![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 05:52. |
![]() |
|
1. te weinig bewegen
2. ongezond eten 3. weet niet, ik drink geen alcohol, rook niet, gebruik geen drugs, slaap genoeg. Misschien dat ik af en toe gestresst ben, maar da´s ook niet echt vaak.
|
1. internetverslaving
2. ongezond leefritme 3. te veel vet tsja.. als je straks dood bent, heb je het allemaal voor niks gedaan, dus boeie
|
![]() |
1. onregelmatig slaapritme
2. eet teveel kauwgom (zorgt voor slijtage van de kaak) 3. gebruik teveel neusspray (klinkt stom, maar je mag zoiets maar 5 dagen achter elkaar gebruiken en ik gebruik het een jaar, en dat kan je reukvermogen en nog wat dingen in je neus kapot maken ofzoiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Et komt hierop neer: je hebt een verstopte neus, du sje pakt wat spray en dat zorgt voor lucht...na een aantal dagen begint je neusslijmvlies die zooi lekker te vinden, en produceert meer snot -> je neus zit sneller dicht -> jij neemt vaker die spray -> je neusslijmvlies makt weer meer snot etc. Et komt dr dan ook snel van dat die zooi niet meerhelpt, omdat je neus dan continu dichtzit en dat gaat gloofik nooit meer weg...(et teer in je longen van sigarettenrook gaat teminste na 30 jaar wel weer weg) Me moeder heeft zo'n vers;laving gehad en gooide op et laatst 2 flessies per dag in dr neus...en nu zit dr neus permanent vol snot..(vroeger was dr nog niet zo veel over bekend, vandaar dat me moeder dr ook geen kwaad in zag) maargoed..nu weer ontopic: 1. Ik vreet al 16-17 jaar te weinig gezond (Door een of ander wonder heb ik geen tekorten imme bloed) 2. Ik zit véél teveel 8er de computer 3. Ik ben walgelijk lui en heb dus geen bijbaan en te weinig geld enzo...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |