Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar ik gewoond heb valt nog wel binnen de landsgrenzen, al kiest men er wel elke jaar een nieuwe kaaskoningin
![]() ![]() ![]() http://www.dekreunendesluisdeuren.nl/Bodegravenweb/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb alleen nog maar in een klein dorp in België gewoond en ik wou dat ik volgend jaar kon verhuizen naar Antwerpen. ![]() Later wil ik in Londen of in Parijs gaan wonen. Leve grootsteden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
4 maanden afrika (senegal) en nu erger ik me nog meer aan supermarkten, nederlandse politici, tv-reclames en ik ben een beetje bang voor heel veel witte mensen bij elkaar. en nu probeer ik minder geld uit te geven (aangezien ik momenteel geen geld meer héb is dat niet zo heel moeilijk) en ik wil weer terug want ik vind dit maar een kutland.
|
Verwijderd
|
Ik ben geboren in New Jersey, toen ben ik naar nederland verhuisd en toen naar een andere plaats in Nederland. Daarna ben ik naar belgie verhuisd, eerst bij brussel gewoond en daarna nog een keer verhuisd in belgie. Toen doorgegaan naar bahrein, een eiland in de persische golf. Daar een paar jaar gewoond en toen weer terug gegaan naar nederland. Hier eerst bij mn oma gewoon voor een paar maanden en daarna naar Venlo verhuisd. Daar ook een paar jaar gewoond en nu woon ik sinds een paar jaar in Amersfoort en sinds een half jaar ook half in utrecht.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
euh 4 jaar in thailand gewoond en 4 jaar in domenicaanse republiek. Ook veel gereisd enzo..woon nu alweer 6 jaar in nederland, ook gewoon geboren enzo.
Wat aan overgehouden? volgens mij niet. Ik heb meer algemene kennis misschien? Oja ik ben nu zo nederlands als wat en heb voorlopig geen behoefte meer aan verhuizen (constant vrienden achterlaten en ergens opnieuw beginnen is ook niet alles). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daar reageerde ik op. het leven is soms toch simpel en mooi tegelijkertijd he. edit: en ik heb inderdaad lange tenen? ze zijn prachtig hoor, maar dit terzijde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, ik wilde altijd al eens vrijwilligerswerk gaan doen in afrika en wist nog niet wat ik wilde gaan studeren, en ik wilde mn frans verbeteren. zodoende
|
Ehh nou ff kijken.
Ik heb mijn eerste paar weken in Grodno (een gat in Wit-Rusland) gewoond. Vervolgens tot me 2e in Moskou, tot me 4e in frankrijk, tot me 6e in Duitsland en nu zit ik al 10 jaar in Nederland ![]() Oh ik ben ook nog een keer van Nijmegen naar een gat ernaast (Malden) verhuist. Het enige wat ik er van merk is dat ik thuis Russisch praat (logisch opzich ![]() ![]() Oh en ik ben in ieder geval niet van plan me hele leven in Nederland te blijven wonen. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb 6 jaar in Polen gewoond, in katowice en toen verhuisd naar duitsland. voor een half jaar. en uiteindelijk naar hier. eerst 5 jaar breda en toen weer naar een shurftig gat ernaast
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus wel exotisch enzo.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
welk schurftig gat naast breda? want ik woon ook in een schurftig gat naast breda.
||
Citaat:
oosterhout ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, heh, wat is je achternaam? Ik werd in groep acht gepest met de mijne. Omdat 'ie met 'pik' begint. Dolle boel, dikke pret ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja rusland ook ![]() hehe, de mijne lijkt teveel op geil, meer zeg ik niet ![]() ![]() oja en ik heb een accent en een rare rrr. en daarnaast houd ik van de poolse keuken en de wodka ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
oja dat wist ik eigenlijk al maar dat was ik vergeten. ga je ook weleens naar het gemeentehuis in de slotjesssssss ![]()
|
![]() |
Ik woon al mijn hele leven in Wageningen, bleh. Toen ik op mezelf ging wonen ben ik in wageningen gebleven omdat het goedkoop was en omdat mijn vrienden hier allemaal ook wonen. Ben nu pas weer verhuisd dus ik denk dat ik de komende jaren niet uit wageningen wegga. Ik wilde altijd naar noorwegen emigreren maar of dat gaat lukken is wta anders, ik ga het in ieder geval proberen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
1,5mget Verwijderd | 148 | 02-12-2009 05:12 |