Oud 25-08-2005, 20:13
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Zaara schreef op 25-08-2005 @ 21:05 :
Het dondert en bliksemt heel hard hier, ik ben bang.
neeeh
is gezellig
Oud 25-08-2005, 20:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
geschiedenis wordt het en ik mag t in 3 jaar doen+een cursus spaans. dag weer goed.
en het regent en onweert hier nu KEI hard <3
Oud 25-08-2005, 20:37
Verwijderd
omdat gisteren door de strom mijn planten omgewaaid waren en het net nog heviger dan gisteren begon te waaien dan gisteren heb ik uit voorzorg maar mijn wietplanten naar binnengehaald en in de badkamer gezet. ik heb net tussen mijn planten zitten kakken, nog nooit zoiets moois meegemaakt
Oud 25-08-2005, 20:43
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2005 @ 20:55 :
des te zuidelijker je gaat des te erger het wordt

dat geldt overigens ook voor het oosten, en het noord oosten (ha wtf)
Dat over dat zuiden klopt aardig ja
Oud 25-08-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-08-2005 @ 21:37 :
omdat gisteren door de strom mijn planten omgewaaid waren en het net nog heviger dan gisteren begon te waaien dan gisteren heb ik uit voorzorg maar mijn wietplanten naar binnengehaald en in de badkamer gezet. ik heb net tussen mijn planten zitten kakken, nog nooit zoiets moois meegemaakt
kweek je wiet op het balkon?
Oud 25-08-2005, 22:39
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2005 @ 20:55 :
des te zuidelijker je gaat des te erger het wordt

dat geldt overigens ook voor het oosten, en het noord oosten (ha wtf)
fu niets overtreft het hertenkamp in langenboom
Oud 25-08-2005, 22:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 25-08-2005 @ 23:39 :
fu niets overtreft het hertenkamp in langenboom
Waar blijven je anekdotes over Langenboom in Ger's virtuele café! .
Oud 25-08-2005, 22:42
Verwijderd
langeboom lange tijd niks van gehoord
Oud 25-08-2005, 22:44
Verwijderd
ik wil dat het gaat onweren want dan slaap ik lekker
en verder was mn dag lang en vermoeiend
en nu ga ik naar bed
Oud 25-08-2005, 23:01
Broeder
Broeder is offline
Mijn dagje was niet zo verkwikkend als ik gehoopt had Ik heb wel een aardappel buitgemaakt
Oud 25-08-2005, 23:04
Fainne
Fainne is offline
Ik ben 18 geworden vandaag en ik moest weken tot 8 pfff en een klant heeft geprofiteerd van mijn goedgelovigheid , ze heeft promo stickertjes van 50% van het één kledingstuk op andere kledingstukken geplakt (van 100 euro!) en ik ben er in getrapt. En ze is er mee weggekomen En mijn collega's wensten me geen gelukkige verjaardag omdat ik ze niet trakteerden, maar ik ben heel arm
En ik had koorts en zat te niezen en ik had de bibber in m'n vingers.
Maar ik ben optimistisch en dus heel vrolijk gebleven

edit: sinds 4 seconden is vandaag al gisteren
Oud 25-08-2005, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 26-08-2005 @ 00:04 :
Ik ben 18 geworden vandaag en ik moest weken tot 8 pfff en een klant heeft geprofiteerd van mijn goedgelovigheid , ze heeft promo stickertjes van 50% van het één kledingstuk op andere kledingstukken geplakt (van 100 euro!) en ik ben er in getrapt. En ze is er mee weggekomen En mijn collega's wensten me geen gelukkige verjaardag omdat ik ze niet trakteerden, maar ik ben heel arm
En ik had koorts en zat te niezen en ik had de bibber in m'n vingers.
Maar ik ben optimistisch en dus heel vrolijk gebleven

edit: sinds 4 seconden is vandaag al gisteren
Alsnog gefeliciteerd.

Ik ben net even naar het café geweest met mn beste vriendin en zometeen ga ik slapen.
Oud 25-08-2005, 23:55
*oma*
*oma* is offline
Vandaag de stad ingeweest om schoenen te zoeken voor mijn werk, maar ik kon nergens goede vinden
Daarna naar Noorderzon gegaan, maar dat vond ik saai en koud, dus weer naar huis. Daarna eventjes met vrienden appeltabak gerookt onder ons bed, maar ja... ik ben verkouden... dus erg lekker was het niet en ik had ook sleepytime thee gemaakt en nu ben ik erg moe.
Oud 26-08-2005, 01:31
Drez
Drez is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-08-2005 @ 14:29 :
Ik ga vandaag tomaten gooien, zo van, wat ze ook in spanje doen maar dan in Utrecht. BNN is zo gaaf.
ik dus ook en toen zag ik jullieeeee en damn wat is het ongelooflijk idioot om dan iets te zeggen

maar tomaten gooien was cool, daarna nog cpo gehad en utrecht in geweest en nu net thuis.
Oud 26-08-2005, 03:28
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik voelde me vandaag onbeschrijfelijk slecht
Oud 26-08-2005, 03:28
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 25-08-2005 @ 23:41 :
Ger's virtuele café! .
hahaha
-
Oud 26-08-2005, 09:37
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 25-08-2005 @ 23:41 :
Waar blijven je anekdotes over Langenboom in Ger's virtuele café! .
ik schrijf ze op in mijn Langenboomse Anekdotae boekje en spaar ze op totdat die lamlul van een huisgenoot weer een keer besluit internetrekeningen te betalen, dus wees maar niet bevreesd
Oud 26-08-2005, 09:54
Verwijderd
Ik was vanmorgen vroeg wakker gesmst door vriendjelief en nu luister ik muziek van assepoester en ik ga zo de dvd huren want ik ben in de assepoester mood. Vanmiddag werken en we hebben alleen een frituur vandaag dus ik mag heel de dag frietjes, frikandellen en kroketten bakken .

En ik verwacht vandaag de dvd van what's eating gilbert grape van bol.com maar ik denk dat ik 'm pas volgende week krijg ofzo.
Oud 26-08-2005, 10:26
June bug
June bug is offline
Mijn dag is nog maar net begonnen en hij is nu al kut want vandaag is mijn laatste vakantiedag en dus m'n laatste mogelijkheid tot uitslapen, en toen ging vanochtend om half 10 de deurbel en ik schrok me helemaal dood en toen ging ik snel opendoen en toen stond er niemand En toen besloot de bovenbuurjongen om om kwart over 10 zijn thunderdome cd op volume 110 te gaan luisteren en nu is het half 12 en doet hij dat nog steeds dus ik ben BOOSSSSS
Oud 26-08-2005, 10:54
snoodaard
snoodaard is offline
Ik weet het niet.

Brak en moet naar een kamp. Er staat op de flyer "Ook verstandig om mee te nemen; 1- Niet je moeder", maar daar klopt niets van want ik heb met m'n zatte hoofd de bus gemist en nu brengt zij me.

Natuurlijk dacht ik gister dat het verstandig was om een nachtje door te halen en dan op tijd te komen, maar dat bleek een kutplan te zijn - Paranoide weet daar alles van af -, dus helaas.
Oud 26-08-2005, 11:05
11568
11568 is offline
Kut want ik word gestoord van een of ander wijf wat in de tuin zit te trommelen ofzo, al de hele ochtend
Oud 26-08-2005, 12:00
Autobahn
Autobahn is offline
Ik ben net wakker en heb mezelf een kopje thee gegeven. Ik ga me zo aankleden , en daarna wat boodschappen doen. EN daarna ga ik naar een vriendin En ik heb verschrikkelijke kopfschmerzen.
Oud 26-08-2005, 12:17
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
mn pa is echt een mongool die zwaar in zijn midlifecrisis verkeert
Oud 26-08-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 25-08-2005 @ 23:14 :
kweek je wiet op het balkon?
nee, oregano
Oud 26-08-2005, 12:37
Verwijderd
dan wil ik wat oregano afnemen, lekker bij gerechten
Oud 26-08-2005, 12:44
vixen
vixen is offline
Eigenlijk zou ik naar walibi world gaan vandaag, maar mn vriend was te moe en te chagerijnig, dus heb ik vervroegd zn huis verlaten. Nu komt ie hier ontbijten, dan ga ik naar Nijmegen en s'avonds geen idee.
Oud 26-08-2005, 13:18
Gadje
Gadje is offline
Ik heb net gewerkt en het was kei druk, dalijk ga ik naar de makro en vanavond weer werken.
Oud 26-08-2005, 13:45
ZerO
ZerO is offline
Ik ben net thuis en ik ben verliefd en dat is uuh hehe en verder ga ik vandaag niks boeiends doen want ik heb zin om lui te wezen
ohja ik ga misschien koken ofzoo
Oud 26-08-2005, 13:59
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik doe al de hele dag niets, wat best oke is eigenlijk. vanochtend opgestaan rond half 11 toen eventjes gegeten en toen om 1 uur weer in slaap gevallen dus ja nu zi ik hier

oh en niemand praat tgene mij op msna l dagen niet, dus k voel me beetje koos vriendloos
Oud 26-08-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2005 @ 14:45 :
Ik ben net thuis en ik ben verliefd en dat is uuh hehe en verder ga ik vandaag niks boeiends doen want ik heb zin om lui te wezen
doe je goed, dame

ik ben nog steeds ziek en dat stinkt
Oud 26-08-2005, 14:06
nps
nps is offline
weer gaan werken en mijn fan, de psychotische eenzame jongen ging vandaag al na 10 minuten weg thank goood
Oud 26-08-2005, 14:27
tuttebel
tuttebel is offline
vanmiddag ging ik leren en mn schoen ophalen die een nieuw hakje kreeg. en ik ging naar de bibliotheek boete betalen en grisham en kafka huren (de combinatie jaja )
ennn nu ga ik weer verder leren zo, en dan mn boeken ophalen en een slaapplaats regelen voor morgen feestje.
en dan s'avonds mezelf afbeulen in de sportzaal.
Oud 26-08-2005, 14:28
monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2005 @ 14:45 :
date gehad?
Oud 26-08-2005, 14:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 26-08-2005 @ 15:28 :
date gehad?
ja
Oud 26-08-2005, 14:49
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Rogue schreef op 26-08-2005 @ 15:03 :
doe je goed, dame

ik ben nog steeds ziek en dat stinkt
ik doe mijn best

wat heb je ?
Oud 26-08-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2005 @ 15:49 :
ik doe mijn best

wat heb je ?
heheeee

griep, maar ik heb besloten dat ik vanavond wel naar sin city bij de pleinbioscoop ga want ik heb een nieuwe sjaal en daarna wil ik uit en daarmee basta.
Oud 26-08-2005, 15:00
grandmommy
grandmommy is offline
COPY PASTE LJ

gisteren was ik uit eten met drie vriendinnen in het Kabinet op de grote markt in Breda. het eten was heerlijk en de bediening drie keer zo heerlijk en ik zat dan ook de hele avond te staren naar een ober want jezus wat had die een goeie kop. En jezus wat maakten we foute opmerkingen als ons door hen gevraagd werdt of het lekker was. 'ja je bent heel lekker' maar dan net zodat ze het anders verstonden. Het was echt een heerlijke avond en ons schelle gelach weergalmde dan ook dikwijls door het restaurant. De Carpaccio was heerlijk, de speciaal voor mij iets rose gebakken biefstuk ' bea's beef' geheten was om te smullen, en de Creme brulee was goddelijk. Maar, tot mijn grote schrik kon ik mijn portemonnee nergens vinden. eerst onder de stoelen gekeken, toen ( aan die ober waar ik al de hele avond op zat te geilen) gevraagd of ie m'n portemonnee toevallig gevonden had. ' nee, maar we zoeken nog wel iemand om af te wassen!'
Gelukkig was er genoeg geld om het me voor te schieten, maar gestructureerd als ik ben begon ik meteen alles te regelen, naar Nadine d'r ouders gebeld of ik hem daar had laten liggen, m'n moeder gebeld of ie nog in de auto lag, maar nee. niks te zien. Toen maar erbij neergelegd dat mijn geld nooit eer terug zou zien en ik m'n pinpas maar moest blokkeren en de volgende dag een nieuwe ID moest regelen. En nog een praatje gemaakt met die hele leuke barjongen en omfg wat lachte ie leuk en hij was grappig en damn ik zou het er op kunnen doen fo sho
Maar geen portefuille dus. Toen met Nadine precies dezelfde weg naar haar huis gefietst om te kijken of ik hem misschien ergens verloren zou kunnen zijn. EN OPEENS ik werd gebeld door mijn moeder, iemand had mijn portefuille gevonden en zat in de Dickens en Jones, tegenover het Kabinet nog wel, te wachten, hij had een geel shirt aan en heette meneer van Gent. !!!111!!1!!! OMFG!
Dus als een teringlijer naar Dickens en Jones gesjeesd, want ehh dat doen teringlijers hee, naar de Dickens and Jones sjezen.
En daar zat hij, een man van in de dertig met een stuk of vijftien vrienden en vriendinnen. Mijn held van de avond. En alles zat er nog in, al mijn geld, zelfs mijn lidmaatschapskaartje van de plaatselijke ruitershop. Wat een held. echt ik vind het zo gaaf dat ik dat ding weer terug heb, voor hetzelfde geld was ik al mijn geld kwijt, sterker nog, dat had ik verwacht.
Dus helemaal blij en wel honderd keer bedankt, en gevraagd waar ie hem gevonden had. Bleek hij hem nog geen honderd meter van waar we hadden gegeten, gevonden had. Hoe is me een raadsel, maar aangezien we vergeten waren fooi te geven bij het Kabinet ben ik subiet teruggegaan en een ober tien euro in zijn handen gepropt. helaas was die barjongen er niet meer maar ala je kunt niet alles hebben hee.
in elk geval een vreselijk goeie avond gehad

en vandaag heb ik mijn boeken opgehaald, of nouja boeken... alles bleek gewoon een stapeltje papieren per vak te zijn, dus ik heb dit schooljaar absoluut geen last van een zware schooltas, terilekst. en toenet heeft mijn pony in mijn vinger gebeten, want ze dacht dat het een wortel was mwuahhahahaa. maar ehm, nu heb ik dus een dikke vinger en een bloedblaar. maar ik ben een harde he, dus ik kan dat hebben.
Oud 26-08-2005, 15:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Rogue schreef op 26-08-2005 @ 15:56 :
heheeee

griep, maar ik heb besloten dat ik vanavond wel naar sin city bij de pleinbioscoop ga want ik heb een nieuwe sjaal en daarna wil ik uit en daarmee basta.
ja voor sin city zou ik ook gaan met of zonder griep met een nieuwe sjaal
Oud 26-08-2005, 15:16
Verwijderd
Vanochtend naar Tilburg geweest om boeken te kopen. Blijkt dat 4 van de 6 boeken pas over 2 weken geleverd kunnen worden Daarna ben ik nog even naar Eindhoven geweest en daar heb ik even gewinkeld.
Oud 26-08-2005, 15:56
ViperDax
ViperDax is offline
Oud 26-08-2005, 16:08
Verwijderd
Ik ging vandaag helemaal naar Amersfoort voor een gesprek met een uitzendbureau daar, voor een baan. Bleek uiteraard een kutbaan te zijn. Weer naar huis gegaan. Nutteloos.
Oud 26-08-2005, 16:11
Verwijderd
Ja eh wel chill, lekker tot 12:30 geslapen en voor de rest helemaal geen flikker gedaan
Oud 26-08-2005, 16:38
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik heb eindelijk mijn herkansing in kunnen leveren, bij een strenge docent. waarschijnlijk word ik niet eens geïnformeerd over de uitslag

o ja gister ging ik naar je ne sais quoi en noodlanding met brittt en nog wat andere friends, die na 2 uurtjes al naar huis gingen

Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 16:47.
Oud 26-08-2005, 17:11
Apomes
Apomes is offline
Vandaag heb ik gewerkt en me onnuttig gemaakt . Eergisteren was het bijeenkomst van de Limburgse jeanetten en erna is een pot blijven slapen op mijn kot en we lagen in hetzelfde bed . Naar het schijnt heb ik in mijn slaap haar proberen te wurgen en 8 keer op haar gelegen . 's morgens had ik koppijn . Dondernamiddag hebben we het gezeldschapspel "hotel" gespeeld met 4 mensen en 's avonds naar "The Island" met een groepje van 10 ofzo. En toen heb ik beetje ruzie gehad, omdat de betweter van de groep heeeeeeeeeeel vervelend deed
Oud 26-08-2005, 17:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 26-08-2005 @ 16:56 :

mijn dag was okeee. ik ben met een vriend die ik al lang niet meer heb gezien naar vcity gegaan en dat was hard. bier gehaald, zitten lamballen op een bankje en veel geluld en gelachen. vanavond ga ik naar hem toe mits we thuisblijven. als hij uitwilt ga ik niet mee, want daar heb ik GEEN ZIN IN.
Oud 26-08-2005, 18:09
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben gisteren bij mn ex blijven pitten en dat had ik echt niet moeten doen want ik hoor over hem heen te moeten komen. maar we waren geil..en het onweerde..en onweer+leuke jongen is een dodelijke combi. en vannochtend bij hem weggegaan, koffie gedronken met roxy, en nu ben ik bij mn ouders in den haag en ga ik mn studiegidsen doorbladeren en me verheugen op mn nieuwe studie<3
Oud 26-08-2005, 18:15
ZerO
ZerO is offline
oh sex met je ex

ik heb hongerr en ik moet nog wachten en ik haat wachten
Oud 26-08-2005, 18:15
Verwijderd
koffie met fabby vanmiddag en nu eet ik voor het eerst in 4 jaar en bounty
Oud 26-08-2005, 18:20
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
De doughnuts smaakten erg lekker en nu hoef ik geen avondeten meer
Oud 26-08-2005, 18:21
Verwijderd
Wel aardig.
Waar k wel van stond te kijken was dat k op de bus stond te wachten, en ineens stoppen mijn (niet-zo-leuke-)buren die er op stonden dat ze me thuis zouden brengen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten