Citaat:
Santoro schreef:
Wat heeft het ermee te maken dat iemand hier veel of nooit post?
Als iemand dat bezig houd, en dat wilt delen hoef hij toch niet eerst "goeie" gedichten te posten?
Als het serieus bedoelt was dan is die persoon niet serieus genomen met zijn ideeën, en dat is niet leuk voor diegene.
|
nee, dat bedoel ik niet
als iemand hier al jaren komt en heeft een keer een maf gedicht, dat is toch een beetje anders als iemand die hier ff langs komt rollen en iets met "m'n penis zit in z'n kont en daar zit stront" post.
mjah, dat zou ik van niemand accepteren trouwens.
ik kan niet echt uitleggen wat ik bedoel. ik verwijder natuurlijk posts van iedereen die niet kunnen. maar als ik al jaren merk dat de intentie van iemand goed is en er komt een keer een vreemd gedicht, dan kan ik dat misschien toestaan (niet het voorbeeld hierboven overigens), maar als er iemand komt en die post alleen maar rare dingen, als enige intentie DoP te verpesten, dan verwijder ik die gedichten gewoon.
ik kan het niet echt uitleggen, m'n kop suist en ik kan niet denken nu. misschien ander keertje. ik bedoel het iig niet discriminerend voor degenen die hier niet vaak komen.