Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Nou ja, hij wil dan ook geen PC van 1000 euro, er moet wel een monitor bijzitten, dat tikt ook flink aan
![]() Maar ik zou eens bij Salland Automatisering kijken, die verkopen bijvoorbeeld het Tweakers.net Best Buy Basissysteem van juli 2005. Athlon 64 3000+, 512MB RAM, 120GB schijf en DVD±RW voor 500 euro (Windows erbij kost nog eens 75 euro). Mooie TFT erbij, muis en toetsenbord en dan zit je wel zo ongeveer aan de 900-1000 euro, heb je volgens mij een mooi systeempje ![]()
||
Citaat:
![]() Prima dingetje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Beter kan hij het geld in de pocket houden en er iets van gaan doen waar hij veel meer plezier aan zal beleven. Overigens moet je in een geval als dit ook niet zelf een systeem gaan samenstellen, dan ben je minstens 100 euro te veel kwijt aan uiteindelijk minimale verschillen met pre-built systemen. En een aanpassinkje hier of daar, daar doet geen computerboer moeilijk over.
||
Citaat:
![]() Nederlanders, is er iets fatsoenlijk op de markt willen ze weer besparen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Proc: 40 euro - AMD 1.6GHz Applebred Mobo: 39 euro - Asrock K7S41GX (onboard vga, SiS741) Mem: 29 euro - 512MB DDR/400 OEM HDD: 50 euro - 80GB maxtor CDRW: 20 euro - een oem cdrw ofzo kast: 30 euro - kast met 300W OEM voeding Tobo/muis: 12 euro - draadloos? dierenbeul, een muis heeft een staart! ![]() Totaal: 220 euro (wheeh klopt nog precies ook). En dan een 17" TFT van een leuk design, zeg 210 euro, dan zit je aan 430 euro. Het kan echt wel hoor, maar dan moet je geen 80 euro aan ome bill schenken. ![]()
||
Oke, het kán, als je verouderde troep koopt die je in de toekomst niet meer kunt upgraden, gecombineerd met een el cheapo kast waar je je klauwen aan openhaalt en een of andere brakke voeding. Jij je zin.
![]() Geef dan 100 euro meer uit aan een S754 platform, daar zit tenminste nog leven in. Geen CD-RW maar een DVD-RW, enorm handig met bijvoorbeeld backups. Een fatsoenlijke kast met een redelijke voeding erin, enz. Je bezuinigt op de verkeerde dingen, vind ik ![]() Maar goed, ondertussen schiet de TS hier ook niet erg mee op ![]() Citaat:
Ik zie het nergens staan, jij wel? Ik kan dat ook niet ruiken.
Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 06:18. |
![]() |
|||
Citaat:
Ja, je kunt voor 600 euro inclusief monitor klaar zijn, dat weet ik zeker en dan heeft de TS een prima systeem en 400 euro om bier van te kopen of om weer mee te sparen voor een nieuwe aankoop over 3 of 4 jaar. Citaat:
Overigens zou ik nooit van m'n leven een windows licentie aanschaffen. Ik ben niet gek. Of nou ja, niet zo gek.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kan misschien nog wel een Pentium 1 MMX 166 mHz, met 40 mb intern geheugen en een 2,1 gb hd regelen voor 8 euro ![]() ![]() Hoe zit dat eigenlijk, TS? Heb je al wat besloten oid? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe desktop kopen [advies] Distorted | 8 | 01-03-2014 13:46 | |
Software & Hardware |
multimedia systeem reddragon | 31 | 03-08-2006 08:11 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Game-PC gezocht Verwijderd | 19 | 24-08-2005 22:44 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Software & Hardware |
(nieuwe pc) samenstellen AirRaid | 22 | 23-11-2002 12:53 |