Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk in het afbeeldingen topic eens, zoals iemand voor mij ook al zei, ik zal de link waar ik het daar over had eens zoeken. (lekker beu, straks wordt ik nog moe) |
![]() |
||
Citaat:
Zoiets behoor je op grond van je eigen ervaringen te doen, en niet omdat je er een gespreksonderwerp bij wil. Bovendien, hoe zouden wij je moeten overtuigen als je vriendinnen dat blijkbaar ook niet kunnen? Groet, Tio
|
Misschien heb je meer aan de volgende topics:
* Bestaan geesten wel of niet? * Zoekresultaten van 'geesten' ![]()
||
Citaat:
![]() ik fiets bijna elke avond/nacht 20 km (10 heen, 10 terug) dus ik weet ongeveer wat je allemaal kan zien ja ![]() (het is wel schrikken als er om 2 uur 's nachts gewoon een rare zwerver in de polder loopt, verder blijkt altijd alles boom op evrkeersbord te zijn) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bekrompen figuren zeggen van te voren dat ze niet bestaan, omdat ze er nooit een gezien hebben. Attention whores zeggen dat ze wel bestaan, en hangen gelijk de domste verhalen op over een paranormale gebeurtenis met hun overbuurmeisjes achternichtje. Chromische figuren zeggen dat het goed mogelijk is dat er geesten bestaan, maar als mensen de moeite niet willen nemen om hun eigen geest ervoor open te stellen, zullen we er nooit achter komen. Je moet zelf bepalen bij welke groep je hoort, maar laat je niet als een spons volzuigen met loze verhalen, en ga zelf op onderzoek uit...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij en ik zijn OOK geesten alleen wij hebben een lichaam op dit moment. maar je lichaam is niet wie je bent, dat is je geest.. je eigen ik dus. nou zijn er ook wezens die geen lichaam hebben. sommigen hebben er nooit een gehad en anderen hebben een tijd een stoffelijk lichaam gehad. dat is wat wij geesten noemen en dat hoeven lang niet altijd overleden mensen te zijn .. vaker niet dan wel ![]() let wel .. geesten OPROEPEN is erg onverstandig .. geesten met goede bedoelingen komen uit zich zelf wel |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Geesten etc zijn puur de macht van suggestie, sommige dingen moeten we ons instinctief, of anders aangeleerd ongemakkelijk bij voelen, en dat gevoel wordt regelmatig onterecht toegeschreven aan geesten etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En bij de foto met onderschrift:"Tussen de bomen staat iets wat later bleek te maken te hebben met iets anders in de buurt " Eeuuuhh, daar zie ik dus helemaal niets. ![]() Foto met het onderschrift "Rechts achter staat een extra kruis op de foto wat er in werkelijkheid niet staat !" Daar zie ik dus ook geen extra kruis ![]() De bovenste foto vind ik echter wel vreemd, maar daar haalt het onderschrift het weer een beetje onderuit. Uitdrijving van een woonhuis? Binnen in de foto kijken? (Uitleg graag, misschien een techniek waar ik nog niet van gehoord heb ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Vind ik altijd wel grappig als mensen zeggen dat glaasje draaien gevaarlijk is.. Volgens mij is t allemaal een questie van dat je erin WIL geloven en dat je op die manier dingen gaat zien/horen.. Maarja ik ben er ook veel te nuchter voor.. Citaat:
En die fotos.. mja.. ik weet niet.. leuk gefotoshopt.. geen bewijs.. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Lichaam & Geest Verwijderd | 47 | 25-02-2010 08:46 | |
ARTistiek |
Tolkien!!!! WordWardWizzard | 18 | 14-01-2002 00:12 | |
Psychologie |