![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zou zelf ook gewoon wat uitproberen en kijken wat het beste bevalt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb me een keer electrisch geschoren .. nooit meer ik liep een week met een rooie kaak ![]() owja .. eerst met vrij warm water je gezicht wassen , dan inzepen met een goede scheerkwast en met de groeirichting mee scheren bewaar je bovenlip tot het laatst die haartjes hebben langer nodig om week te worden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Eerst even wassen met warm water, dan dat schuim even laten inwerken, zoals Raven al heeft gezegd.
NIET tegen de haargroei in, altijd met de haargroei mee dus, anders krijg je ingegroeide haren, en dat veroorzaakt uitslag. Ik heb nog nooit een barbier tégen de haargroei in zien scheren. Op je kin maakt het niet zoveel uit welke richting je gaat. Met de haren mee is glad genoeg. Je baard laten staan zoals iemand al vroeg: Doe dat niet voordat je een snelle baardgroei hebt, anders dan duurt het té lang, het ziet er niet uit omdat het niet overal even hard groeit. Electrisch scheren heb ik nog nooit gedaan, maar het lijkt me niet echt fantastisch. Vooral droog lijkt me een hel, dat werkt ook alleen voor je wangen lijkt me. Mesjes geven toch nog steeds het beste resultaat. EDIT// Ohja, after shave balsems zijn ook wel een goed idee. Wikipedia zegt ook nog: Voor mannen die krullend haar hebben is het echter belangrijk om niet te glad te scheren. Het risico van de dubbele en driedubbele mesjes is dat de haar naar binnen gaat groeien. Dit leidt dan tot een aseptische ontsteking en tot littekens. Dan kun je dus beter zo'n philipsshave kopen Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 13:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n mottenbaardje is echt geen gezicht ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |