Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
fucking 62 euro hoor ik net :/ maar wel hoofdtribune ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het voetbal nog niet super mooi om te zien, maar de resultaten zijn er wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Belgie-Griekenland lijkt me ook wel interessant. En is dat ook een oefenwedstrijd? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Over de wedstrijd: Ik geef Nederland een kleine 7. Op sommige momenten goed gespeeld, erg mooi spel. Er waren dan wel wat kansen die er in hadden gemoeten. Van Ruud vond ik het erg raar dat hij hands maakte, dat zie je op de een of andere manier wel vaker bij hem. Vreemd genoeg leek Makaay geen bal te kunnen raken. De verdediging was over het algemeen goed/degelijk. Alleen op het einde zakte het een beetje in en het laatste doelpunt van de Duitsers was ook zwak verdedigd. Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 08:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat nederland zonder de gewenste 10 speelt, moet men juist een lopende spelbepaler hebben. Nu zag ik soms gaten tussen van Nistelrooij en maduro waar een riante villa had kunnen worden gebouwd. |
![]() |
||
Citaat:
Kwaliteit hebben ze niet, maar ze waren wel veel feller en agressiever. Ik kan me nogal storen aan de manier waarop spelers praten over een 'vrienschappelijk' duel als je tegen Duitsland speelt. Krijgt deze selectie nog een winnaarstraining van Emiel Ratelband? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Voetbal] EK onder 21: Help Foppe met de Selectie Fides | 103 | 06-06-2006 09:24 | |
Vrije tijd |
[WK voetbal 2006] Loting - Oranje geen reekshoofd Tofke_H | 45 | 11-12-2005 12:52 | |
Vrije tijd |
[Voetbal] Interland knijtert! | 271 | 20-11-2005 11:46 | |
Vrije tijd |
Mido's vervanger TimTaylor | 58 | 10-06-2003 10:27 |