Oud 16-06-2005, 16:25
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
uuuf schreef op 16-06-2005 @ 17:10 :
gisteren naar oma, en ze zag er niet eens meer uit als oma.
vannacht is ze overleden.
jeetje wat vreselijk.
gecondoleerd.
Oud 16-06-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 16-06-2005 @ 17:25 :
jeetje wat vreselijk.
gecondoleerd.
ja dankje
Oud 16-06-2005, 16:32
Jolene
Jolene is offline
Gecondoleerd uuf
Vandaag naar school geweest en iedereen werd hysterisch om mn piercing Net heb ik allemaal kattenspullen gehaald want vanavond gaan we deze twee ophalen<3

Nou nog leuke namen
Oud 16-06-2005, 16:33
antigone
antigone is offline
<3
Oud 16-06-2005, 16:34
idontcare
idontcare is offline
ik was vandaag naar amsterdam met mn vriendje en het was leuk we gingen er zonder reden heen dus we hebben beetje rondgelopen en nog even op terras gezeten toen de zon scheen en dr waren 2 onwijs koele muziekanten bij het leidseplein en dat was leuk. en ik ben helemaal verliefd
Oud 16-06-2005, 16:35
qghp
qghp is offline
Oud 16-06-2005, 16:42
Apomes
Apomes is offline
Vandaag laatste examen gemaakt en het ging niet zo goed . Toen naar de McDonalds geweest, stad in en gaan zwemmen . Nu zit ik hier lam, want ik ben moe.
Oud 16-06-2005, 16:43
Jules
Jules is offline
Citaat:
Heel veel sterkte.. mijn oma leek ook niet meer op oma dus eigenlijk heb ik nog steeds niet geaccepteerd dat ze echt overleden is hopelijk gaat dat bij jou beter..

Mijn dag: tot half 10 in bed gelegen, met ontzettende hoofdpijn opgestaan, tot 12u zitten internetten, daarna naar de stad geweest en nutteloze troep gekocht. Net voor de tv gehangen en straks naar mijn laatste wiskundecursusles.
Oud 16-06-2005, 16:53
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Lekker luieren .
Oud 16-06-2005, 16:57
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jolene schreef op 16-06-2005 @ 17:32 :

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou nog leuke namen
oh my wat schattig
Oud 16-06-2005, 17:01
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jolene schreef op 16-06-2005 @ 17:32 :
Gecondoleerd uuf
Vandaag naar school geweest en iedereen werd hysterisch om mn piercing Net heb ik allemaal kattenspullen gehaald want vanavond gaan we deze twee ophalen<3
[afbeelding]

[afbeelding]
Nou nog leuke namen
napoleon.
Oud 16-06-2005, 17:05
Verwijderd
Het dagje van vandaag moet tegen de muur. En mijn AK-docent ook
Oud 16-06-2005, 17:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-06-2005 @ 18:01 :
napoleon.
ja zo heete mijn hamster
Oud 16-06-2005, 17:11
Verwijderd
KUTDAG!!!!!

kort geslapen en lang werken
GODVERDOMME GEEN KAARTJE VOOR MADNESS WANT DAT WAS UIT VERKOCHT IK BEN NU ECHT IN STAAT SHIT TE SLOPEN
dat deed ik onbewust ook door te hard te remmen en het achterwiel van mijn fiets opeens te breken
naar huis moeten lopen

een pluspunt:
ik heb wel eindelijk worms3d voor de ps2 gevonden

maar alsnog KANKERKUTTYFUSTERING DAG
Oud 16-06-2005, 17:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2005 @ 18:05 :
ja zo heete mijn hamster
beter gek!
Oud 16-06-2005, 17:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 16-06-2005 @ 18:11 :
maar alsnog KANKERKUTTYFUSTERING DAG
hehe nee, vandaag is het officieel, geen k*nkerschool meer :>
Oud 16-06-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 16-06-2005 @ 18:17 :
hehe nee, vandaag is het officieel, geen k*nkerschool meer :>
gefeliciteerd dude

en rosa ook
Oud 16-06-2005, 17:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag naar school:
MIJN SCRIPTIE IS AF!!!

Mooi. Wat er verder vandaag is gebeurd of wat nog gaat gebeuren is van ondergeschikt belang.
Oud 16-06-2005, 20:10
Jolene
Jolene is offline
Teringtietengodverdomme
Helemaal naar fucking brussum gereden een soort boerengehucht.Zijn we daar "ja die 2 hebben we niet meer" godver zet dan ook niet alleen die 2 beesten bij de foto's Nou ben ik chagerijnig en verdrietig tegelijkertijd
Oud 16-06-2005, 20:25
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb de hele middag en avond tot nu toe met mn vriendje doorgebracht en hij ging net weg en dat is stom want ik ga hem missen
en verder kijk ik american top models en ga ik veel druiven eten en verder niks doen
Oud 16-06-2005, 20:32
Broeder
Broeder is offline
ik ben gestrest want mijn kamer ruikt naar vieze sla
Oud 16-06-2005, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag wat rondgehangen met m'n zus en samen geklaagd over m'n vader en broodjes gegeten enzo.
Toen ging ik werken, en ik moest langer blijven dan de bedoeling was, omdat m'n collega weer is bedreigd door d'r exvriend. Dit keer heeft ie zelfs in dr gezicht gespuugd waar de klanten bijwaren en hij heeft dr auto in mekaar getrapt. En nou durft zij niet meer naar buiten. Arm meissie.

Maar uiteindelijk ging ik wel naar huis en heb ik nog een uur staan kletsen met de gekke mannen van de fietsenstalling.
En nu voel ik me blij en ga ik Orange&Cinnamon thee drinken.
Oud 16-06-2005, 20:53
Gadje
Gadje is offline
ik heb dvd van at the drive in gekeken, ge internet en een beetje feest gevierd omdat ik geslaagd ben...
Oud 16-06-2005, 21:04
Glory
Glory is offline
uuuf gecondoleerd
ik heb niks gedaan verder.
Oud 16-06-2005, 21:06
Verwijderd
Hahaaaa ik kom er net achter dat ik maandag mijn stageverslag op school af moet leveren en ik moet nog alles doen.
Oud 16-06-2005, 22:18
ZerO
ZerO is offline
Ja ik was naar de sneak geweest met Haligh en het was een avond vol met entertainment van een hoog niveau
Zo en nu is mijn avond verpest want ik heb net mijn tentamen cijfer gezien een 5.2 net niet gehaald en dat mag ik lekker herkansen en daar heb ik GODVERRRRRRRRRR GEEN ZIN MEER IN IK WIL VAKANTIE EN ALS IK NOU IETS HARDER MIJN BEST HAD GEDAAN
nu ga ik huilen en verder kriek drinken
Oud 16-06-2005, 23:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Gadje schreef op 16-06-2005 @ 21:53 :
ik heb dvd van at the drive in gekeken
hoe kom je daaraan?
Oud 16-06-2005, 23:54
*oma*
*oma* is offline
Gecondoleerd uuuf

En gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is

Mijn dagje:
Ik heb een grote slak van papiermaché gemaakt (wordt zoals met die vis) en ik heb al mijn flashanimaties bijeengebracht in een scherm met buttons en dat is handig. Kun je leuk klikken enzo
Oud 17-06-2005, 00:03
Verwijderd
ik ging leren, en mn rok redden van de ondergang door gaten dicht te stikken, toen ging ik naar brigitte kaandorp met 3 vrienden en daarna wijn drinken met brigitte en haar band en dat was heel gezellig, toen nog lekker ordinair op rembrandtplein gehangen en godzijdank was mn fiets niet gestolen die al twee dagen op centraal stond
Oud 17-06-2005, 00:10
*oma*
*oma* is offline
http://www.boomspeed.com/merle/buttons.swf
Dit dus, maar dan kom je ook nog bij de filmpjes, maar ja, die kan die natuurlijk niet opsporen

Oja en als je weer terug wil, moet je op het linker pijlte drukken op je toetsenbord
Oud 17-06-2005, 01:32
Verwijderd
darnk
Oud 17-06-2005, 09:08
Jolene
Jolene is offline
Ziekgemeld omdat ik keine lust in school heb vandaag.Nou moet ik mn kamer opruimen omdat het een teringzooi is Zometeen met mn vader op de motor naar Amsterdam
Oud 17-06-2005, 09:20
Verwijderd
@ uuuf; sterkte meissie
@ hermione; toen ik naar brigitte kaandorp was had ik ook wat gedronken met haar en haar band, echt superleuk mens is het

ik was gister op school om mn cijfers op te halen, en er was leuke muziek en champagne en bier en bitterballen enzo, geswingd met mn tipsy lerares engels met wie ik normaal altijd ruzie heb maar we hebben het nu maar bijgelegd haha en het was tof en ik heb fokking goede cijfers op mn eindlijst 2 achten, 3 zevens en 2 zessen! Vandaag wilde ik in de zon zitten maar die zon is nergens te vinden dus ga ik een gastenlijst maken voor mn feestje. OHJA IK HEB DUS EEN LAPTOP GEKREGEN , hij is wel tweedehands maar doet t heel erg goed en er zit internet op en ik ben blijblijblijjjjj wieeeeehjeeejaaaa!
Oud 17-06-2005, 09:45
Verwijderd
Vanmorge naar het ziekenhuis voor lichttherapie. 21 seconden in de turbozonnebank en dan al bruin zijn geworden. Vergoed door de verzekering, relaxxt Nu ben ik aan het leren en wilde ik net koffie zetten, maar mn moeder had stieken al mijn koffiepad gebruikt toen ik even weg was. Dus ik heb net een slok slootwater op en ik ging bijna over mn nek.
Oud 17-06-2005, 09:52
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2005 @ 23:18 :
Ja ik was naar de sneak geweest met Haligh en het was een avond vol met entertainment van een hoog niveau
indiana jones in the desert.
Oud 17-06-2005, 09:55
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
4 uur snachts gebeld door mn lover , mn broer was blijven slapen, 8 uur op en nu ben ik al een tijdje aan het leren want ik heb zo een herkansing en het is moeilijk , omdat ik nooit iets aan school doe, en er al 3 maanden niet was geweest oops
Oud 17-06-2005, 10:09
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 17-06-2005 @ 10:52 :
indiana jones in the desert.
ja ik kreeg zin om avontuurlijk te wezen
Oud 17-06-2005, 11:27
Verwijderd
vandaag stage, maar ik ging weg omdat ik 't niet trok dat die oude demente mensen daar nog leven en mijn oma dood is
daarna naar m'n stagebegeleidster geweest, om uitstel te vragen voor mijn verslag, en nu heb ik een week uitstel dus dat is mooi want dan wordt vanaf nu alles minder hectisch. zometeen moet ik werken en dan ga ik vrij vragen voor morgenavond, omdat ik dan naar mijn vriendje wil. want afleiding enzo hehh.
Oud 17-06-2005, 11:53
ZerO
ZerO is offline
Vandaag vroeg opgestaan, ouders uitgezwaait ha en ben nu twee weken alleen thuis
Zometeen naar de stad met een vriendin en ik ben zoo blij want ik kreeg net te horen dat ik over anderhalf maand naar Rotterdam kan gaan verhuizen eindelijk WEG uit bergen op zoom
Oud 17-06-2005, 12:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 17-06-2005 @ 11:09 :
ja ik kreeg zin om avontuurlijk te wezen
we reden door het rood

@zero:
neem mij mee
Oud 17-06-2005, 13:19
Roos
Roos is offline
uitgeslapen > aardappel anders gemaakt (zoo vies dat het zooo lekker is!) met mn zusje zitten msnnen > zometeen die aardappel opeten
Oud 17-06-2005, 13:20
Verwijderd
ge ille stratort
Oud 17-06-2005, 13:24
Verwijderd
Gisteravond naar Racoon geweest, was nog ontzettend leuk ook.
Daarna met vriendinnetje en haar laatste aanwinst nog wat gaan chillen bij haar thuis, wijn + pannenkoeken = <3

Vandaag ietwat gaar en laat wakker geworden. Zo maar eens een vaderdagkadootje kopen, al heb ik geen idee wat. De beste man weet nooit wat-ie wil.

Vanaaf misschien nog naar een goffikfeest, hoewel die ns staking wel weer de kansen daarop aanzienlijk verkleind.
Oud 17-06-2005, 13:30
Otis
Otis is offline
Gister ging ik met heroin chique VIEREN dat ze geslaagd is maar we waren niet echt in een feeststemming.Toen gingen we naar het paard om te swingen maar daar waren alleen maar 12jarigen en ze draaiden stomme muziek dus daar werden we ook niet echt vrolijker van maar toen draaiden ze tiefschwarz en gingen we heel hard swingen.
en vandaag ga ik sloom doen.
Oud 17-06-2005, 13:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister kreeg ik de uitslag van mn examens. en ik was teringzenuwachtig. maar gelukkig had ik allemaal mensen in mijn huis die me afleidden. en ik ben wel geslaagd
daarna was het naar school, cijferlijst halen. en toen partyyyy bij mij thuis. het was heel tof&gezellig&de sangria smaakte goed! en nu ben ik verrot en ik moet zo autorijden.
Oud 17-06-2005, 13:48
*oma*
*oma* is offline
Omg de telefoon sloeg op hol en toen ik opnam was er niemand
Vandaag alweer aan school gewerkt en zo gaat mijn hele dag eruit zien, maar de dingen waarvan ik dacht dat het veel werk zou zijn, valllen iig mee. Dat scheelt En ik heb zoveel zin in dropjes, maar ik heb he-le-maal geen geld en mijn vriendje wil me niets meer lenen, buhuuhuuu
Oud 17-06-2005, 14:00
vixen
vixen is offline
Ik stond veel te laat op, bracht een opdracht naar school, ging wer naar huis. Belde me ziek bij mn werk, ging eten. Nu school dingen doen en hopen dat er vanavond een gastenlijst is.
Oud 17-06-2005, 14:03
June bug
June bug is offline
Citaat:
tis wat met die oma's. Mijne overleed vorige week donderdag.. Maar, gecondoleerd.

Vandaag nog niet zoveel gedaan, was van plan uit te slapen maar 1 of andere idioot kwam aan de deur bellen maar toen ik de deur opendeed was hij alweer weg
Toen maar voor de tv gaan ontbijten en wat computeren en toen aankleden en toen moest ik om 14:00 bij de kapper zijn en nu ben ik net terug, tevreden en wel met mijn nieuwe kapsel Strakjes nog cdtje branden voor vaderdag en vanavond hopelijk met wat homies wat zuipen
Oud 17-06-2005, 14:20
Hagel
Hagel is offline
vanochtend lief door pap naar nijmegen gebracht want treinen reden niet en ik had 2 tentamens. Tentamens gemaakt en dat ging wel lekker, daarna naar wageningen gegaan met de bus en dat duurde bijna 2.5 uur en was kut want warm. Nu heb ik me omgekleed en ik ga zometeen werken tot 9 uur.
Oud 17-06-2005, 14:34
655321
655321 is offline
Citaat:
vixen schreef op 17-06-2005 @ 15:00 :
Ik stond veel te laat op, bracht een opdracht naar school, ging wer naar huis. Belde me ziek bij mn werk, ging eten. Nu school dingen doen en hopen dat er vanavond een gastenlijst is.
ga je heen dan? Wanneer ben je thuis?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten