![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag weinig gedaan, ik heb toenstraks lekker gekookt en ik ben nu gefrustreerd omdat ik voor wilko het laatste ATDI album wil regelen, zodat ie het kan downloaden, maar mijn winrar doet vreemd en nu zegt ie dat ie sommige nummers niet kan unpacken omdat de bestandsnaam te lang is ![]() ![]() en nu moest ik files hernoemen etc en dat was ff kut maar goed het is uiteindelijk wel gelukt. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelijk maar een paar keer kopiëren mocht je het nog eens nodig hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel geldklopperij die shit, plus dat het in sommige gemeentes duurder is dan in andere gemeentes. was laatst ook een gemeente in het nieuws waar een paspoort meer dan 150 euro koste ![]() wat kan ik toch boeiende zaken vertellen, ontopic! ik heb net een appel gegeten, bananen gekocht en mijn stageverslag ingeleverd en nu stroop ik alle fora af omdat ik me verveel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor aanmeldingen van school enzo wel. althans, bij die van mij wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Vannacht ging ik bij heroin chique geslapen en gingen we house of the spirits kijken en bah wat is Glenn Close toch een enge trut. En toen moest ik smiddags naar school voor een engels mondeling dat slechter ging dan verwacht huhuhu en toen ging ik met 2 homies de stad in om te lunchen en te winkelen. EN TOEN GING IK MN THE CURE SHIRTJE OPHALEN. en ik jatte een majorleagueposter. En nu moet ik leren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nog steeds ziek en ik snap er niets van, want volgens de artsen ben ik oververmoeid maar vervolgens kon ik niet slapen tot 4 uur en werd ik om half 10 wakker gebeld door mijn huisgenootje dat ze misschien een nieuw huis gevonden heeft, dus dat is wel leuk. Nu moet ik ONTBIJTEN met FRUIT en YOGHURT en dat soort dingen, want mijn levenspatroon is blijkbaar niet goed. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |