Advertentie | |
|
![]() |
|
jah duh natuurlijk ga ik, ik ben de laatste maanden, een beetje voor de deco helemaal verslaafd aan flogging molly... we waren een beetje aant twijfelen ivm pukkelpop, maar dan gaan we maar die dag dr na heel vroeg naar belgie... boeieh het is flogging molly !
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
2 euro of zow
Ik heb 4 kaarten tegelijk gekocht dus ik heb niet opgelet,.. ik zal ook aan wezig zijn,.. hehehe niet dat jullie me gaan herkennen,... want ik heb nooit echt duidelijke fotos geplaats hier mwohahahahahaha en ik ben al een jaar helemaal weg van de mahones,.. ze waren zondag ook inde aran pub,.. en flogging molly vind ik ook fantastisch om maar niet te spreken over RBF want dan ga ik kwijlen ![]() hehehehe langleve folk-, ska- en pret-punk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tering ik ging voor die band, en nu komen ze dus niet. Ik ga mijn geld ook terugvragen nu. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vond ik die dame (Bridget Regan) erg knap ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond de mahones maar gaar, ze hadden 1 wel redelijk goed nummer, verder was t behoorlijk bagger Flogging molly vond ik wel echt goed!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ooh wat was ik vrolijk zeg..."ole ole ole ole" ![]() ![]() The mahones stonden later ook wat zielig tussen het publiek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik liep later nog tegen de zanger van de mahones aan ja, dat was nogal vaag, zo van: hee, jij hier? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, op lowlands ga ik ze nog een keer bekijken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hehehe 'Ik had tijdens het optreden van flogging molly ongeveer drie minuten uit getrokken om op adem te komen buiten de pit die lekker fijn was weer
![]() later ben ik met me crew naar die pub op de hoek gegaan en daar kwamen we de violiste en de zanger van Kiliorkway tegen dat was gruw,.. maar raad eens wie er toen binne kwamen lopen de zanger en de violiste/fluitiste van Flogging Molly. Meteen aan gesproken natuurlijk en me hun dank betuigd voor de geweldige avond erg sociale mensen. later naar de tour bus gegaan en met de rest van de mahones en flogging molly gepraat ik heb ze flyers van mijn radio station gegeven en ze hebben mad lopen signeren voor onze super helden handtekeningen op flyers verzameling die nu echt mad groot begint te worden. De zanger van de mahones vroeg mijn possie mee naar een kroeg waar ze zouden gaan chillen met de bands maar mijn possie heeft mad zware coordinatie problemen en ik was te hard bezig met de bassist van flogging molly aan het lachen te maken (hij wil hier komen wonen met ze vrouw in amsterdam en ik was natuurlijk weer de huizen van me moeder aan het pimpen lol) maar what ever. dus toen zijn wij in een heel ander kafee beland dan de bands maar we had mad phun anyhoo. De Zanger van de Mahones mocht zingen in het stadion van de Raptors in toronto op saint patricks day en zow en daar was ie trots op,.. dus ik heb met em afgesproken dat ik dat ga draaien in een van onze shows als hij het op zou sturen ![]() Ik heb trouwens bij de weg me jas gegeven aan de gitarist van flogging molly (die kale die steeds rechts op het podium stond) en me adress hij stuurt em me terug na low lands met een shirt ofzow erbij.De zijne was gestolen die avond. Affijn dat was lache maar ik kon ZEIK EN ZEIK fokking nat naar me slaap plaats wandelen na dat we er tot onze ergernis achter kwamen dat we niet konde opdrogen in die kroeg omdat wij de verkeerde voor onze neus hadden. En ik ben maar 2 kilo kwijt geraakt die avond ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 23:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() te gruw voor woorden
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|