|
|
Bekijk resultaten poll: Wat denk jij van de nieuwe stompboxjes? | |||
Ronduit klote, ik ga het niet eens uitproberen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 18.75% |
Ronduit klote, maar voor die prijs kijk ik iig wel even. |
7 | 43.75% |
Het dondert me niet. |
4 | 25.00% |
Lijkt me ok, maar ik heb geen interesse. |
0 | 0% |
Lijkt me fantastisch, vooral met zo'n prijs. |
2 | 12.50% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest is de HPS3000 een goede koptelefoon waar ik weinig tot niets over te klagen heb. Maar inderdaad, verder dan dat zou ik toch even goed moeten brainstormen. Misschien de FCB1010, nooit uitgeprobeert, maar ik heb veel goede reacties gehoord. (wat wil je, het is een midi controller ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het product moet namelijk een redelijk geachtte periode onder NORMAAL gebruik werkend blijven. Doet het dat niet dan kan de winkel zoveel algemene voorwaarden ergens neerkalken als ze willen maar die zijn alsnog niet rechtsgeldig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ze staan er ook om bekend dat ze een circuit nemen en de onderdelen vervangen voor goedkopere. Ik moet trouwens wel zeggen, ik heb verhalen gehoord over dat ze de reverb unit van de v-amp in de digital reverb stompbox zouden gaan doen. Die is best te pruimen moet ik zeggen, als er 1 ontwikkeld effect van behringer is wat naar mijn mening goed is is het de reverb wel. De test zal het uitwijzen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|