Aloa, ik ga straks naar Hongerije en ik wil eventueel wat stackers(met ephedra) meenemen. Geen probleem neem ik aan?(ook alsze het eventueel vinden of iets dergelijks)
Hoe dat dan?
Analyse setje meenemen of gewoon wijzen naar het labeltje met ingrediënten?
Vind t sowieso maar vaag, hoe wil je als patiënt van willekeurige ziekte waarbij je pillen moet slikken in godsnaam op reis/vakantie?
Ik bedoel, een fony doktersrecept kan iedereen uittypen en met een beetje prutswerk je xtc/ephedra/noemtmaar in een pillenstripje moffelen is ook geen onneembare horde.
ja uh en ik wil weten of er strenge controle is als we met de auto naar duitsland gaan..
iedereen is vet para..maar ik was toch wel van plan om aardig wat mee te nemen.
hoorde zelfs dat ze er strenger zijn dan in frankrijk
11-07-2005, 15:25
Verwijderd
in duitsland zijn ze lekker bezig met zweettesten voor bestuurders van auto's. Met een NL kenteken ben je al gauw de lul. Ook kunnen ze best je wagen strippen hoor. Maar ik weet het niet, kan gebeuren maar je kan ook geluk hebben
11-07-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-07-2005 @ 14:06 : Hoe dat dan?
Analyse setje meenemen of gewoon wijzen naar het labeltje met ingrediënten?
Vind t sowieso maar vaag, hoe wil je als patiënt van willekeurige ziekte waarbij je pillen moet slikken in godsnaam op reis/vakantie?
Ik bedoel, een fony doktersrecept kan iedereen uittypen en met een beetje prutswerk je xtc/ephedra/noemtmaar in een pillenstripje moffelen is ook geen onneembare horde.
ephedra is daar iig verboden, dus op zich ben je wel de lul als ze je pakken. ze kennen t waarschijnlijk niet en als ze het uitzoeken komen ze erachter dat het in ieder geval iets is dat verboden is. waarom niet gewoon een hoop aldi red bull mee?
Spazz schreef op 11-07-2005 @ 12:56 : Aloa, ik ga straks naar Hongerije en ik wil eventueel wat stackers(met ephedra) meenemen. Geen probleem neem ik aan?(ook alsze het eventueel vinden of iets dergelijks)
Cheers
dude ik zou die stackers thuislaten, voel je toch niks van