Oud 29-06-2005, 23:41
famillie
famillie is offline
Citaat:
Offtopic: bijvoeglijk naamwoord?
nou wordt 'ie mooi. Mij afzeiken als semi-intelectueel maar zelf geen lagere school?

maar reageer gerust, zoals je al denkt, ik heb toch niets beters te doen...
Oud 01-07-2005, 15:26
Cola
Cola is offline
Dat laatste blijkt wel weer.
Oud 01-07-2005, 15:41
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Carl Johnson schreef op 29-06-2005 @ 19:29 :
stelletje no life bitches.
Oud 01-07-2005, 17:49
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
famillie schreef op 29-06-2005 @ 00:17 :
Geachte heer De Dood, allereerst hartelijk dank voor het verrijken van mijn vocabulair met bovenstaand bijvoegelijk naamwoord.

Ik spreek u maar aan met U, want u bent per slot van rekening al 39 jaren oud. Graag zou ik van de gelegenheid gebruik maken om u te attenderen op het feit dat uw leeftijd enigzins aan de hoge kant is ten opzichte van het gemiddelde forumlid. Uiteraard staat het u vrij gebruik te maken van dit forum, hier bestaat geen twijfel over.
Echter kan ik de gedachtengang niet onderdrukken dat er dus een ietwat zielig figuur achter uw pseudoniem schuilgaat. Niet alleen vanwege het feit dat u met name op het onderdeel "contact gezocht" post, maar ook vanwege de vele beledigende opmerkingen die u daar plaatst. Tevens ben ik van mening dat een forum- gericht op scholieren- wellicht een wat te jonge doelgroep voor u is (u bent zich er toch van bewust dat "contacten" in bepaalde opzchten met minderjarigen verboden zijn?)
Nu zou ik u normaal gesproken een cursus sociale vaardigheden aanbieden, echter na de laatste ontsnapping van een TBS-er begrijp ik dat het niet handig is iemand te krenken die aan dit profiel voldoet.

Daarom heb ik besloten u dit advies maar niet te geven. Wat mij rest is, rekening houdende met uw waarschijnlijk moelijke jeugd, antisociale persoonlijkheidsstoornis, compulsieve impulsieve stoornissen en anderzins gedragskenmerken welke grote gelijkenissen vertonen met gedragingen welke voeldoen aan een spectrum of thans daaraan gelijkende stoornis, u gewoon verder te negeren.

Hoogachtend,

Ik

He kankernerd, denk je nou echt dat ik 39 ben ?
Oud 01-07-2005, 18:10
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Geachte heer De Dood, allereerst hartelijk dank voor het verrijken van mijn vocabulair met bovenstaand bijvoegelijk naamwoord.

Ik spreek u maar aan met U, want u bent per slot van rekening al 39 jaren oud. Graag zou ik van de gelegenheid gebruik maken om u te attenderen op het feit dat uw leeftijd enigzins aan de hoge kant is ten opzichte van het gemiddelde forumlid. Uiteraard staat het u vrij gebruik te maken van dit forum, hier bestaat geen twijfel over.
Echter kan ik de gedachtengang niet onderdrukken dat er dus een ietwat zielig figuur achter uw pseudoniem schuilgaat. Niet alleen vanwege het feit dat u met name op het onderdeel "contact gezocht" post, maar ook vanwege de vele beledigende opmerkingen die u daar plaatst. Tevens ben ik van mening dat een forum- gericht op scholieren- wellicht een wat te jonge doelgroep voor u is (u bent zich er toch van bewust dat "contacten" in bepaalde opzchten met minderjarigen verboden zijn?)
Nu zou ik u normaal gesproken een cursus sociale vaardigheden aanbieden, echter na de laatste ontsnapping van een TBS-er begrijp ik dat het niet handig is iemand te krenken die aan dit profiel voldoet.

Daarom heb ik besloten u dit advies maar niet te geven. Wat mij rest is, rekening houdende met uw waarschijnlijk moelijke jeugd, antisociale persoonlijkheidsstoornis, compulsieve impulsieve stoornissen en anderzins gedragskenmerken welke grote gelijkenissen vertonen met gedragingen welke voeldoen aan een spectrum of thans daaraan gelijkende stoornis, u gewoon verder te negeren.

Hoogachtend,

Ik

goed gesproken

studeer je sph ofzo met name vanwegehet laatste stukje....?
Oud 01-07-2005, 20:38
famillie
famillie is offline
Citaat:
studeer je sph ofzo met name vanwegehet laatste stukje....?
Ssst, anders weet hij dat ik het ben....
Oud 01-07-2005, 20:42
~Liefe~
~Liefe~ is offline
als mijn broer dit zouw lezen..
dan hang ik...
geinige is, dat ik geen broer heb..
Oud 01-07-2005, 22:02
neobrinken
neobrinken is offline
Heeft hij al geantwoord?

Gelukkig kan ik het niet zijn. Heb geen broer.
Oud 01-07-2005, 22:03
krootenkoker
krootenkoker is offline
Citaat:

Hoogachtend,

Ik
He Hoerrrr!!! Weet je tegen wie je het hebt??????
Mongool Je hebt t tegen de dood kankermongool!!!!
Die weet waar iedereen woont halve gare eskimo!!!!!!
Als je nie oppast komt ie bij je langs uit de baarmoeder getrokken stuk inteelt............
met vriendelijke groet Sjakie
Oud 01-07-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
famillie schreef op 01-07-2005 @ 21:38 :
Ssst, anders weet hij dat ik het ben....
Jongen, wordt het niet eens tijd je ware identiteit (of de nick van je broer) te onthullen, dit is een beetje vermoeiend aan het worden...
Oud 02-07-2005, 00:25
Verwijderd
Citaat:
krootenkoker schreef op 01-07-2005 @ 23:03 :
He Hoerrrr!!! Weet je tegen wie je het hebt??????
Mongool Je hebt t tegen de dood kankermongool!!!!
Die weet waar iedereen woont halve gare eskimo!!!!!!
Als je nie oppast komt ie bij je langs uit de baarmoeder getrokken stuk inteelt............
Ahahaha
Oud 02-07-2005, 12:54
shameonme
shameonme is offline
Jemig... 't niveau daalt jongens
Oud 02-07-2005, 15:48
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Jah vertel je indentiteit. Je broer of zus heeft nog steeds niet door dat Haar/ hem bl0oedeigenbroer zo kinderachtig doet! En ik kan het niet zijn heb geen broer.
Oud 02-07-2005, 16:32
Verwijderd
is het niet gewoon beter om te vertellen wie jouw broer dan wel niet is???
Waarom doe je zo geheimzinnig???
En waarom trek je alles zo aan van anderen?

En waarom zat je dan in zijn prive dingen te kijken?
Het gaat jouw toch niks aan als hij het wel zou zijn?
Als hij in jouw prive zaken zou zitten zou je dat ook niet fijn vinden?

Ik zou als ik jouw was gewoon persoonlijk zeggen tegen hem dat je zijn verhalen/reacties heb gelezen

En niet zo achterlijk hier op zo'n forum.....
Je praat als een oude man.....Dus moet je je ook gedragen als een oude man.....

Beetje kinderachtig allemaal hoor waar jij meej bezig bent!
Wees toch is bij je verstand!
Oud 02-07-2005, 19:01
famillie
famillie is offline
Citaat:
Wees toch is bij je verstand!
Dat probeer ik, echt waar.. Maar nu heb ik 23 x deze zin gelezen van je, snap jij 'm?
Oud 02-07-2005, 19:20
juno
juno is offline
Ik heb het al opgegeven over dit soort details te vallen. Net als het bezittelijk voornaamwoord "mijn" wat tegenwoordig stelselmatig verhaspeld wordt tot "me"...

Maar als ik leraar Nederlands zou zijn dan wist ik het wel!
Oud 02-07-2005, 20:13
famillie
famillie is offline
@ Juno,

kijk, mut jouw ken ik pratuh! gwoon lekker kennen spellun zoals t moet.
Oud 03-07-2005, 13:02
De Dood
De Dood is offline
typ dan ook zoals het moet
Oud 03-07-2005, 13:10
MB
MB is offline
Mijn broer zat hier vroeger vaak, maar toen ik kwam was hij volgens mij al een tijdje vrij inactief. Ik lees soms wel replies, maar ik zit niet zo vaak op seksualiteit, dus als hij daar al post dan lees ik ze toch niet... Het interesseerd me ook niet zo, als hij wilt dat ik iets weet daarover dan vertelt hij me dat zelf wel.
Oud 03-07-2005, 13:45
juno
juno is offline
Citaat:
famillie schreef op 02-07-2005 @ 21:13 :
@ Juno,

kijk, mut jouw ken ik pratuh! gwoon lekker kennen spellun zoals t moet.
Erger nog, ik kan het niet eens fout doen. Correct spellen is een automatisme. Als ik foneties wil tiepen moet ik mezelf echt geweld aandoen en het typetempo daalt navenant.
Oud 03-07-2005, 16:10
De Dood
De Dood is offline
kunnen jullie anders niet ff met zn 2en naar het typ-forum gaan?
Oud 03-07-2005, 16:29
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
shameonme schreef op 02-07-2005 @ 13:54 :
Jemig... 't niveau daalt jongens
Welk niveau?
Oud 04-07-2005, 00:17
Verwijderd
boeie.. ik zet niets op internet dat ik niet op het journaal terug zou willen zien, bij wijze van spreken..

anders had ik meer moeite gedaan om anoniem te zijn (via open wireless APs surfen ofzo. op zijn minst een aantal proxies )

Offtopic: niet dat ik alles wat ik op het internet post perse rond zou schreeuwen ofzo..
Oud 04-07-2005, 10:02
famillie
famillie is offline
Citaat:
Erger nog, ik kan het niet eens fout doen. Correct spellen is een automatisme. Als ik foneties wil tiepen moet ik mezelf echt geweld aandoen en het typetempo daalt navenant.

Tiepen??? Grapje neem ik aan?
Oud 04-07-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
famillie schreef op 04-07-2005 @ 11:02 :
Tiepen??? Grapje neem ik aan?
ja, net zoals foneties.
Oud 04-07-2005, 16:20
Verwijderd
Ik ken hier een paar *familieleden* die hier posten en die weten niet dat ik h un nick weet en ik lees dus wel wat ze posten. Soms kom je dingen te weten die je liever niet had willen weten bijv in seksualiteit maar ik ben dan te nieuwsgierig om het te negeren
Oud 05-07-2005, 10:27
Cola
Cola is offline
maar ik snap niet waarom jij aan je broertje wil laten weten dat jij zijn posts leest
het word echt tijd voor een slotje hierzo, en idd het niveau daalt echt
Oud 05-07-2005, 16:15
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 05-07-2005 @ 11:27 :

het word echt tijd voor een slotje hierzo, en idd het niveau daalt echt
En dan zeg jij dat het niveau daalt.
Oud 05-07-2005, 16:19
Verwijderd
"Kom, laten we naar seksualiteit gaan voor een spellings-/grammaticales"
Oud 05-07-2005, 17:27
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Sjongejonge. Dit is toch seks? Ga neuken!
Oud 05-07-2005, 19:29
AngelLena
AngelLena is offline
dit gaat nergens meer heen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten