Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 15:28
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ben jij iemand die de hele dag bezig met zijn uiterlijk/vertoning?

ben jij zo iemand die 3x in de week in de sportschool te vinden is? en die altijd opzoek is naar nieuwe hippe kleding zodat je altijd op kan blijven vallen?

kom maar, vertel het je mede forummer

TS begint,

ik ga niet naar de sportschool, maar let wel op wat ik eet. ik ben niet altijd opzoek naar nieuwe spullen maar kijk toch altijd rond ik ben cker niet de hele dag bezig met m'n uiterlijk of vertoning want k vind het ook heerlijk om in m'n jogginbroek naar de snackbar te gaan op m'n asociale brommertje en dan express geen troep in m'n haar te doen.
Oud 03-07-2005, 15:39
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Het kan me geen fuck schelen eigenlijk. Ik doe mijn eigen ding.
Ben al een jaar niet meer naar de kapper geweest, mijn pony knip ik zelf, maar heb dat ook al een paar maanden niet meer gedaan.
Ik heb een abo bij de sportschool, maar moet het nog steeds opzeggen, ik ga nooit. Ik beweeg amper, als ik wel beweeg ga ik longboarden.
Ik ben ook niet op zoek naar hippe kleding. Ik heb genoeg en als mijn favoriete spijkerbroek echt helemaal versleten is, dan ga ik er over nadenken een nieuwe te kopen. Ondertussen loop ik er dan nog steeds in.
Verder zorg ik er natuurlijk wel voor dat ik er wel verzorgd uit zie, ik hou er niet van om onverzorgde mensen te zien, dus wat dat betreft zorg ik wel voor mijn vertoning.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:39
Roos
Roos is offline
Ik kan eten wat ik wil en word niet dik. Komt goed uit aangezien ik veel eet en hoef dus ook niet kilometers te rennen om het er weer af te trainen.

Daarnaast heb ik ijdele momenten, vind het wel leuk om te tutten voor de spiegel etc, maar ook momenten dat ik in joggingbroek een turkse pizza ga halen met mn haar niet gekamd en een zonnebril op.
Oud 03-07-2005, 15:45
Verwijderd
Ik sport op dit moment niet, maar ik wil na de zomervakantie wel weer beginnen bij een studentensportvereniging. Verder ben ik niet de hele dag met m'n uiterlijk bezig, maar ik make-up 's ochtends vaak wel.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:46
Apomes
Apomes is offline
in de sportschool zit ik nooit, want dat vind ik verdomd saai . Ik heb een eetstoornis dus dat zegt genoeg over mijn eet principe denk ik.

Ik hou van kledij en koop dan ook bijna wekelijks een nieuw t-shirt ofzo. Ik ga zelden de deur uit zonder gel of ongepaste kledij. Mijn huid verzorg ik ook, maar veel minder dan vroeger. Gewoon wassen met schuim en soms eens een dagcreme. Dat wilt niet zeggen dat ik niet meer geobsedeerd ben door mijn huid want jammer genoeg is dat wel nog zo. Oh en soms nog eens een scrub en maskertje en eens per week bodyscrub en dat werkt want iedereen zegt maar dat mijn huid zo zacht voelt
Oud 03-07-2005, 15:48
Verwijderd
Ik heb jaaaaaren lang iedere avond honderd buikspier oefeningen gedaan, nu doe ik het nog wel maar niet meer zo consenquent als toen. Het verschil met toen is wel dat ik nu één keer in de week een uur dans.
Ik zou graag willen fitnessen, maar dan wel bij fitness first en dat laat het budget, helaas, niet toe.
En ik let ook heel erg op wat ik eet, maar dat mag ik niet te veel doen, want daar heb ik nogal wat problemen mee (gehad)

Ik ben écht heel erg ijdel.
Make up is mijn beste vriend en als ik ergens heenga dan zorg ik er over het algemeen ook dat ik er gewoon goed en verzorgd uitzie. Ik sta alleen geen úren voor de spiegel, omdat ik er erg handig in ben mezelf fatsoenlijk op te maken.
Maar als ik de honden uit ga laten of even vlug iets ga halen (en dan vooral op zondagmiddagen) dan schiet ik ook snel even mijn jazzpants aan haar in een staart en idd die zonnebril op (perfecte manier om te verbergen dat je er eigenlijk niet uitziet)

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:49
tuttebel
tuttebel is offline
ik let er enorm op wat ik eet. ik haat te dik zijn. sporten doe ik zo'n 2x in de week, skaten en zwemmen. daarnaast fiets ik elke dag zo'n 8km (school).
en als ik iets van kleding nodig heb, dan zoek ik echt overal, en haast nooit vind ik het, of het is alweer te laat.

ik ga liever niet de deur zonder enige makeup, maar t gebeurt wel eens met boodschappen ofzo. makeup gebruik ik weinig, omdat teveel makeup bij mij niet uitziet.
Oud 03-07-2005, 16:02
grandmommy
grandmommy is offline
ehhh ik doe niet aan sport, alleen aan paardrijden maar dat doe ik niet speciaal omdat ik er gespierde bovenbenen van krijg ofzo, gewoon omdat ik het graag doe. en hmm ik fiets op zich wel veel, maar echt sporten, nee. ik let ook niet op mijn voeding want ik wordt toch niet vlug dik. ik let er alleen een beetje op dat ik niet teveel suiker eet omdat ik dan ziek wordt. en ik moet wat zouter eten want ik heb een hele lage bloeddruk. verder loop ik niet in de hipste shit en ik heb eigenlijk al twee maanden geen nieuwe kleren meer gekocht, behalve dan een stuk of drie incidentele truitjes.
Oud 03-07-2005, 16:03
grandmommy
grandmommy is offline
oja make-up gebruik ik niet, behalve masacra. en ik heb weleens dagen dat ik ook dat niet gebruik. maar ach, ik kan dat hebben he.
Oud 03-07-2005, 16:05
Verwijderd
hoe ik eruit ziet maakt me niet zoveel uit, ik loop in het uiterste geval als een zombie rond. Ik let wel op wat ik eet, dat vind ik belangrijk. Eet alleen maar groente eigenlijk, vlees en vis eet ik niet. Wel veel boontjes om eiwitten binnen te krijgen. Ik ga niet naar de sportschool, maar ik ga wel 1x in de week squashen voor mijn conditie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 16:59
Miles
Miles is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 03-07-2005 @ 16:28 :
cker

ik sport nu in de vakantie weinig, maar ik zwem vrijwel elke dag. en ik eet best gezond. en ik koop een keer in de maand wat nieuwe shirts en ga om de vier maanden naar de kapper.
Oud 03-07-2005, 17:20
Boas
Boas is offline
Ik doe niet meer aan sport omdat mijn knie een beetje naar de klote is.. (ook door sport) vroeger wou ik nog wel eens voor de zomer wat gespierd zijn maar dat is natuurlijk belachelijk en nu kan mij dat ook weinig meer schelen. Onbewust let ik wel op mijn eten hoewel het niet nodig is want ik heb helemaal geen aanleg tot dik worden maar sinds ik een wat gezondere leefstijl heb voel ik mij ook beter en word minder snel ziekig. Kleding vind ik wel belangrijk, maar koop niet echt veel nieuwe kleding.. vooral omdat ik nogal kieskeurig ben. Mijn haar knip ik de laatste tijd zelf en moet het liefst altijd goed zitten.. ik baal er ook altijd van als ik na een stuk fietsen naar de bushalte het weer alle kanten uitstaat.
Oud 03-07-2005, 17:49
Verwijderd
ik doe niet aan sport, omdat ik eigenlijk gewoon een beetje lui ben. ik doe soms (1 x per week ) buikspieroefeningen, maar alleen als het mij uitkomt. ik fiets wel iedere dag naar stage, en weer terug (2 x 2 kilometer ) zonder make-up ga ik de deur wel uit, als ik lui ben of gewoon. vroegah lette ik nooit op wat ik at, maar nu wel, omdat ik toch iets gezonder wil eten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:59
idontcare
idontcare is offline
ik ga 2x in de week naar de sportschool, en daar doe ik steps. met mijn m00der verder skate ik ook als het mooi weer is en verder doe ik af en toe buikspieroefeningen, maar alleen als het mij uitkomt dus dat is niet zo vaak.
euhhh ik heb bijna nooit make up op, alleen af en toe mascara.
verder weet ik het niet
Oud 03-07-2005, 18:27
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
ik hang 5 á 6 dagen in de week in de sportschool.....
Maar dat is ook meer omdat ik het leuk vind om te doen
Maar voor de rest interreseerd me niet wat de mode is etc....
Als ik weer eens een badhair day heb, doe ik gewoon een pet/muts op en ga naar buiten.....
Oud 03-07-2005, 18:31
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 03-07-2005 @ 16:28 :
ben jij iemand die de hele dag bezig met zijn uiterlijk/vertoning?

ben jij zo iemand die 3x in de week in de sportschool te vinden is? en die altijd opzoek is naar nieuwe hippe kleding zodat je altijd op kan blijven vallen?

kom maar, vertel het je mede forummer

TS begint,

ik ga niet naar de sportschool, maar let wel op wat ik eet. ik ben niet altijd opzoek naar nieuwe spullen maar kijk toch altijd rond ik ben cker niet de hele dag bezig met m'n uiterlijk of vertoning want k vind het ook heerlijk om in m'n jogginbroek naar de snackbar te gaan op m'n asociale brommertje en dan express geen troep in m'n haar te doen.
Op de kleding na ja.

Liefst zo weinig mogelijk aan.
Oud 03-07-2005, 18:59
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-07-2005 @ 16:39 :
Ik kan eten wat ik wil en word niet dik. Komt goed uit aangezien ik veel eet en hoef dus ook niet kilometers te rennen om het er weer af te trainen.
Ik ook
En ik deed eerst pilates, na de zomer ga ik weer beginnen. Ik heb zo mijn ijdele momenten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:06
Fainne
Fainne is offline
Ik ben eigenlijk heel ijdel geworden en ik probeer het nu af leren want ik wil niet zo oppervlakkig zijn.
Ik koop niet veel nieuwe kleren want daar heb ik het budjet niet voor, maar ik draag liefst wel elke dag iets wat ik mooi vind, anders is heel mijn dag verpest omdat ik me niet goed in m'n vel voelde.
Qua beweging ben ik hetzelfde als Roos.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:16
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-07-2005 @ 17:03 :
masacra
teehee
Oud 03-07-2005, 19:16
ZerO
ZerO is offline
Ik haat zweten dus ik sport niet graag. Ik probeer gezond te eten wat niet altijd lukt en als ik denk dat ik ben aangekomen ga ik minder snoepen enzo.
Ben wel ijdel maar ik hoef niet altijd "perfect" de deur uit.
Ja en ik koop graag kleding ik zie er graag leuk uit maar ja wie niet
Oud 03-07-2005, 19:43
Jones
Ik beul mezelf sinds kort geregeld af op m'n racefiets wat me erg bevalt. Verder doe ik niet aan sport. Ik let totaal niet op wat ik eet of drink (wat soms wel teveel is, vooral de drank) verder ga ik regelmatig zonder gel en ongeschoren in m'n slobberbroek even boodschappen doen. Ik ben ook niet altijd op zoek naar kleding maar vind het wel leuk om een hele (mid)dag te winkelen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:30
Gadje
Gadje is offline
Ik doe tegenwoordig niet meer aan sport, ik heb dus ook geen enkele conditie, maar ik hoef er niet gespierd oid eruit te zien.
Heel af en toe ga ik wel zonder make up de deur uit, tegenwoordig vind ik dat niet meer zo heel erg.
Ik probeer dr altijd wel leuk uit te zien tenzij ik de hele dag ga niksen of ik ziek ben, dan trek ik mn oude kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:12
Broeder
Broeder is offline
ik ben één keer in een sportschool geweest en dat was niet zo'n succes dus ik kom er nooit meer en ik zeg ook altijd dat ik dik ben ook al valt het op zich nog wel mee maar dat past goed bij mijn zeurlifestyle. verder kom ik sowieso niet zo veel de straat dus ik hoef me dan ook niet vaak druk te maken
Oud 03-07-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 03-07-2005 @ 20:16 :
Ik haat zweten dus ik sport niet graag. Ik probeer gezond te eten wat niet altijd lukt en als ik denk dat ik ben aangekomen ga ik minder snoepen enzo.
Ben wel ijdel maar ik hoef niet altijd "perfect" de deur uit.
Ja en ik koop graag kleding ik zie er graag leuk uit maar ja wie niet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:17
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 03-07-2005 @ 16:39 :
Het kan me geen fuck schelen eigenlijk. Ik doe mijn eigen ding.
respect

ik ging me opmaken voordat ik met strutter op de foto ging vandaag
Oud 03-07-2005, 21:21
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-07-2005 @ 22:17 :
respect

ik ging me opmaken voordat ik met strutter op de foto ging vandaag
zien.
Oud 03-07-2005, 21:27
Tom Violence
Tom Violence is offline
geloof me, je wilt die foto's niet zien, en bovendien mag het niet van strutter want ze wil anoniem blijven voor de grote boze buitenwereld
Oud 03-07-2005, 21:43
crook
crook is offline
te veel met je uiterlijk bezig zijn is
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:48
Kaps
Kaps is offline
De laatste maanden ben ik vreselijk.
Ik heb nog nooit zoveel kleding gekocht.
Zelfs parfum.
Ik heb dure shampoo, conditioner en wax.
En ik poets m'n schoenen om de week.
En ik fitness om de dag.

Dat.was.een.half.jaar.geleden.wel.anders...
Ik kreeg zelfs een opmerking van een vriendin
'Je wordt al echt een mannetje'
Oud 03-07-2005, 22:08
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Het zal me allemaal aan m'n reet roesten, om maar eens een oldtimeroneliner in te zetten.
Oud 03-07-2005, 23:02
Hagel
Hagel is offline
ik sport wel want ik ben te dik vind ik. Heb 2 jaar bij de sportschool gesport (fitness, cardio, spinning etc) maar ik vond het te duur worden dus ik ben 3 maanden geleden gestopt. Nu jog ik sinds kort en ik kan er nog niet echt wat van maar ik kan steeds langer en verder rennen dus dat is wel mooi. Heb laatst een afspraak gemaakt met de vriend van mijn zus dat ik in november aan een race mee ga doen met hem dus dan moet het wel. daarnaast doe ik buikspieroefeningen en dergelijke shit maar ik heb een te dikke buik dus je ziet er nog weinig van. Ik wil na de zomervakantie wel weer naar de sportschool en ik wil dan gaan kickboxen of iets in die richting.

oh voor de rest vind ik het wel leuk om er goed uit te zien qua kleding maar echt heel veeld oe ik er niet aan.
Oud 04-07-2005, 00:40
*oma*
*oma* is offline
Ik sport wel, maar dat doe ik niet voor mijn lichaam ofzo. Verder let ik niet op wat ik eet en stauw ik me de hele dag vol met dropjes als ik niet oplet. Ik word alleen niet zwaarder ofzo, soms zie ik er wat opgezetter uit, maar das ook zo weer weg. Ik wil wel altijd fris ruiken enzo en er leuk uitzien. Als ik een dag mindere kleren aan heb, voel ik me meteen vervelend. Stom is dat. Ik gebruik verder geen make-up oid, maar dat heb ik al duizend keer verkondigd...

@ Apomes: omg!
Oud 04-07-2005, 05:56
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-07-2005 @ 01:40 :

Oud 04-07-2005, 09:03
AngelLena
AngelLena is offline
Tijdelijk gestopt met sporten, normaal gesproken sport ik 1 of 2 avonden in de week. Mode kan me niet boeien, meestal zijn dat erg felle kleuren en als ik ergens een schijthekel aan heb dan zijn het toch wel van die kleuren waarvan je ogen pijn gaan doen als je er naar kijkt. Ik koop wat ik zelf leuk vind tegen de tijd dat ik vind dat ik het nodig heb, niets anders, niets meer, niets minder.
Oud 04-07-2005, 09:19
Fog
Fog is offline
ik sport niet, hou er helemaal niet van, ik wil wel gaan kickboksen om mn opgekropte agressie er eens uit te gooien

ik let wel op wat ik eet maar dat gaat onderhand vanzelf, ik snoep nooit en eet geen tussedoortjes, wel veel groenten en fruit en drink veel water...
ik koop best vaak kleding en mijn haar ziet er nu niet uit maar daar word morgen wat aan gedaan...
Oud 04-07-2005, 09:27
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
sportschool doe ik niet aan.
eet slecht. volgens veel mensen heb ik eetprobleem. omdat ik 15 kilo onder het normale gewicht zit voor me lengte ofsow maar vind zelf van niet

koop elke maand wel nieuwe kleren.
ga verzorgd de deur uit, haren altijd goed. elke ochtend wel uur voor de spiegel
gebruik ook veel huidproducten, en cremetjes
en laat ook een keer per maand me nagels doen
Oud 04-07-2005, 15:00
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik eet heel gezond, drink bijvoorbeeld nooit frisdrank. Echt sport doe 'k nu niet maar ik beweeg wel veel: fiets is m'n vervoermiddel, en ik doe lange afstanden te voet, en ik dans veel gif uit m'n lijf.

Deze zomer ga ik karate beginnen, dat zie ik wel zitten. Niet in een club, maar een vriend geeft les aan een groepje vrienden in het park, en het is heel intensief trainen dus ik hoop dat ik het volhou.

Kleren kopen doe ik nu wel veel minder dan vroeger (dat was dan ook overdreven), maar ik koop wel veel crčmetjes voor gezicht en lichaam, en make up.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:07
Verwijderd
Ik doe niet aan sporten, daar ben ik te lui voor en veel sporten vind ik dom. Sportscholen zijn al helemaal walgelijk.
En ik geef mijn geld liever aan leukere dingen uit.

Verder probeer ik wel te bewegen door veel te gaan fietsen, ik heb een bijbaantje waarbij ik veel moet lopen en sjouwen en in dans vaak wel veel als ik uit ga.

Ik eet de laatste tijd wel redelijk gezond, ik let er wel op dat ik elke dag wel dingen als brood binnen krijg, anders word ik meteen duizelig en slapjes. Ik let er ook wel op dat ik niet enorm veel eet, al vind ik mezelf sowieso wel te dik.
Ik drink ook wel veel water, mijn huid ziet er écht beter uit als ik dat doe.

Ik koop teveel kleren, echt schandalig. Ik geef ook wel veel geld uit aan cremetjes en troep, omdat ik een droge huid heb.

Als ik thuis zit zie ik er vaak niet uit, makeuploos etc, maar als ik ergens heenga heb ik altijd wel makeup op en toonbare kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:35
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik val over drie jaar uit elkaar
Oud 04-07-2005, 17:36
Otis
Otis is offline
ik eet niet gezond en ik sport niet.
ik drink veel alcohol en ik ging laatst eens nadenken en ik heb al 2 maanden lang elk weekend gekotst , met misschien een pauze of 2 (weekenden). Dat is best ongezond dus daar moet ik iets aan gaan doen.
Eerst ging ik nog wel elke week met mn vader hardlopen maar daar heb ik nu geen zin meer in , sporten vind ik saai.
Maar na de vakantie ga ik met een homie badmintonnen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 04-07-2005 @ 18:35 :
Ik val over drie jaar uit elkaar

3 a 4x in de week naar de sportschool, bulkmaaltijden en aanvullende supplementen. verder gewoon wat wax in mijn haar en de boel een beetje fatsoeneren, ik ga de deur niet uit zonder fatsoenlijk te ruiken en mijn tanden te poetsen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:46
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb vorige week drie keer gekotst
Oud 04-07-2005, 17:48
Otis
Otis is offline
Citaat:
terror koe schreef op 04-07-2005 @ 18:46 :
ik heb vorige week drie keer gekotst
dit weekend was t blauw met groen door de blue curacao en spinazie
ik riep vanuit de wc HEEY MAAIKE KOM EENS HIER EN MAAK EEN FOTO
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:51
Broeder
Broeder is offline
Ik wacht met spanning tot het eerste topic over je kotslifestyle wordt geopend
Oud 04-07-2005, 17:55
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Otis schreef op 04-07-2005 @ 18:48 :
dit weekend was t blauw met groen door de blue curacao en spinazie
ik riep vanuit de wc HEEY MAAIKE KOM EENS HIER EN MAAK EEN FOTO
ik ging kotsen in een bloemenperkje, dat zal dragonda mij niet in dank afnemen
Oud 04-07-2005, 18:00
Verwijderd
vrouwen die kotsen zijn bah, mannen daarentegen eigenlijk ook. ik vind kotsen over het algemeen niet zo charmant denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:01
Verwijderd
ik ben het met Fake eens maar ik kots ALTIJD als er veel vrienden van me bij zijn en dan blijven ze me er maar mee pesten en dan schaam ik me heel erg
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:02
Otis
Otis is offline
Citaat:
Fake schreef op 04-07-2005 @ 19:00 :
vrouwen die kotsen zijn bah, mannen daarentegen eigenlijk ook. ik vind kotsen over het algemeen niet zo charmant denk ik.
ja goh KOTSEN IS OOK NIET CHARMANT.

maar ja soms voel je je er wel stukken beter door, naderhand.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 04-07-2005 @ 19:02 :

ik heb een keer het bed van mijn beste vriendin ondergekotst tijdens een xtctrip maar naderhand kunnen we er gelukkig allemaal om lachen en ik heb er een schoonmaakobsessie aan overgehouden
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 04-07-2005 @ 19:02 :

het was ook beetje obvious maar ik wou graag een reactie van jou uitlokken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten