![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het gaaf dat je nu ook op www.uitzendinggemist.nl Onderweg naar Morgen kan kijken.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al weet ik niet of ik het wel weer actief wil gaan kijken, ik vind het een beetje onrealistisch worden (hmpf ja, dat was het al ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jep dat is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar irritant is Ilyas wel ja. En Tara ook. Marnix is echt top de afgelopen dagen ![]() |
![]() |
||
Ja echt zó jammer dat Chris vervangen wordt, maarrrr.... het is maar tijdelijk! Gelukkig. Wel een goede vervanger trouwens.
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lucky 18 is Renee.. en die andere is Victor.. Victor is afleiding van Renee.. Dus Renee wordt zieker en zieker en Victor beter... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe extreem zat zal je eigenlijk zijn als je zo'n hele fles tequilla opdrinkt samen met drugs.. Jezus, dat ie niet de boel onderkotste! Waarom ligt Renee eigenlijk nog steeds in het ziekenhuis? Ze heeft geeneens iets. En ze ligt maar in dat bed.. Ze kan toch ook naar huis met een verpleegster erbij ofzo?
||
Verwijderd
|
*ziet af en toe een aflevering*
Citaat:
Volgens mij heeft hij ook even in GTST gespeeld. Renée moet daar wel liggen, anders kan ze niet midden in de nacht stiekem behandeld worden, of medicijnen spelen. Maar erg logisch vind ik het ook niet nee. Waarom gaat ze niet gewoon weer met Sanne naar huis? |
![]() |
||
Citaat:
En hij heeft in het echt met Viviënne van den Assem, die voor Nikki Plessen de rol van Lizzy speelde. Alleen is het nu uit geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Hou de roddels ook weer niet zó goed bij ![]()
||
Citaat:
Viviënne ging vreemd met een cameraman of zoiets.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maargoed, ik vind onderweg nog zeker wel leuk, kan het alleen niet zo vaak zien ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je "real alternative" (www.download.com of google) hebt dan kun je het kijken in realplayer formaat zonder real player reclame geneuzel. Dan heb je wél scherp beeld, in tegenstelling tot Windows Media Player waar het gekorreld beeld is als mensen bewegen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
top 3 saaiste tvseries HipHopSter | 14 | 23-02-2002 19:54 | |
Films, TV & Radio |
meest gekeken 2001 top 5 diamondvoodoo | 25 | 07-01-2002 10:56 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |