Oud 25-07-2005, 16:25
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 25-07-2005 @ 17:23 :
Hij had z'n andere computer voor mij ge-upgrade...<3
Woa wat een nerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2005, 16:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
als de mensen die niet van dit soort ahh wat is ie lief momenten houden, nou ook eens niet alle andere reacties zouden afkraken

ik vind het erg lief dat ie gelijk naar mij toe wil komen (ondanks de afstand) als ik zeg dat ik me niet lekker voel.
of zomaar een lief mailtje stuurt voor wanneer ik wakker word ofzo
Oud 25-07-2005, 16:34
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-07-2005 @ 17:25 :
Woa wat een nerd
MIJN nerd...<3
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 16:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Jongens doen gelukkig nooit zo lief tegen mij
Oud 25-07-2005, 17:24
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-07-2005 @ 17:36 :
Jongens doen gelukkig nooit zo lief tegen mij
Tegen mij ook niet, maar volgens jou moet ik daar dus blij mee zijn
Oud 25-07-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 25-07-2005 @ 18:24 :
Tegen mij ook niet, maar volgens jou moet ik daar dus blij mee zijn
ach, sommige mannen/jongens ben je maar al te blij mee dat ze niet lief tegen je doen, ist niet? Anders moet je ze weer af gaan wimpelen enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:25
juno
juno is offline
Natuurlijk, de kittens en man op schoot scene doet het hier ook erg goed, en de lieve woordjes na de sex.

Ik vond de mijne ook wel erg geweldig toen hij met een zakdoek met spuug al twee velgen van mijn auto voor me had schoongemaakt, en toen toch maar om een emmertje sop kwam vragen want hij had geen spuug meer. (en had je die zakdoek moeten zien...maar die vond-ie nog best bruikbaar en toen vond ik hem pas echt lief )

TS: je vergeet hoe lief hij is als hij in zijn slaap op je borst ligt te kwijlen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:27
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 25-07-2005 @ 18:24 :
ach, sommige mannen/jongens ben je maar al te blij mee dat ze niet lief tegen je doen, ist niet? Anders moet je ze weer af gaan wimpelen enzo.
Maar bij doet er helemaal niemand lief
Oud 25-07-2005, 17:43
Shitonya
Shitonya is offline
Wanneer hij me lief roept: "Kom hier hoer" of "call me when you're ready biatch" en dergelijke
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:52
Verwijderd
het is toch niet vreemd dat je dingen die je vriend doet wel lief vindt en diezelfde dingen als iemand anders ze doet niet? Kusjes op een knie geven is een voorbeeld... ehm... als mijn vriend naast me komt zitten en een arm om me heen doet is dat gezellig, als een vreemde dat doet is het opdringerig, als mijn vriend mij uitkleedt is dat spannend, als een vreemde het doet is het aanranding, als mijn vriend in mijn kamer zit als ik thuis kom is dat een leuke verrassing, als een vreemde dat doet is het inbraak. Heb je nog meer voorbeelden nodig?

Maar ik ben verder niet goed in het bedenken van een voorbeeld van een 'ahh wat is-ie lief' moment behalve dan onboeiende dingen, zoals als hij ligt te slapen of als hij me croissantjes op bed brengt enzo (als een vreemde dat laatste zou doen, zou ik het niet lief vinden)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 25-07-2005 @ 18:52 :
het is toch niet vreemd dat je dingen die je vriend doet wel lief vindt en diezelfde dingen als iemand anders ze doet niet? Kusjes op een knie geven is een voorbeeld... ehm... als mijn vriend naast me komt zitten en een arm om me heen doet is dat gezellig, als een vreemde dat doet is het opdringerig, als mijn vriend mij uitkleedt is dat spannend, als een vreemde het doet is het aanranding, als mijn vriend in mijn kamer zit als ik thuis kom is dat een leuke verrassing, als een vreemde dat doet is het inbraak. Heb je nog meer voorbeelden nodig?

Maar ik ben verder niet goed in het bedenken van een voorbeeld van een 'ahh wat is-ie lief' moment behalve dan onboeiende dingen, zoals als hij ligt te slapen of als hij me croissantjes op bed brengt enzo (als een vreemde dat laatste zou doen, zou ik het niet lief vinden)
Go Sarah
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 19:33
T!ne
T!ne is offline
hoe hij midden in de nacht mij plots stuurt 'knuffel'
alleen is hij mijn vriendje niet..
Oud 25-07-2005, 21:53
JJ13
JJ13 is offline
hij heeft me laatst als verrassing mee uit eten genomen en in t restaurant zei hij dat hij dat had gedaan omdat hij zoveel van mij houdt.
laatst kwam hij zomaar met n cd voor mij aan, als cadeautje
en hij zegt vaker zomaar dat hij van me houdt en dat ik n supermeisje ben
Oud 25-07-2005, 22:25
vampire_esje
vampire_esje is offline
dat hij naast een pizza (hij had vergadering) ook nog een toetje voor mij gehaald had.. ik kreeg tranen in mijn ogen...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:27
Stefanie
Stefanie is offline
Lieve sms-jes met een speciale tekst erin. Of zelfgemaakte gedichtjes
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:28
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
'hihi als je zo kijkt ben je echt heel lelijk' blijft mijn favoriet
Oud 26-07-2005, 00:04
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 25-07-2005 @ 23:28 :
'hihi als je zo kijkt ben je echt heel lelijk' blijft mijn favoriet
Oud 26-07-2005, 00:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn broer vertrok vandaag voor 4 jaar naar Thailand, ivm studie. Ik ben altijd erg aan hem gehecht en hikte al maanden op tegen de dag dat hij weg zou gaan. Anyway ik had mijn vriend gevraagd met me mee te gaan als ik mijn broer op het vliegtuig ging zetten..

Vanmorgen toen ik mijn vriend wakker maakte, omdat we op tijd moesten zijn om mijn broer naar schiphol te brengen. Had ik al koffie voor hem gezet en toen zag ik ineens 2 heel slaperige, lieve oogjes boven het dekbed uitkomen nadat ik gilde "Lieverd, wakker worden!" waarna hij zei: "Helemaal niet, ik wil kroelen" eenmaal op de bank zittend net voor vertrek zei hij tegen me: "Komt heus allemaal goed schat! ", dat vond ik lief..

En daar sta je dan, in de vertrekhal... Ingecheckt waren we al... Toen nog het moeilijkste van alles: Afscheid nemen. De tranen had ik even niet meer in bedwang toen mijn broer me een laatste knuffel gaf en me veel succes wensde voor aankomend jaar, waarna hij richting de doane liep..
M'n vriend die me toen vasthield, m'n tranen droogde en zoals eigelijk altijd: Me binnen 5 minuten weer aan het lachen wist te maken. Dat voelde zo fijn, en daarbij vond ik het gewoon heel erg lief dat hij bereidt was met me mee te gaan. Ook toen ik naderhand nog eens in tranen zat, heeft hij me eigelijk niet meer los gelaten. Zogenaamde: ahh wat lief!- momenten, en zo zijn er nog veel en véél meer. Tis gewoon een schat

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 09:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 18:25 :
TS: je vergeet hoe lief hij is als hij in zijn slaap op je borst ligt te kwijlen.
Ja, wanneer ie dat doet, is ie helemaal in coma En zelfs dan is ie lief, zo heerlijk onschuldig.

De opgeofferde zakdoek doet het ook wel goed ja!

Citaat:
Sarah schreef op 25-07-2005 @ 18:52:
Inderdaad, zo vreemd vind ik die gedachtengang ook niet.
Tuurlijk kunnen andere mensen ook wel lief zijn, maar als je partner dergelijke dingen doet, weet je tenminste wat hij daar mee bedoelt en wat zijn intenties zijn. Je partner is vertrouwd, dus ook de dingen die hij bij/voor je doet, een vreemde staat daar buiten.
Oud 26-07-2005, 11:02
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-07-2005 @ 16:59 :
Er zijn ook mensen mét vriendin die kotsen van slijmerigheid hoor.
Ik
Oud 26-07-2005, 12:41
ExVaal
ExVaal is offline
Ik wil minstens dat mijn vriendin hier post

"Toen hij zijn dure Logitech MX700 aan mij doneerde"
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:51
juno
juno is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-07-2005 @ 10:50 :
Ja, wanneer ie dat doet, is ie helemaal in coma En zelfs dan is ie lief, zo heerlijk onschuldig.

De opgeofferde zakdoek doet het ook wel goed ja!

Ik ben degene die die zakdoek vervolgens weer mag wassen....de zakdoek in kwestie is linea recta in de vuilnisbak verdwenen. Daar begon ik niet eens aan.

Ook een goeie: met een pasgeboren neefje of nichtje in zijn armen, en dan zie je hem wegzakken in zo'n wurm. Daar gaaaaan me je eierstokken toch een partij van rammelen!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 13:02
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
juno schreef op 26-07-2005 @ 13:51 :

Ook een goeie: met een pasgeboren neefje of nichtje in zijn armen, en dan zie je hem wegzakken in zo'n wurm. Daar gaaaaan me je eierstokken toch een partij van rammelen!
Nou nee, dáár heb ik nou helemaal GEEN last van
Oud 26-07-2005, 13:07
juno
juno is offline
Citaat:
El Kim schreef op 26-07-2005 @ 14:02 :
Nou nee, dáár heb ik nou helemaal GEEN last van
Ik smolt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 13:10
KiMZz
KiMZz is offline
Als we 's ochtends wakker worden en hij me een heeele dikke knuffel geeft omdat ie zo blij is dat ie naast me wakker wordt.

Hij houdt heel erg van knuffelen
Oud 26-07-2005, 13:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 26-07-2005 @ 14:07 :
Ik smolt.
Ik ook waarschijnlijk. Vind het al heerlijk om hem met die kids van de scouting bezig te zien, en dat zijn dan nog niet eens van die kleintjes.
Oud 26-07-2005, 13:13
Optima
Optima is offline
toen ik zei dat ik naar huis ging om te ontbijten en hij op een zeer zielige toon zei " maar ik heb speciaal kipfilet voor je gekocht..." aaaaah

..toen uiteindelijk tot 18:00 gebleven
Oud 26-07-2005, 13:17
JJ13
JJ13 is offline
als hij me in bed stopt omdat ik me niet lekker voelde en heel vroeg in de ochtend, als hij naar t werk moet, me een kusje komt geven en dat er dan een lief briefje op de keukentafel ligt
Oud 26-07-2005, 14:11
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
juno schreef op 26-07-2005 @ 14:07 :
Ik smolt.
Ik niet. Maar ik haat kinderen dan ook.
Oud 26-07-2005, 17:14
Phlox
Phlox is offline
Vriendlief is 2 weken aan het interrailen in Frankrijk maar komt vrijdag tussendoor even een dagje langswippen om te knuffelen en omdat ik het niet leuk vind dat hij zo lang weg is
Oud 26-07-2005, 17:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Woa wat een nerd
Niets tegen nerds ja! Dat zijn de leukste.
Oud 26-07-2005, 20:33
Verwijderd
Toen we elkaar net kenden en hij zei:
Er zijn ontzettend veel vissen in de oceaan maar maar heel weinig zoogdieren, die zijn zeldzaam en moeilijk te vinden. Jij bent zo'n zoogdier voor mij.
Ik vond dat zo een ontzettend lieve uitspraak van m<333.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:45
Verwijderd
Een random smsje vanuit Tsjechie van hem: Ohja, geil mokkel: ik ging er eigenlijk vanuit dat je een slof peuken nog wel op prijs zou stellen. Ik neem er 1 voor je mee. Kusje".

Zo. Geen gezeik.. Gewoon even weten dattie aan me denkt.
En natuurlijk het een beetje uitgeblust in bed liggen, en dat hij naar beneden loopt (lekker kontje!!) om thee te zetten. Of dattie naar mn huis komt fietsen als ik ziek ben, met een thermoskan thee-die-ik-zo-lekker-vind.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:05
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Anneka schreef op 26-07-2005 @ 21:33 :
Er zijn ontzettend veel vissen in de oceaan maar maar heel weinig zoogdieren, die zijn zeldzaam en moeilijk te vinden. Jij bent zo'n zoogdier voor mij.
gadverdamme
Oud 26-07-2005, 21:14
Verwijderd
'S nachts om half 4 moestie mij naar huis brengen, en toen kregen we ruzie (reden s niet belangrijk!). Hij kan daar eg niet tegen, maar dat wist ik toen nog niet... 'S morgens om 10 uur hattie 3x gebeld, en 4 smsjes gestuurd. K stond op t punt om m wat terug te sturen toen mn moeder mn kamer op kwam stormen: Allard is aan de foon! Hij moet n half uur / 3 kwartier fietse voordattie bij mij is, en hij zat bij mij voor de deur. Of k met m wilde praten. Toen we eenmaal goed en wel binnen zaten (mn ouders waren inmiddels weg, dus: alleen thuis ), zei hij dattie bijna niet geslapen had, en kei band was dat k t uit zou maken. Toen begonnie kei lief te huilen

Ik bedoel: n jongen die 3 kwartier voor je fietst, om 9 uur smorgens (nadattie pas om half 5 in bed lag), om mij te komen vertellen dat t m spijt (maar eik was t mijn schuld ) en dan begint te huilen.... Dat vind ik lief

En ja, ik ben maf
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:23
BCR
BCR is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 26-07-2005 @ 22:05 :
gadverdamme
My thoughts
Oud 26-07-2005, 21:23
mystery86
mystery86 is offline
poeh... dat zijn veel momenten hoor, oke kleine greep uit veel momenten:

vrijdag sliep ik bij hem omdat hij de dag erna op vakantie ging. Ik ga douchen en vervolgens kom ik terug in zijn kamer... staan er overal kaarsjes, wierook aan en een vriendje die languit op bed lief ligt te kijken.
Lekker tegen hem aan gaan liggen en hij zei alleen maar lieve dingen zoals: ik hou van je, ik ga je zo missen, je bent echt perfect voor me, ik ben zo gek op je, enz.
*zucht*
Vervolgens midden in de nacht hoor ik de ventilator die naast zijn bed staat aan gaan en hoor ik hem in zijn slaap mompelen of ik het koud of warm heb. Vervolgens is dat ding 4x aan en weer uit gegaan, met flink gemompel. Hij wist hier in de ochtend niets meer van toen ik het hem vertelde en toen keek hij heel lief en onschuldig. Zelfs in zijn slaap denkt ie aan mij en of ik het koud of warm heb Hoe lief....
Sowieso het kijken hoe ie slaapt... wat is ie dan schattig zeg

En natuurlijk tig lieve smsjes. vooral de eerste toen we wat hadden was lief.
hij vertelde dat ie super blij was dat we nu echt wat hadden. Hij dacht al dag en nacht aan me en dat werd alleen maar meer.
het was toen nog een beetje vroeg om te zeggen dat ie van me hield maar dat plekje in zijn hart had ik wel al veroverd...

Hmmm dit waren iets meer momenten dan gevraagd haha, sorry maar ben nou eenmaal belachelijk verliefd

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 26-07-2005 @ 22:05 :
gadverdamme
soort verkapte bestialist ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:35
Verwijderd
Getsie.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij moet morgenochtend vroeg op omdat ie 3 weken op vakantie gaat. Hij was eigenlijk al naar bed gegaan, maar hij kon niet slapen omdat 'ie me teveel miste en zo lang mogelijk met me wou praten... Dus dat doen we nu ook. En ik word overladen met lievigheid.
Oud 26-07-2005, 22:49
mara18
mara18 is offline
Citaat:
mystery86 schreef op 26-07-2005 @ 22:23 :
Vervolgens midden in de nacht hoor ik de ventilator die naast zijn bed staat aan gaan en hoor ik hem in zijn slaap mompelen of ik het koud of warm heb. Vervolgens is dat ding 4x aan en weer uit gegaan, met flink gemompel. Hij wist hier in de ochtend niets meer van toen ik het hem vertelde en toen keek hij heel lief en onschuldig. Zelfs in zijn slaap denkt ie aan mij en of ik het koud of warm heb
Hoe schattig
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 00:01
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Woa wat een nerd
Hobby's: Programmeren
Oud 27-07-2005, 07:19
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
omfg die is echt heel erg fout.
Oud 27-07-2005, 07:24
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 27-07-2005 @ 08:19 :
omfg die is echt heel erg fout.
Lamlendig, acreatief en slijmballerig
Oud 27-07-2005, 07:28
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 27-07-2005 @ 08:24 :
Lamlendig, acreatief en slijmballerig
gewoon ENG.
Oud 27-07-2005, 09:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 27-07-2005 @ 01:01 :
Hobby's: Programmeren
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 10:14
Iduna
Iduna is offline
Sommige dingen hier , maar er zitten ook best schattige dingen tussen.

Citaat:
Marcade schreef op 27-07-2005 @ 10:19 :
Spoiler
Ohw, nu snap IK het

Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 26-07-2005 @ 13:41 :
Ik wil minstens dat mijn vriendin hier post

"Toen hij zijn dure Logitech MX700 aan mij doneerde"
Nee
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ík zelfs eng.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:22
Toet0r
Toet0r is offline
Gisteravond was vriendje hier. Hij had gister en eergister gewerkt en was heel moe. We lachen op mn bed en hij lag half over me heen en ik was hem een beetje kusjes in zn nek aan het geven en ik zat een beetje aan zn buik enzo. Toen hij een keer heel diep zuchtte zei ik 'je bent moe, he?' Hij zei: 'Ja...maar ik vind het ook heel fijn ' en daarna kroop ie heel dicht tegen me aan <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten