![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan heb en dat ik al aardig wat geld heb. En dan nog als ik dat had gedaan, hadden me ouders er wel wat van gezegd. Nu zullen sommige wel zeggen dat ik een "krent/gierig" ben ofzo. Maar ik ben liever een "krent/gierig" dan dat ik weet ik hoeveel schulden heb. Dat geld spraar ik voor later, als ik op me eigen ga wonen en voor een auto. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk, op mijn leeftijd nu vind ik het niet echt nodig om te sparen, maar geloof me; ik eis van me zelf gewoon dat ik nooit onder de 200 euro mag zitten. Dat kan later misschien wel veranderen, maar nu zeker niet.
||
Citaat:
Ik werk parttime en verdien daarmee 250 euro/maand. 125 weg sparen. Vaak gebruik is die overige 125 niet, en laat ik dat op me rekening staan. Daarbij krijg ik elke week zakgeld van me ouders, en elke maand van me Grootouders + Ouders (erbij). Op mijn 13e verjaardag (Bar Mitswa = Joodse volwassenheid) kreeg ik in totaal van vrienden/kennissen/familie ong. 3.000 wat ik meteen op de bank heb gezet.) Je had vroeger nl. een florijnenvloot, en daarmee kreeg je 8% rente/jaar en op je 15e nog 9% van al het gespaarde bij elkaar. Ook dit bedrag gaat naar een sparrekening. Verder krijg ik per verjaardag van me ouders / broertjes/ Mezelf ook nog 100 euro van me grootouders. en ja... dan tikt het wel lekker aan ![]() Joden hae ![]() ![]() P.S. Bankrekening waar ik bijkan is btw geslonken tot 700 euro (Nieuwe Computer, Hobby's en uitgaan ![]()
||
Citaat:
Als ik geld krijg kan ik het ook wel op een rekening zetten en sparen, maar das anders dan zelfverdiend geld he, waar de meeste het van moeten doen ![]() Verder geen jaloezie oid, alleen ik kan slecht tegen zulke patserigheid en eigenlijk gewoon verwende jongetjes ![]()
||
Citaat:
maar wat bedoel je met '(a)' ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() leedvermaak mag, ik heb dr erger voor gestaan. ooit zul je weer in t zwart staan hoor. (dus je hebt nog 2 euro te besteden ? of niet soms ?)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je kan er alleen zo weinig mee ![]() Nu maar de dagen aftellen tot de 22ste, als mn stufi weer binenn is ![]() ![]() -edit- ik heb zelfs de laatste 9 euro van mn kapitaalrekening laatst overgemaakt naar mn giro ..
||
Citaat:
![]() Je bracht me op een idee! Ik heb daar ook nog wel 40 hele euro's staan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dusz ![]() Jeej geld van mijn moederbord binnen, kan ik weer gaan uitgeven ![]() Zit alweer tegen de 400 aan! ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 01:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar met 1024 kom je echt al een heeeeeeeeeeeeeeel eind hoor. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
vragentopic Verwijderd | 13 | 12-07-2009 22:47 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? 3 ramonneke2 | 60 | 10-12-2007 19:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? #2 Tim | 186 | 08-06-2007 12:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? ramonneke | 500 | 22-01-2007 20:32 |