat we al SBS6 hebben. Noem het gewoon iets met 7 dan
Of noem het RTL 5 en schrap de huidige zender onder die noemer.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:25
JH
JH is offline
Johnny heeft zijn zender nog niet eens in de lucht of het is al puinhoop en chaos, geweldig. het wordt toch pulp die niemand kijkt en over een jaartje zijn we er weer vanaf.
Oud 03-06-2005, 13:04
ganralph
ganralph is offline
denk eerder dat Veronica harde klappen gaat kijken. hun programmering is ronduit k*t en nog een kanaal (met een aantal succesformules) zal weer een beetje kijkers wegtrekken. TRL5 en Net5 zullen zich de komende jaren ook moeten gaan bezinnen op wat te doen als de "real-life" docs en soaps, en herhalingen niet meer populair zijn.

Talpa maakt best een kans, hoewel ik me afvraag wat John's snode plan is... Hij koopt alle succesformules die een beetje op hun retour zijn op (kopspijkers en BvD waren 2,3 jaar geleden stukken beter)

hopelijk heeft hij het wel niet nodig om Hot Shots, Cool Runnings en Jumanji uit te zenden (de goedkope films waar iedere nieuwe zender publiek mee probeert te trekken) --> the Dead Pool was weer een dieptepunt van Veronica gister (2x in 3 maanden dezelfde film )

en wbt de naam: Talpa TV. hoeft ie ook niet meer aan promotie te doen, want iedereen kent het al (en TV 538 zal de bejaarde Postcodeloterijkijker niet trekken)
Oud 03-06-2005, 13:19
geen punt.
geen punt. is offline
Haha dat laatste daar zit wat in

Yorin gaat trouwens onder de nieuwe naam oude(re) series herhalen
Oud 03-06-2005, 13:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 03-06-2005 @ 14:19 :

Ten eerste: RTL+ / RTL 6 =
hou nou gewoon die naam eens een keer. We zijn net gewend aan Yorin ipv Veronica, gaan ze al weer veranderen

Oudere series zijn niet per definitie erg, maar het ligt er net aan wat voor oude series. Er is wel een aantal oude series dat ik nog een keer zou willen zien.

Ik vind die Pi trouwens wel leuk

En oh wee als John de Mol instemt met een jaar geen expeditie robinson
Oud 03-06-2005, 15:06
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Hebben ze niet gezien hoe geweldig dat met TV10 Gold ging?? die hield et nog geen half jaar vol zo...
Oud 03-06-2005, 15:13
Type
Type is offline
NEEEEEEE, gaat die Talpa (klinkt als een merk babypoeder btw) 's avonds Nick overnemen?
Jezus fucking christus. Wat blijft er dan nog over voor de kinderserie kijkende medemens?!

/me is boos.
Oud 03-06-2005, 15:37
Verwijderd
weer een zender met ouwe shizzle? dat zou wel vet zijn
ik keek vroegah ook altijd naar tv10 gold

ik zeg: de complete programmering HIEROP baseren
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:27
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-06-2005 @ 12:20 :
Ik vond Tien al een achterlijke naam, dat is wat we in het intellectueel eigendomsrecht noemen een merk met een zeer zwak onderscheidend vermogen. Terecht dat hij nu niet meer gebruikt mag worden.

De naam TV 10 is inderdaad eigendom van SBS6 die er plannen mee heeft, dus heeft SBS6 een redelijk belang om op te komen tegen het claimen van de naam Tien door John de Mol
Tien is ook geen boeiende naam maar het staat/stond voor Talpa's Info Entertainment Network en dan klinkt het toch al iets logischer waarom die naam gekozen is....

er zal idd één van de zenders weggaan en dat zal nl1, nl2 nl,3 worden. aangezien al het amusement van die zenders afmoet hebben ze aan twee zender genoeg
Oud 03-06-2005, 18:02
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
D@mien schreef op 03-06-2005 @ 16:06 :
Hebben ze niet gezien hoe geweldig dat met TV10 Gold ging?? die hield et nog geen half jaar vol zo...
Nou ja ze zeggen 'herhalingen'. Het is dus niet duidelijk hoe oud de series of programma's zijn die ze herhalen. Misschien herhalen ze de belspellen van de RTL4-ochtend wel op prime-time Hier het hele bericht:

TV-zender Yorin krijgt een naamsveran- dering. De zender gaat waarschijnlijk RTL 6 of RTL + heten. Dat meldt de Adformatie.

De naamsverandering maakt onderdeel uit van een complete rebrandingsoperatie, wat nog voor het nieuwe televisieseizoen afgerond zou zijn. De veranderingen betreffen met name Yorin, dat nooit uitgroeide tot het ‘coole’ merk dat men na het vertrek van Veronica voor ogen had. Volgens het blad zal op Yorin vooral meer ruimte komen voor herhalingen.

Bron: Mediakrant weblog
Oud 03-06-2005, 20:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

Hopelijk doen ze dan 'Happy Days' weer. Daar waren ze mee gekapt in het midden van het 4e seizoen om plaats te maken voor 'Cash en Carlo'.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Let me get this straigt...

Ze zijn teleurgesteld dat Yorin nooit de coole zender is geworden die hen voor ogen stond toen het Veronica opvolgde. Daarom gaan ze het re-stylen. Ze willen het dus beter en aantrekkelijker maken door middel van...

herhalingen.

Op het moment dat de zender van De Mol op het punt staat de lucht in te gaan.

Juist ja.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:22
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Type schreef op 03-06-2005 @ 16:13 :
NEEEEEEE, gaat die Talpa (klinkt als een merk babypoeder btw) 's avonds Nick overnemen?
Jezus fucking christus. Wat blijft er dan nog over voor de kinderserie kijkende medemens?!

/me is boos.
Wist je dat echt niet?
Helaas, die man moet wat en heeft geld zat. Hij kan alles kopen waar hij zin in heeft lijkt het wel.
Vind het wel jammer, cartoon network is er ook al een poos af, nu nick er dus s'avonds ook. Beetje jammer en als het goed gaat heb je wel kans (als geen van de andere zenders ermee stopt) dat het er helemaal af gaat.
Oud 03-06-2005, 21:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zal mij de naam wat boeien, het gaat meer om de programma's die te zien zijn.
Oud 03-06-2005, 22:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pfff... alsof er op Nickelodeon ook maar één tekenfilmserie is die een beetje fatsoenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 23:35 :
Pfff... alsof er op Nickelodeon ook maar één tekenfilmserie is die een beetje fatsoenlijk is.
Ja, Bassie & Adriaan!
Oke, niet echt een tekenfilm, maar wel een kinderserie en programma op Nickolodeon
Oud 03-06-2005, 22:50
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-06-2005 @ 14:27 :

En oh wee als John de Mol instemt met een jaar geen expeditie robinson
Dat vind ik dan weer het enige lichtpuntje aan het hele verhaal
Oud 03-06-2005, 23:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ach ja, als je s'nachts thuis komt is het wel lekker om voor het slapen nog even hersenloos naar Nickelodeon kijken. Dat is aanzienlijk beter dan de rest wat er dan op tv is.
Oud 03-06-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Fairly Odd Parents tot op het bot.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ieke schreef op 04-06-2005 @ 00:33 :
Ach ja, als je s'nachts thuis komt is het wel lekker om voor het slapen nog even hersenloos naar Nickelodeon kijken. Dat is aanzienlijk beter dan de rest wat er dan op tv is.
's Nachts kan ik eigenlijk alleen Netwerk en Nova nog luchten. Maar ja, dat is niet hersenloos, natuurlijk, maar ik ben dan ook grotendeels een nachtmens.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 03:00
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 03-06-2005 @ 19:02 :
TV-zender Yorin krijgt een naamsveran- dering. De zender gaat waarschijnlijk RTL 6 of RTL + heten. [/B]
RTL+? Hoeven ze ook geen logo meer te ontwerpen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-06-2005 @ 01:53 :
's Nachts kan ik eigenlijk alleen Netwerk en Nova nog luchten. Maar ja, dat is niet hersenloos, natuurlijk, maar ik ben dan ook grotendeels een nachtmens.
Dat zet ik dan op terwijl ik nog even op het forum zit. Daarna (voordat ik ga slapen) nog even van die flauwe en slechte tekenfilms (hoewel er om die tijd een paar zijn die wel redelijk zijn), die ik overdag dus echt niet kijk, kijken.
Oud 04-06-2005, 09:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 03-06-2005 @ 10:43 :
Haha ja geweldig dat SBS de naam voor 5 miljoen (en een jaar geen Expeditie Robinson uitzenden) te koop aanbiedt!!

Yorin gaat trouwens ook haar naam veranderen in RTL6 of RTL+. Ik vind het beide stomme suffe namen en zeker RTL6, omdat we al SBS6 hebben. Noem het gewoon iets met 7 dan
RTL+ is imo al een duitse zender die in Nederlands te ontvangen is (of zij moeten de naam ook veranderd hebben ondertussen)
Oud 04-06-2005, 11:10
geen punt.
geen punt. is offline
Het zal wel allemaal in Luxemburg zitten dan. Yorin verhuist ook naar Luxemburg, om onder bepaalde mediawetten uit te komen lijkt me. RTL+ is nu gewoon RTL dacht ik.
Oud 04-06-2005, 12:44
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
A Duck schreef op 03-06-2005 @ 11:48 :
Hoe zullen ze het nu noemen? Gewoon elf? Of toch iets doordachters als, RTL6, Yoronica, SBS2?

Idee!

Ze nemen gewooneen publieke zender over, 3 ofzo!
Alles wat je voorstelt kan en mag niet
Oud 04-06-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 04-06-2005 @ 10:25 :
RTL+ is imo al een duitse zender die in Nederlands te ontvangen is (of zij moeten de naam ook veranderd hebben ondertussen)
Die zender heette vroeger RTL+, maar nu gewoon RTL.
Ik vind persoonlijk dat Yorin die naam alleen mag gebruiken als ik daarop de Duits nagesynchroniseerde versie van The A-Team kan gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 11:49
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 03-06-2005 @ 18:27 :
Tien is ook geen boeiende naam maar het staat/stond voor Talpa's Info Entertainment Network en dan klinkt het toch al iets logischer waarom die naam gekozen is....
waarschijnlijk is eerst de naam Tien gekozen, en hebben ze daarna de afkortingen verzonnen
Oud 06-06-2005, 11:57
Verwijderd
Ik zou die zender gewoon Talpa noemen, origineel en mensen kennen die naam nu ook.

[edit] typo

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2005 @ 12:57 :
Ik zou die zender gewoon Talpa noemen, orineel en mensen kennen die naam nu ook.
Ze hebben dat logich nadenken nu ook door, het wordt idd Talpa.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 06-06-2005 @ 13:35 :
Ben ik me daar even slim
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2005 @ 13:39 :
Ben ik me daar even slim
Hoeveel geld krijg je voor die tip?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:44
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
ganralph schreef op 06-06-2005 @ 12:49 :
waarschijnlijk is eerst de naam Tien gekozen, en hebben ze daarna de afkortingen verzonnen
nee die jongen die de auto won had de afkorting verzonnen met de naam, en talpa tv BV vond het zoooooooooooo een goedgevonden afkorting dat het daarom tien was geworden... maar ja ben blij dat het nu talpa is!
Oud 06-06-2005, 14:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Milk schreef op 06-06-2005 @ 13:35 :

hadden ze daar zolang voor nodig?
Oud 06-06-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 06-06-2005 @ 13:41 :
Hoeveel geld krijg je voor die tip?
Mag ik helaas niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:49
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 06-06-2005 @ 14:44 :
maar ja ben blij dat het nu talpa is!
waarom word jij daar blij van?
Oud 07-06-2005, 14:31
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 06-06-2005 @ 15:49 :
waarom word jij daar blij van?
omdat dat de naam was die ik gestuurd had...
Oud 07-06-2005, 14:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 07-06-2005 @ 15:31 :
Je was vast de enige die op zo'n creatieve en orginele naam was gekomen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:36
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-06-2005 @ 15:32 :
Je was vast de enige die op zo'n creatieve en orginele naam was gekomen.
en nog niet de auto gewonnen!!!!!!
Oud 07-06-2005, 15:02
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 07-06-2005 @ 15:31 :
omg ga die idioot nog wat aan een naam helpen ook . Naja gelukkig was het niet echt een fatsoenlijke naam
Oud 07-06-2005, 15:05
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Talpa is toch ook veel beter .
Oud 07-06-2005, 17:28
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 07-06-2005 @ 16:02 :
omg ga die idioot nog wat aan een naam helpen ook . Naja gelukkig was het niet echt een fatsoenlijke naam
had ik maar zo'n idiote bankrekening...
Oud 08-06-2005, 13:21
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
JH schreef op 03-06-2005 @ 13:25 :
Johnny heeft zijn zender nog niet eens in de lucht of het is al puinhoop en chaos, geweldig. het wordt toch pulp die niemand kijkt en over een jaartje zijn we er weer vanaf.
dat denk ik dus niet
hij heeft de voetbalrechten en
hij heeft toch een aantal goede presentatoren en kijkcijferkanonnen (beter Barend & van Dorp dan een clairy polak ofzo)
Neej, ik denk dat John goed gaat scoren met Talpa
Oud 09-06-2005, 17:05
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-06-2005 @ 14:21 :
dat denk ik dus niet
hij heeft de voetbalrechten en
hij heeft toch een aantal goede presentatoren en kijkcijferkanonnen (beter Barend & van Dorp dan een clairy polak ofzo)
Neej, ik denk dat John goed gaat scoren met Talpa
Heb je gisteren in de rust van de voetbal wedstrijd Finland - Nederland, gezien voor wat voor programma's ze mensen zoeken? Big Brother en nog meer van die onzin. Waar moet het in godsnaam naartoe met de Nederlandse tv .
Hij heeft dan nu bijvoorbeeld Jack Spijkerman aangetrokken, maar de meeste fans van Jack zullen daardoor afhaken. Want hij is simpelweg een verrader natuurlijk, hij is nu zelf degene die voor het grote geld gaat. Barend en van Dorp werd qua kwaliteit de laatste weken/maanden ook al een stuk minder. Er keken ook steeds minder mensen naar. En dan heeft hij nog zijn zus, Linda aan gestrikt. Dat is de enige fatsoenlijke presentatrice die er bij loopt en zij kan er ook niets aan doen dat haar broer alleen maar pulp en rotzooi maakt. hooguit 2 jaar .. .. ..
Oud 09-06-2005, 17:07
Ketjing
Ketjing is offline
OVer het voetbal, ik vond dat het allemaal goed gebracht. Professioneel, geen sms-gezeik volgens mij
Oud 28-06-2005, 13:13
geen punt :|
geen punt :| is offline
aangezien het hier eerder over ging ^^

Yorin wordt RTL7, RTL5 wordt jonger

Yorin gaat vanaf het nieuwe tv-seizoen RTL7 heten. De verandering maakt deel uit van de nieuwe strategie van RTL Nederland, die Fons van Westerloo vanochtend aan adverteerders en bureaus heeft gepresenteerd.
In de nieuwe strategie wordt RTL5 naast RTL4 de tweede brede zender. RTL7 wordt mannelijker geprofileerd, en krijgt alle sport behalve het voetbal. Daarnaast wordt het de herhaalzender van RTL.
RTL5 krijgt het voetbal en veel voormalige Yorin-programma's, waaronder een dagelijkse talkshow van Robert Jensen. De zender krijgt een wat jonger profiel.

bron: medialog
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 15:29
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Hoe vaker ze wisselen hoe onduidelijker het wordt. zo raken de kijkers nooit aan één bepaalde zender gebonden volgens mij.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten