Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Trouwens succes met je examens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is ook een kunst ![]() Totaal ook met 7-1 gewonnen.. Vandaag examen gehad: twee dikke voldoendes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgen Nederlands, komt ook wel goed denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Doe je ook examen, vwo? Heel veel succes in ieder geval!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoef zondag gelukkig maar 2 wedstrijdjes ![]() Maar ja zal ik 's avonds wel weer met een kreeftenkop thuis komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen zijn er zat mensen die al vanaf hun vijfde tennissen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag weer competitie gespeeld, 4-2 gewonnen...van het slechtste team van de poule ![]() Nouja, ik heb gelukkig wel m'n partijen gewonnen, 'spannende' 3-setter in de single, en de dubbel makkelijk in 2 sets. Ik kreeg halverwege de single last van m'n benen, steeds op het randje van kramp, dus ik heb niet meer gerend. Tijdens de dubbel had ik er bjna geen last meer van, en halverwege de tweede set schoot het er ineens in, tussen twee punten door. ![]() ![]() Oh, er waren deze week te veel thuisspelende teams, waardoor we maar 1 baan hadden. Hebben uiteindelijk van kwart voor 11 tot half 8 getennist, waarbij we de dubbels wel tegelijk hebben gespeeld, omdat het team naast ons klaar was. Ik heb ruim 3 uur op de baan gestaan, en we zijn allemaal verbrand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij moeten helaas nog 1 keer spelen. We staan nog 3 punten voor op de nr 2. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met de aanvraag zal het dan waarschijnlijk wel goed zitten.. ![]() Wij zijn ook tweede geworden en gaan het ook aanvragen om te promoveren volgend jaar.. Zooom trouwens gefelciteerdd!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
spuer past wel bij jouw ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh, en gefeliciteerd Zoom ![]() |
![]() |
||