![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hoe denk jij over de stelling: Pfeiffer en M.E is iets wat tussen je oren zit? Wij discusseren hierover zoals je misschien al gezien hebt. Ik vind het complete onzin, maar goed dat is mijn mening/ervaring. Ik zou graag willen weten hoe jij er over denkt....als expfeiffer patient. |
![]() |
|
![]() |
ik heb vorige week te horen gekregen dat ik pfeiffer heb. ik ben maar 3 dagen thuis gebleven met keelontsteking. ik mag niet meer sporten, geen vetten eten, vroeg naar bed en weer vroeg opstaan. ik ga gewoon naar school omdat ik dat wil. zelfs als ik moe ben zeg ik tegen mezelf dat ik het vol moet houden. die vermoeidheid is idd anders dan die je hebt als je bijvoorbeeld tot 's nachts aan je huiswerk zit. deze vermoeidheid is echt verschikkelijk, je lichaam wil niet meer voor je gevoel.
ik KAN alles gewoon nog als ik maar niet teveel beweeg en rustig aan doe. ik denk/hoop dus dat ik het in een lichte vorm heb en dat het in een maand over is.
|
![]() |
Ik denk dat het onzin is dat Pfeiffer en ME tussen je oren zit. Er zijn zat mensen die een beetje moe zijn en verder helemaal nergens last van hebben en dan naar de dokter gaan voor iets anders en dan wordt ze verteld dat ze Pfeiffer hebben. Hoe kan dat toch tussen je oren zitten? Snap ik niet... Maar ik weet dat er zat mensen zijn die daar zo over denken. Bij ME ook eerder denk ik.
Ik heb nu meer dan een jaar Pfeiffer en tegenwoordig interesseert het me niet zo veel meer als mensen het niet geloven. Maar in het begin erger je je daar toch wel aan... |
![]() |
|
![]() |
ik heb het ook... al een dik half jaar en het kan nog wel heel lang duren.. maar vooral door emotionele schade word je weer heel ziek.. je hebt veel ups and downs...en je hele sociale leven is naar de kl*te...
![]() damnz.. wat mizz ik toch sommige dingen... maar weet iemand wanneer je niet meer pfeiffer kan doorgeven d.m.v zoenen?? sommigen zeggen dat je 3 weken besmettelijk bent en de ander zegt dat je dat de hele tijd bent als je ziek bent..... |
![]() |
||
Citaat:
ik weet het niet precies hoor, maar heb pas nog een artikel gelezen dat er niet zo'n groot verschil zit tussen ME en pfeiffer, alleen dat je bij ME niet kan merken dat diegene dat heeft.. ook niet door bloedtesten of wat dan ook. Dus als je op alles bent getest van waar jou symptonen vandaan kunnen komen en na psychologisch onderzoek er nog geen probleem is ontdekt, zeggen ze dat je ME hebt. ME wordt dus helemaal moeilijk gelooft door mensen aangezien het niet aantoonbaar is.
|
oeps, vergeten...
kwou nog zeggen dat het me zo opvalt hoe de scholen reageren, zonder begrip voor de situatie! bij ons is dat helemaal niet zo! ik heb zelf geen pfeiffer (gehad) ofzo, maar ken wel 4 mensen die dat hadden. De school gaf toestemming om zo lang van school te blijven en er werden regelingen getroffen wat betreft toesten en ander inhaalwerk! oke, op alleen 4vwo waren al 30 mensen met pfeiffer vorig jaar, dus ze zullen er wel aangewent zijn ofzo ![]()
||
Citaat:
dus het ligt maar net aan de school.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben een doorzetter dus heb laten zien dat ik het wel kon en had 1 van de hoogste cijfers.. maar helaas ben ik nu weer doodop.. alleen me examen nog.... morgen ff regelen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb dus nu al 4 maanden pfeiffer en dacht dat het goed ging, was nu na de vakantie weer begonnen met school vol goede moet om nog te proberen om het jaar te halen. ik ga zelf deze week vanalles inhalen. maar nu is het weer zo bagger, heb veel last van buik en hoofd pijn en al mijn spieren en gewrichten doen pijn echt rot! ik ga maar weer eens opnieuw naar de dokter want ik ben het nu echt spuug zat!
|
![]() |
mensen pfeiffer is echt heel gevaarlijk en ik zal zeggen waarom.
een vriend van mij die had het en die heeft op "de nacht van nieuwegein" met 2 meisjes gekust en die vriendjes daavan hadden het toen later ook en een andere gast kreeg het ook via zuipen uit een glas in disco maaruh die gozer is marinier en hij moest daar door stoppen met z'n opleiding.. het heeft dus zijn hele carierre verneukt ![]() ![]() Greetz Tijgertje!
||
![]() |
Citaat:
en lekker tijgertje, meestal verneukt het je carriere..... ik kan me havo opleiding door pfeiffer nie afmaken (wou daarna hbo in) moet nu mbo doen..... nogal verschil.. kan niet me droombaan nemen.... maar ja |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook veel vrienden er door verloren ja, ik kan er op sommige momenten niet meer tegen, hier thuis bedoelen ze het allemaal goed maar soms voel ik me zo beroerd en blijven ze maar zeuren. gister barste ik opeens in tranen uit (terwijl ik normaal nooit kan huilen). als je dan iedereen hoort over iets leuks dat ze gaan doen en ik niet mee kan dan is dat echt heel erg kut.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een pagina gemaakt met informatie over pfeiffer, misschien dat je er wat van op kan steken (ik geloof dat alles ook al hier staat, maar dan zie je 't nog samengevat
![]() http://maaike.endoria.net/pfeiffer.html/
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van pfeiffer. xlisaa_w | 5 | 08-01-2013 14:17 | |