Het gaat hier om 1 nummer dat ik gedownload heb, omdat het niet meer te verkrijgen is. Vandaar mijn vraag: heeft het genoeg kwaliteit als het bestand kwa kwaliteit 192kbs is? Ik vraag niet wat jullie verder van downloaden vinden of iets dergelijks. Daar ben ik het zelf absoluut niet mee eens, aangezien ik zelf ALTIJD cd's in de winkel koop even als platen(die voor de wijsneuzen onder ons, niet te downloaden zijn)
-dat jullie het niet vinden kunnen, prima, dat vind ik zelf ook niet. Ik mag hopen dat jullie het niet erg vinden dat ik wel te verstaan 1 nummer heb gedownload, omdat het NIET te verkrijgen is.
-ik vraag verder of er mensen zijn die er verstand van hebben en of er meer DJ/ VJ's hier zijn.
Ik zou graag willen dat er serieus op wordt gereageerd en niet dat er 10x gezegd wordt vertelt hoe jullie het vinden dat er gedownload wordt.
Ps: Dat er muziek gedownload wordt, heeft wel degelijk effect op de muziek industrie. Als er NIET meer gedownload zou worden en die hoeveelheid gekocht zou worden (ookal is het maar een klein percentage). Wordt er genoeg omgezet om de prijs omlaag te halen. Het heeft dus WEL effect. Niet dat het er ooit van zal komen. Ik zeg dan ook dat ik een hekel heb aan mensen die ALLEEN MAAR downloaden. Ik betaal mezelf zuur aan CD's en platen.
Maar goed. Kan het nu verder normaal zonder dat ik te horen krijg hoe erg het wel niet is?!
Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 20:49.
|