Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja ik rook niet maar wat ik zo van mensen hoor en wat ze ook altijd in de bus zeggen kan je beter sigaretten kopen in Spanje op de heenreis en ze daarvanuit meenemen, dan dat je al veel inslaat in Luxemburg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En uit eten is er echt super goedkoop ja, daar kan je hier echt niet voor eten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om naartoe te reizen is het ook goedkoop: www.airbaltic.com. 55 euro van keulen naar riga en 80 van a'dam naar riga. bus van riga naar tallinn kost maar 4 euro (eurolines) en van riga naar vilnius(5,50).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, op 120 euro de neus. dat is niet duur voor zo'n afstand. Het kan nog goedkoper: 27,00 heen en weer stockholm (ryanair aanbieding) en daar de boot pakken: retour 60 euro. Dan ben je voor 87 euro heen en weer. Verblijf en levensonderhoud kost daarbij ook twee kralen en een spiegeltje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Met de auto is kroatie niet duurder ofzo. Ik denk dat tollgelden gelijk zijn, maar Spanje is iets verder weg. Nee, volgens mij blijft Kroatië goedkoper. Alleen al door de benzine.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Let jij op giftige stoffen in seksspeelgoed? Dekaloog | 19 | 28-05-2016 07:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
De Kantine |
"Good day." -But Fez!- "I SAAID GOOD DAY!" :bob: #322 Verwijderd | 500 | 23-08-2008 21:06 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijbewijs / Rijles topic deel 4 Gimme more beer | 500 | 10-11-2005 08:18 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gevolgen Supermarktenoorlog op EU Sifl | 9 | 26-01-2005 20:38 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 |