Oud 09-08-2002, 18:00
Lateralus
Lateralus is offline
woensdag 21 augustus
10 euro+lidmaatschap vd Melkweg
wie gaan er heen?
en kent iemand the mahones?? kep geen flauw idee wat dat is, noujaah, t zal vast wel op die andere 2 lijken, maargoed: info daarover is gewenst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 18:20
operation_jeffry
operation_jeffry is offline
ik ga kheb geen flauw idee wie de mahones zijn maar t zal vast wel lollig worde gezien de andere 2 bands
Oud 09-08-2002, 18:26
Jules
Jules is offline
Ik wil wel heel graag maar mn beste vriendin waarmee ik er dan heen zou moet dan alweer naar school .. maar ik vind dat ze wel ff kan spijbelen vrijdag..dus, misschien kom ik wel, lijkt me heel gaaf nlk!

[edit] ik bedoelde niet vrijdag, maar donderdag .. hmmm..interessant..[/edit]
Oud 09-08-2002, 18:34
vixen
vixen is offline
k ga dr ook heen, maar ik weet ook niet wie the mahones zijn
Oud 09-08-2002, 18:36
Verwijderd
Ik ga.

Het wordt echt leuk
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:05
Lateralus
Lateralus is offline
kent nou echt helemaal niemand the mahones?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:16
vixen
vixen is offline
t lijkt n beetje op flogging molly, maar dan rustiger (heb net wat liedjes geload).

''The Mahones emerged on the music scene in 1990 playing pubs and bars with their blend of celtic, punk and rock. They were likened to The Pogues but lead singer and guitarist Fintan McConnell claims that the Mahones "…are harder and punkier then they are [The Pogues]. Their songs are more like ballads and stuff if you listen to it carefully."
Oud 09-08-2002, 19:41
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik ben dan al naar pukkelpop anders zou ik wel gaan
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 21:36
Verwijderd
ik heb me kaartje al een tijdje
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 21:39
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik heb me kaartje al een tijdje
weet je toevallig ook of het al hard gaat met de voorverkoop? *vreest*
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 00:27
McMotion
McMotion is offline
yep.. ik ga ook
Oud 10-08-2002, 19:04
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
otherside schreef:
t lijkt n beetje op flogging molly, maar dan rustiger (heb net wat liedjes geload).

''The Mahones emerged on the music scene in 1990 playing pubs and bars with their blend of celtic, punk and rock. They were likened to The Pogues but lead singer and guitarist Fintan McConnell claims that the Mahones "…are harder and punkier then they are [The Pogues]. Their songs are more like ballads and stuff if you listen to it carefully."
conclusie: dit gaat een coewl avondje optredens worden!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:26
Roxy
Roxy is offline
jah duh natuurlijk ga ik, ik ben de laatste maanden, een beetje voor de deco helemaal verslaafd aan flogging molly... we waren een beetje aant twijfelen ivm pukkelpop, maar dan gaan we maar die dag dr na heel vroeg naar belgie... boeieh het is flogging molly !
Oud 11-08-2002, 01:19
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Roxy schreef:
jah duh natuurlijk ga ik, ik ben de laatste maanden, een beetje voor de deco helemaal verslaafd aan flogging molly... we waren een beetje aant twijfelen ivm pukkelpop, maar dan gaan we maar die dag dr na heel vroeg naar belgie... boeieh het is flogging molly !
dat wordt dan een druk weekje maar je hebt gelijk, gewoon gaan!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 08:43
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
System of a Deftone schreef:

dat wordt dan een druk weekje maar je hebt gelijk, gewoon gaan!
jah het is een beetje onhandig en als het alleen rbf was geweest dan zou ik ook nie zijn gegaan maar flogging molly is het enigste wat niet op pukkelpop komt wat ik supergraag wil zien dus... gewoon gaan jah
Oud 11-08-2002, 10:34
Bauduin
Bauduin is offline
Ik wil ook wel gaan, maar ik wil niet alleen. Wilt er iemand mee?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:46
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Bauduin schreef:
Ik wil ook wel gaan, maar ik wil niet alleen. Wilt er iemand mee?
jahoor, is best ik ga met één (of misschien meerdere) vriend(en) heen, en van mij mag je best met ons mee! doe ik ook eindelijk eens mee aan een meeting, en nog dicht bij huis ook
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:55
Lateralus
Lateralus is offline
weet iemand btw hoeveel dat lidmaatschap van de melkweg tegenwoordig kost?
kben ff te lui om t op te zoeken, en die site van de melkweg is een doolhof...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 09:32
lamer82
lamer82 is offline
2 euro of zow
Ik heb 4 kaarten tegelijk gekocht dus ik heb niet opgelet,.. ik zal ook aan wezig zijn,..

hehehe

niet dat jullie me gaan herkennen,... want ik heb nooit echt duidelijke fotos geplaats hier
mwohahahahahaha

en ik ben al een jaar helemaal weg van de mahones,.. ze waren zondag ook inde aran pub,.. en flogging molly vind ik ook fantastisch om maar niet te spreken over RBF want dan ga ik kwijlen

hehehehe

langleve folk-, ska- en pret-punk
Oud 21-08-2002, 10:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
oehw, klinkt goed
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 11:03
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
weet iemand btw hoeveel dat lidmaatschap van de melkweg tegenwoordig kost?
kben ff te lui om t op te zoeken, en die site van de melkweg is een doolhof...
2,50
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:21
Lateralus
Lateralus is offline
2,50 valt wel mee
ik denk ook niet echt dat mensen mij gaan herkennen ofzo, maar voor het geval dat: ik heb een zwarte NOFX trui aan, en zwarte wijde broek.....en ik ben met 2 andere mensen geloof ik
maargoed, t gaat wel tof worden
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:33
Lateralus
Lateralus is offline
GVD!!
ik lees net op de site van de melweg dat Reel Big Fish is gecancelled!!! nou ben ik bestwel pissed....
dus nu alleen Flogging Molly en The Mahones.....echt jammer.....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
GVD!!
ik lees net op de site van de melweg dat Reel Big Fish is gecancelled!!! nou ben ik bestwel pissed....
dus nu alleen Flogging Molly en The Mahones.....echt jammer.....
wtfock????????

Tering ik ging voor die band, en nu komen ze dus niet.

Ik ga mijn geld ook terugvragen nu.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:28
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

wtfock????????

Tering ik ging voor die band, en nu komen ze dus niet.

Ik ga mijn geld ook terugvragen nu.
ik denk dat je weinig kans hebt.....want die andere bands spelen wel gewoon....dat kan volgens mij alleen als t hele optreden gecancelled word....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 16:07
Verwijderd
jaaa kan

ik heb net gebeld, aangezien ik ook voor reeel big fish kwam en dr zelfs tijd voor vrijmaakte dan mar eerder pakken, maar om 8 uur is de melkweg open en dan fiets is er ff heen en krijg ik me geld terug
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:37
Verwijderd
Ik ben alsnog gegaan THe Mahones was echt zwaar "zuig".

Flogging Molly was echt heel gaaf en goed (weer 18 liter zweet kwijtgeraakt ), via hun hoorde ik dat de vader van de drummer van RBF is overleden...vandaar dat het afgelast was.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:09
vixen
vixen is offline
ik vond het ook wel erg leuk, the mahones waren saai, k vond et sux dat rbf was afgelast, maar k vond de sfeer wel heel erg gezellig

En aisa, heeel erg bedankt voor uhm, de tip
Oud 22-08-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef:
ik vond het ook wel erg leuk, the mahones waren saai, k vond et sux dat rbf was afgelast, maar k vond de sfeer wel heel erg gezellig

En aisa, heeel erg bedankt voor uhm, de tip
Idd, maargoed ik vind het wel een goeden reden, best wel kut voor die gast...

Verder vond ik die dame (Bridget Regan) erg knap Maargoed ik denk niet dat jij die mening met mij zal delen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:56
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Verder vond ik die dame (Bridget Regan) erg knap Maargoed ik denk niet dat jij die mening met mij zal delen
ik wel!

ik vond de mahones maar gaar, ze hadden 1 wel redelijk goed nummer, verder was t behoorlijk bagger

Flogging molly vond ik wel echt goed!! gewoon een tof optreden
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:57
Firefly182
Firefly182 is offline
ik ken eigenlijk alleen 1 liedje van reel big fish, where have you been. Klonk vreselijk goed eigenlijk. Mahones en flogging molly kenk nie.
Oud 22-08-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:

ik wel!

ik vond de mahones maar gaar, ze hadden 1 wel redelijk goed nummer, verder was t behoorlijk bagger

Flogging molly vond ik wel echt goed!! gewoon een tof optreden
Gaaf

Ooh wat was ik vrolijk zeg..."ole ole ole ole"

The mahones stonden later ook wat zielig tussen het publiek
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:20
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Gaaf

Ooh wat was ik vrolijk zeg..."ole ole ole ole"

The mahones stonden later ook wat zielig tussen het publiek
dat was echt een van de stoerste stukken van het optreden echt lol

ik liep later nog tegen de zanger van de mahones aan ja, dat was nogal vaag, zo van: hee, jij hier?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:

dat was echt een van de stoerste stukken van het optreden echt lol

ik liep later nog tegen de zanger van de mahones aan ja, dat was nogal vaag, zo van: hee, jij hier?
hehe Ja, die hoedjes waren wel gaaf trouwens

Maargoed, op lowlands ga ik ze nog een keer bekijken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 23:54
lamer82
lamer82 is offline
Hehehe 'Ik had tijdens het optreden van flogging molly ongeveer drie minuten uit getrokken om op adem te komen buiten de pit die lekker fijn was weer en toen heb ik met de bassist ge small talked
later ben ik met me crew naar die pub op de hoek gegaan en daar kwamen we de violiste en de zanger van Kiliorkway tegen dat was gruw,.. maar raad eens wie er toen binne kwamen lopen de zanger en de violiste/fluitiste van Flogging Molly. Meteen aan gesproken natuurlijk en me hun dank betuigd voor de geweldige avond erg sociale mensen. later naar de tour bus gegaan en met de rest van de mahones en flogging molly gepraat ik heb ze flyers van mijn radio station gegeven en ze hebben mad lopen signeren voor onze super helden handtekeningen op flyers verzameling die nu echt mad groot begint te worden. De zanger van de mahones vroeg mijn possie mee naar een kroeg waar ze zouden gaan chillen met de bands
maar mijn possie heeft mad zware coordinatie problemen en ik was te hard bezig met de bassist van flogging molly aan het lachen te maken (hij wil hier komen wonen met ze vrouw in amsterdam en ik was natuurlijk weer de huizen van me moeder aan het pimpen lol) maar what ever. dus toen zijn wij in een heel ander kafee beland dan de bands maar we had mad phun anyhoo.
De Zanger van de Mahones mocht zingen in het stadion van de Raptors in toronto op saint patricks day en zow en daar was ie trots op,.. dus ik heb met em afgesproken dat ik dat ga draaien in een van onze shows als hij het op zou sturen in ruil daarvoor zouden wij ieder optreden in nederland bij moeten wonen lol,.. (SNEL NAAR UTRECHT) whehehehe.
Ik heb trouwens bij de weg me jas gegeven aan de gitarist van flogging molly (die kale die steeds rechts op het podium stond) en me adress hij stuurt em me terug na low lands met een shirt ofzow erbij.De zijne was gestolen die avond.
Affijn dat was lache maar ik kon ZEIK EN ZEIK fokking nat naar me slaap plaats wandelen na dat we er tot onze ergernis achter kwamen dat we niet konde opdrogen in die kroeg omdat wij de verkeerde voor onze neus hadden.

En ik ben maar 2 kilo kwijt geraakt die avond dat viel me nog wel mee ik dacht dat ik veel doder zou zijn

Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 23:57.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 00:04
lamer82
lamer82 is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
jaaa kan

ik heb net gebeld, aangezien ik ook voor reeel big fish kwam en dr zelfs tijd voor vrijmaakte dan mar eerder pakken, maar om 8 uur is de melkweg open en dan fiets is er ff heen en krijg ik me geld terug
je weet absoluut niet wat je hebt gemist weet je dat,.. echt dik zonde,.. Reel big fish IS en BLIJFT de shit maar je weet serieus niet wat je hebt gemist ik had er zo 30 euro voor willen bij betalen na afloop.

te gruw voor woorden
Oud 24-08-2002, 12:50
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
lamer82 schreef:

te gruw voor woorden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten