Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik bewaar alle aanstekers die ik ooit heb gehad behalve als ik ze kwijt raak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En nee, ik wilde geen grabbelton maken. Ik vond het geloof ik gewoon leuk om dingen te verscheuren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
> "MAM!" < "Wat?" > "Je stofzuigt de achtertuin!" < "Klopt." > "Waarom, in godsnaam?" < "Nouja. Jíj doet het niet, he. ![]() Overigens is ze sinds kort ook begonnen met het wassen van alle plafonds. Ik ben blij als ik op kamers zit, ja. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar omdat ik ze altijd als spare gebruik en omdat iedereen ze zo mooi vind en steelt, gaan ze nooit op en heb ik dus nog geen lege in m'n verzameling ![]() *Oma*, hoezo mooie discussies over mij? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet zeker dat ik er al een paar honderd heb versleten... maarja, ze slijten dan ook wel snel als je er bierflessen mee open maakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik verzamel niets, hoogstens bladmuziek en boeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dwarves zijn gaaf, ja. Ik zat er zelfs over na te denken om nadat ik klaar ben met m'n Tzeentch een Dwarve army te beginnen. Hoewel ik Orcs & Goblins ook gaaf vind, puur om 't taalgebruik van de armybook eigenlijk, maar toch. En stiekem zijn de nieuwe modellen van de Wood Elves wel heel erg geil, hoewel ik nog steeds weiger om met elven te gaan spelen. Elven zijn mietjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En we hadden ook een naaktslak gevangen en in de kelder verstopt want we wilden 'm houden. Hij heette Naaktie. Jammer we 'm moesten terugzetten in het wild van den m00der. (Ik geloof dat we er toen maar zout overheen hadden gegooid om te kijken wat er dan zou gebeuren. Diezelfde m00der had ons immers verteld dat we nooit zout in onze ogen moesten strooien, omdat dan hetzelfde als met een slak zou gebeuren. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Games |
Spui je gal over Diablo LOD (v3) Verwijderd | 500 | 24-02-2005 10:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kan je HEM nou ontkennen!!!!!! IGRA | 15 | 25-07-2004 06:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |