Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk jij dat een meisje een jongen gaat verkrachten ofzo dat ze niet te vertrouwen is? kom op man, als ze haar vriend dan vertrouwd kan ze haar ook vertrouwen, want die vriend zal vast wel mans genoeg zijn om haar weg te duwen als er iets is. Ik vind het zo' n onzin, ik vertrouw jou wel, maar de rest van de wereld niet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is toch niet evident dat ze wanneer ze haar vriend vertrouwt automatisch ook MevrouwM moet vertrouwen? Of hij nu mans genoeg is of niet om haar weg te duwen, dan heeft zij het nog steeds geprobeerd haar vriend te verleiden en is ze dus niet te vertrouwen! Ik kan me voorstellen dat die situatie gewoon niet leuk is wanneer een ander meisje constant iets zou proberen met je vriend, ongeacht of hij daar op ingaat of niet... (Ik wil hiermee uiteraard niet zeggen dat MevrouwM dit van plan is/was hé ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met dat flirten bedoel ik niet echt flirten, maar gewoon meer ach ja ik weet niet hoe je het beter kan noemen (lekker duidelijk ![]() Daarnaast ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben. Ik ben helemaal niet uit op haar vriend! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje raar hoor dat jij vertrouwen associeert met machtmisbruik, maar ja dat kun je waarschijnlijk ook niet echt helpen. In ieder geval was de strekking van het verhaal, al bespringt de hele wereld je vriend, als je hem vertrouwt is dat geen enkel probleem... MissM, ik begrijp dat hij vooral met jou flirt. weet je zeker dat jullie wel dezelfde verwachtingen van jullie vriendschap hebben? Het zou toch vervelend zijn als hij stiekem een oogje op je heeft en dat daardoor uiteindelijk een mooie vriendschap stukloopt. (zeker als je iemand veel vertelt en er veel moeite en tijd insteekt) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"als iemand serieus zo denkt.." dit stukje gaat over het feit dat een meisje denkt dat een ander meisje haar vriend mogelijk verleidt. "zou de partner serieus moeten denken of de relatie wel iets waard is" Dus, bijvoorbeeld: Als mijn vriendin denkt dat er anderen zijn die 'buitengewone' belangstelling tonen, moet ik gaan nadenken of de relatie wel iets waard is? Nou, stel nou he, stel, dat mijn vriendin zo denkt, kun je je afvragen of er een kern van waarheid inzit... misschien wel. En stel nou dat zoals ik schreef het er niet om gaat wat je denkt, maar wie je vertrouwt, dan zou mijn vriendin dus geen probleem hebben ze vertrouwt MIJ immers. kortom, als mijn vriendin denkt dat de hele wereld mij wil bespringen maar ook denkt dat ik te vertrouwen ben, dan heb ik toch de meest geweldige vrouw van de wereld getroffen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jou vriendin dan zegt dat ze jou vertrouwd als de wereld je bespringt wil dat in mijn ogen zeggen dat ze alle keuzes die jij maakt te vertrouwen zijn, dus vertrouwd ze de andere ook want ze weet immers dat die dan geen kans bij je maken. Zodra je iemand moet gaan controleren zit er al iets gruwelijk fout! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart Topic #139 kroot | 500 | 17-12-2008 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen met long-time jaloerse vriendin? Verwijderd | 4 | 04-07-2008 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en zijn vriendin Noddy | 13 | 30-06-2008 11:45 | |
Liefde & Relatie |
Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig? Dotcom | 24 | 21-01-2005 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Jaloerse vriendin Stefanie | 15 | 15-08-2004 13:43 |