![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ten 2e, natuurlijk doet het pijn als je die tampon eruit haalt, je zegt zelf dat er bijna geen bloed was. Een tampon die niet vol zit doet pijn omdattie nog *hard* is en een tampon die bijna leeg is helemaal. Ik snap niet waarom je dan een tampon indoet.. met zo weinig bloed kan je beter een maandverbandje of inlegkruisje doen. Ten 3e.. tsjah.. is niet eng hoor... je voelt er nix van ![]() t valt me op dat de mannen dit topic mijden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je trouwens toch tampons wilt gebruiken maar ze er niet 'halfdroog' uit wilt trekken kan je ook even in bad gaan liggen, of met de douche water 'erin spuiten' (tsja, het klinkt plastisch, maar helpt wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf vind ik het tegen die tijd ook wel fris om een schone in te doen, niet dat ik zo veel verlies, dat zeker niet, maar je hebt ook een frisser gevoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onfris vind ik het niet in ieder geval, dat heeft er weinig mee te maken. Als het ding nog niet vol is, is het onnodig hem te verwisselen (voelt alleen maar naar). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals iemand al zei kan het bij het uitdoen pijnlijk zijn omdat het nog niet vol genoeg is, en de boel dus te droog is. Dit geldt ook voor het inbrengen. Je kan de ingang even nat maken met wat spuug, dan glijdt het er zo in! ( nou ja.. bij mij dan)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm.. lichtelijk overdreven ![]() maar ik ga het wel weer proberen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hadden alleen nog maar normale, dus ik heb die gekocht, alleen zal ik die niet volkrijgen denk ik ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon uitdoen: overblijfsel? Dorien666 | 3 | 10-03-2011 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Softcup Verwijderd | 40 | 02-05-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
softcups bitchie | 29 | 04-10-2004 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon (again) fruitvliegje | 7 | 13-01-2004 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
voor de meiden; menstruatie-vraagies CoveredEyes | 102 | 20-04-2003 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup ZHAzha | 32 | 05-11-2002 18:24 |