|
|
Bekijk resultaten poll: Vind je SM leuk ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 25.52% |
Nee |
40 | 27.59% |
weet ik nog niet |
68 | 46.90% |
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn dingen die ik niet wil maar wel wil doen voor hem en dingen die ik zelfs niet voor hem wil doen, lastig om uit te leggen waardoor ik 't een wel en 't ander niet wil doen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik speel ook een stuk minder hard .. miss vind jij mij wel een watje.. ik ben echt een beetje een uuh knuffel Dom ![]() veel verder dan een rood gloeiend velletje ga ik eigenlijk niet ![]() ik ben wel gek om plagen met vanalles en nog wat.. zwepen (zeemleer, dressuurzweep) prikwieltje,kaarsvet,klemmetjes enz.. en dan echt lekker sarren ![]() en dan het liefst een subje die een beetje uitdaagt beetje ondeugend relsubje dus .. en tussendoor ook lekker knuffelen enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan gewoon lezen hoe gek jullie op elkaar zijn. is leuk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
klinkt uh....geil ![]() *is zelf niet zo rellerig* soms een klein beetje, maar dat houdt meestal vrij snel op ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
we weten er nog niet veel van maar.... nieuwsgierig.. vooral mijn uuh kersverse "slachtoffer" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hoe wat waar ? en is dat wel gezond ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder dan dat zou ik ook niet willen gaan.
||
Citaat:
alcohol is trouwens best gezond .. maar overdaad schaadt ![]() maar naalden en injecties .. denk niet dat dat mijn cup of thea is .. maar was wel nieuwsgierig .. ben ik altijd ![]() ![]() P.S. je ziet er wel leuk uit trouwens .. ( ff stiekum in je fotoboek gekeken ) was al aan't fantaseren hoe je er aan een kruis of in de touwen uit zou zien ![]() ( ik blijf een jongentje he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() voor mij persoonlijk geldt dat ik het gewoon erg leuk vind als iemand zich helemaal aan mij durft te geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Kruimel. Geen idee, maar ik vermoed dat t niet zo heel veel zal uitmaken. Ik denk dat er echter nog veel 'verborgen' subs en doms zijn, of die zichzelf niet die titel durven opleggen omdat ze liever niet met SM geassosieerd willen worden. Op zich is iedereen die vnl de leiding heeft in bed de dominante figuur. Je kan zeggen dat dat niks met SM te maken heeft, maar toch 1 van de twee heeft 'de touwtjes in handen, daarom vind ik dat je het met dom/sub kan assosieren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de sub is de onderdanige/ondergaande kant |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
da's het leukste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ennuh...roodleren stoeipakjes waag ik me voorlopig niet aan, maar de voorkeur van m'n vriendje een beetje kennen zal dat latex jurkje er wel snel van komen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|