Oud 05-09-2005, 16:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
zus schreef op 05-09-2005 @ 17:02 :
Zo had ik er nog niet over nagedacht..Maar het klopt volgens mij wel
Dan ben je dus in ieder geval niet de enige Mja, sterkte ermee, maar. En je hebt een mooie avatar, trouwens

Ik computer teveel de laatste tijd...
Oud 05-09-2005, 16:12
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Pff k was lekker kwaad op mezelf vandaag, portomonee vergeten met daarin mn NS Jaarkaart, werd (natuurlijk) gepakt, €15 euro voor n kaartje, koop je terug een kaartje van geleend geld, controleren ze niet, FUCKERS!
Oud 05-09-2005, 16:44
coopergirl
coopergirl is offline
pffff, vandaag eerste stagedag gehad.. Afdeling neurologie Jezus, al die cva's, icva's, tia's, hersentumoren, hersentrauma's, parkinson, epilepsie Ik vind het allemaal ronduit kut! ik zou per 11 november mijn opleiding duaal gaan volgen... dit wordt nu een week later! aaaaaaargh i won't survive.. 's ochtends 5.30 uur op de fiets, 7 uur beginnen... Mij kun je afleggen
Oud 05-09-2005, 16:45
Meissiej
Meissiej is offline
bwah bwah bwah sorry moest er ff uit...
Oud 05-09-2005, 16:49
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 05-09-2005 @ 17:12 :
Pff k was lekker kwaad op mezelf vandaag, portomonee vergeten met daarin mn NS Jaarkaart, werd (natuurlijk) gepakt, €15 euro voor n kaartje, koop je terug een kaartje van geleend geld, controleren ze niet, FUCKERS!
vriendin van me had vandaag ook haar portemonnee in de bus laten liggen.. Toen ze het service-nr belde, zeiden ze dat desbetreffende chauffeur niet opgepiept kon worden en dat ze het morgen maar weer moest proberen Het hangt zeker in de lucht

[edit]verkeerd gelezen, dat dacht dat je em in de trein had laten liggen [/edit]
Oud 05-09-2005, 17:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag heb ik echt een leuke stagedag gehad, al heb ik amper met andere mensen te maken gehad. Dat was echt een leuke en uitdagende opdracht! Ik ben alleen een beetje bang dat ik te losjes naar de rest van mijn stage kijk... Dat het te makkelijk lijkt... Maar goed, ik heb tot eind mei om alles op een rijtje te zetten en af te krijgen, haha... Ik ben pas net twee weekjes begonnen. En zelfs de avondcursussen heb ik geregeld, joepie! Ik heb er zin in, al hoop ik stiekem wel dat mijn vriendje er tegen kan... Anders krijg ik er spijt van, en dat mag niet, want dit is een kans die ik anders nooit meer krijg (gratis een cursus van 400 euro volgen, die echt interessant is).
Wel lekker weer vandaag... Alleen die benzineprijzen... Pfff. Gelukkig kon ik vandaag met de trein. De komende drie dagen echter niet. Ach ja. Ik kan er niks aan doen.
Oud 05-09-2005, 18:26
WolterB
WolterB is offline
Als het hele jaar gaat als vandaag, vind ik het niet erg om elke week met 9 uur college te beginnen

Woei, ik ben vrolijk en heb t naar mn zin
Oud 05-09-2005, 18:53
Verwijderd
Dan ben je een half jaar niet naar school geweest. Dan was je zo blij dat je toch weer aan een studie ging beginnen. Dan heb je je zo verheugd. Dan is het eindelijk zo ver, val je in slaap en word je niet op tijd wakker.
Gelukkig heb ik de allerliefste broer die mij met de auto heeft gebracht waardoor ik net op tijd was, maar omg wat haat ik mezelf. Ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat ik dit mezelf vergeven heb.
Verder was het wel leuk, heerlijk weer zo'n college. Gelijk een boek gekocht ga ik straks even in lezen en miss wat vragen vast maken. Ik ben heel blij dat ik huiswerk heb ja. Mn klas is nog steeds niks en ook heel groot (25 mensen, das iig groot in vergelijking met vorig jaar). En het gebouw van de HvA vind ik ook maar niks. Zo groot, zoveel mensen, voel me daar (nu nog) niet op mn gemak.
Ik moet ook weer echt goed gaan eten want zoals het nu gaat trek ik deze week niet. Ik snap dus echt niet waarom ik niet een beetje mn best doe. En mn viool is kapot. Of niet heel erg ofzo, maar er zijn wat stukjes van de zijkant af/beschadigd en mn kam stond scheef en er zitten scheuren in. De vioolbouwer ging er op duwen en het kraakte heel erg. Hij zij dat als ik voorzichtig was ik er op kon spelen maar hij klinkt nu zo anders en speelt niet fijn meer. Echt handig met de concerten de aankomende twee weekenden. Maargoed ik zie wel.
Oei lang verhaal...
Oud 05-09-2005, 19:28
joes
joes is offline
Merel moet van mijn vrienden afblijven
Oud 05-09-2005, 20:15
Roosje
Roosje is offline
O, jippie, ik ben blij. Paardrijden was leuk, heel veel gelachen met vrienden, lekker in het bos. Daar ga ik me nou goed van voelen - ik vraag me alleen af voor hoe lang...
Oud 05-09-2005, 20:19
Verwijderd
Ik wil die kamer , Ik wil die kamer, Ik wil die kamer!!!

Alleen zouden ze 's avonds bellen en zo niet, dan pech.. en het is al kwart over 9 en ik heb nog niks gehoord
Oud 05-09-2005, 20:56
moon
moon is offline
Ik zei hem deze avond dat hij echt iemand anders moest gaan zoeken, dat hij echt beter verdiende. Het was geen aandachtrekkerij of om dat ik door hem opgehemeld wilde worden ofzo, ik meende echt diep uit mijn hart wat ik zei. Ik wil echt zooooo graag het beste voor hem en op dit moment kan ik hem dat niet geven. Ik maak het hem zo moeilijk met die constante depressie en dat ik eigenlijk nergens zin in heb. Hij is een enorme steun voor me en ik kan het niet voor hem zijn als hij me nodig heeft. Ik heb het hem ook allemaal gezegd, ik heb al mijn fouten voor hem opgesomt en redenen gegeven waarom hij het uit zou moeten maken. Toen hij zei dat hij me nooit in de steek liet werd ik boos en moest ik heel erg huilen. Ik zei dat ik echt wilde dat hij voor zichzelf koos en niet voor mij. Ik heb ook gezegd dat ik niet meer door mensen bewonderd wilde worden om een bepaald talent of wat dan ook en dat ik niet meer wilde dat mensen om mij zouden geven. Ik meende het ook echt. Want mensen die om je geven kun je pijn doen, en dat trek ik gewoon niet meer. Ik wil mensen geen pijn doen nooit, maar als ik zie hoe labiel ik ben de laatste tijd weer....
Ik weet niet wat de toekomst zal brengen en of ik het ooit vol zal houden zonder ooit een zelfmoordpoging te doen, die drang is soms zo sterk. Mja, wat moet ik nou. Ik voel me zo hopeloos. Iedereen wil er voor me zijn en geeft om me maar ik voel me echt een blok aan ieders been. Het voeltals aanstellerij ook al ben ik echt depressief.
Oud 05-09-2005, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-09-2005 @ 15:50 :
Dat lijkt me niet zo belangrijk? (Of meer: ben jij niet veel belangrijker dan hoe je iets aan de buitenwereld moet verklaren? Het is sowieso hun zaak niet.)
Ik vind mezelf zeker belangrijker in die zin dat ik nu eens een keer voor mezelf ga kiezen en niet mijn leven laat leiden door anderen. Het is alleen zo stom dat iedereen denkt dat ik gewoon een vader heb zoals heel veel mensen dat hebben maar in feite heb ik geen vader want hij is er toch nooit voor me, alleen in de persoon is hij er, verder niet.
Oud 05-09-2005, 21:06
moon
moon is offline
how ja hoor, dat kon er nog wel bij nu ik toch al zo depressief was. Wat zijn mensen toch soms achterlijk. Kunnen ze dingen niet wat zachter zeggen? Ik weet dat ik dom ben en labiel en weet ik allemaal niet wat. Mijn god, ik begin nu spontaan weer te huilen. Ik heb het geveoel dat ik helemaal niks goed meer kan doen. Ik wil dood, alsjeblieft, ik wil echt dood. *huilt echt heel hard*
Oud 05-09-2005, 21:57
Verwijderd
Oh, het was héérlijk om weer op school te zijn!!!
Ik heb een druk rooster, maar ik vind het heerlijk! Lekker veel weg van huis
Ik doe ook lekker veel aan muziek komend jaar , echt super!
Ik heb er zo'n zin in

alle nare dingen glijden zo van me af
Oud 05-09-2005, 22:21
Verwijderd
Van mn vader hoor ik ook geen flikker meer, hij heeft mn nieuwe nummer en hij zit 24/7 achter het internet dus het is nu niet dat hij zo debiel is ook nogeens niet te kunnen emailen.

Leuk, me 11 jaar laten zitten, dan ineens weer contact zoeken en verzekeren dat het deze keer goed blijft gaan maar ik verhuis en wat gebeurt er? 'Betaal je je eigen reis... want ik heb andere dingen'.
11 jaar mn moeder helemaal alleen voor mij laten zorgen en dan nu ook nogeens de ruggegraat niet hebben zn dochter eens in de zoveel weken de reiskosten te vergoeden?

Ik ga al maanden niet meer, de reden is duidelijk. Belt niet, mailt niet, kan alleen maar bezig zijn met mn zusje.

De tiefus, ik zie wel wat hij er nog van bakt te komende weken maar als ik weer in het donker gelaten word is het ook nogeens, weer, exit met mn vader.
Oud 05-09-2005, 22:39
Verwijderd
Woeh, vandaag met mijn OV naar Utrecht en vervolgens Amsterdam geweest. Twee leuke DVD's en mooi boek op de kop getikt. Ben wel klaar voor morgen geloof ik, heb er wel een beetje zin in denk ik, meer dan de UIT-week. Daarnaast 's avonds een uur aan de lijn gehangen met een vriend die zich zo lekker genuanceerd was over bepaalde mensen, prachtig.

Alleen mijn handen doen pijn en zien er niet uit, maarja dat gaat wel over.
Oud 05-09-2005, 23:03
Roosje
Roosje is offline
Ik heb het gehaald. O god, ik ben zo blij, ik heb het gehaald. Nu kan ik vrij aan dit schooljaar beginnen.

Ik lijk wel gek dat ik dit jaar van zo'n stom herinneringenophaalverhaal af laat hangen, maar voor mij is het belangrijk. Ik heb het af ik heb het af ik heb het af.

Dat was het - hun verhaal, punt, einde, finito.
----------------------
Oud 05-09-2005, 23:10
Nona
Nona is offline
*schop tegen monitor*
Oud 06-09-2005, 06:39
Miracle
Miracle is offline
Grr, ik ben nog maar net uit bed en nu al chagrijnig.
Ik hoop dat het vandaag leuk word, maar dat zal wel niet.
Oud 06-09-2005, 07:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben bang. Ik geloof het niet... Maar misschien ook wel deels omdat ik het gewoon niet WIL geloven. Het is niet de 1e keer dat er mensen zijn die me erop 'terugpakken'. Tenminste zo voelt het.

Het doet gewoon pijn om te weten dat meer mensen van mijn 'geheim' afweten, zonder dat IK het hun ooit vertelt heb. Ze zijn niet oud, en eigelijk gewoon hardstikke kinderachtig, maar ze doen me wel pijn, en dat voel ik. Ik voel het zelfs heel hard.

"Je kan het lekker niet, je kan het lekker niet "
"Whahaha, was het lekker? Nou vertel eens"

Het liefst zou ik hun kloten eraf slaan, nee liever bijten. Heel zachtjes... Maar gruwelijk pijnlijk. Hoe graag ik ze ook door het slijk zou willen halen, en met mij, nog wat vrienden die me maar al te graag zouden willen helpen... Ik doe het niet!

Ik ben bang dat we dan alles alleen maar erger maken. En ik wil geen gezeik met school, simpelweg omdat ik dan het hele verhaal ook op zou kunnen biechten aan mijn moeder. Ik wil gewoon zonder enig gezeik aan het einde van dit jaar met een diploma onder mijn arm de deur uitlopen. Dan hoor ik die zinnen en bedreigingen nog maar 100x... Ik wil me niet op de kast laten jagen, zit ik wel, maar dat weten hun niet. Verdomme.

En wat als het straks toch opnieuw gebeurt....?
Oud 06-09-2005, 07:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm, HvJ. Je vertelt het wel op een manier dat me heel erg nieuwsgierig maakt Klinkt in ieder geval niet prettig... Sterkte ermee.
Oud 06-09-2005, 07:32
farai
farai is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-09-2005 @ 08:26 :
Hm, HvJ. Je vertelt het wel op een manier dat me heel erg nieuwsgierig maakt Klinkt in ieder geval niet prettig... Sterkte ermee.
Volgens mij weet ik wel waarover her gaat. Meen zoiets gelezen te hebben in vorige posts van der. Naja tis ni aan mij om te vertellen natuurlijk. iig @ hvj: sterkte ermee. Ik snap ni da mensen er plezier aan kunnen beleven anderen te kwetsen.

OT: Niet veel spectaculairs te vertellen. Heb wel zin in donderdag, samen met vriendinnetje haar verjaardag "vieren".
Oud 06-09-2005, 07:53
Skilly
Skilly is offline
Voel me eindelijk thuis op school^_^ Dat is natuurlijk goed nieuws. Want op me oude school voelde ik me pas thuis na 1 jaar ofzo werd op de middelbare school vreselijk gepest. Ok dat is weer 4 jaar geleden maar ik bleef met die angst om weer gepest te worden of raar gevonden worden op de MBO. Maar dat was niet zo^_^ Zadkine College is my third home. (Want de bieb is me 2de huis en me huis me eerste)
Oud 06-09-2005, 09:04
Verwijderd
Ik ben weer alleen thuis en het gaat gelijk mis. Wat moet ik nou doen, ik kan het blijkbaar niet alleen. Ik weet het niet, ik weet het echt niet meer. Wanhoop
Oud 06-09-2005, 09:16
HereIAm
HereIAm is offline
Laatste keer therapie. Nu moet ik zelf verder, nu moet ik laten zien dat ik sterk genoeg ben om zelf verder te gaan. Ik Weet dat ik het kan, maar het voelt zó onzeker
Oud 06-09-2005, 10:23
zus
zus is offline
Ze is lief. Ik kan altijd bij d'r terecht. Nooit echt meegemaakt, natuurlijk wel bij m'n vriend.

Gisteravond opgepast, ze is zoo lief. Zo'n klein popje die ineens iets ziet wat ze kent en dan enthousiast begint te lachen. Later d'r moeder nog vragen hoe het gaat. Ik zeg tegen iedereen 'goed' en iedereen gelooft me. Ik eet tenslotte weer regelmatig en ik zie niet meer bleek. Tja, dan is alles weer goed..Als ze eens wisten wat voor strijd ik voer..
Oud 06-09-2005, 13:03
Halflight
Halflight is offline
I feel goood Mn kamer is mooi, de boeken zijn gekaft en ik heb zin in school en in uitgaan. De positieve energie stróómt door me heen
Oud 06-09-2005, 13:12
snoopy
snoopy is offline
Ik word zo moe van mezelf. Waarom trek ik me sommige dingen zo erg aan?
Oud 06-09-2005, 14:02
rare kwast
rare kwast is offline
hallo...hier vanuit enschede...in wierden nog geen internet zodra ik een pc heb wel hehe...eerst dus een pc
nu maar huiswerk maken hier want ik heb nog geen boeken
ik baal echt heb veel te laat beslist heb nog helemaal geen spullen e.d
maar mn kamer is wel ok
zitten wel veel spinnen en tis erg alleen soms maar goed...
heb nu twee lange nachten gemaakt en ben nog steeds moe (slaap zelfs tussen de middag)
vreselijk...
oe ook de klas is wel oke ziet er gezellig uit iig
Oud 06-09-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-09-2005 @ 15:02 :
in wierden nog geen internet
Woon je in Wierden? (Daar woont familie van mij. )
Oud 06-09-2005, 14:16
wann
wann is offline
Enschede.
Oud 06-09-2005, 14:23
Gothic
Gothic is offline
volgens mij vind ik het tot nu toe best leuk... alleen waarom ben ik zo slecht in mensen leren kennen en contact zoeken ...
Oud 06-09-2005, 14:28
Stefanie
Stefanie is offline
Het ritme van m'n zelfbeklag
Slaat volledig uit de maat
Want wennen aan tevredenheid
Is niet iets dat zomaar gaat
Ik zie mezelf in spiegelbeeld
Want de muren zijn van glas

Ik geef me langzaam over
Aan iets dat lijkt op het geluk
En voor het eerst in mijn herrinering
Denk ik het niet meer stuk

Blijf je bij me? Dan blijf ik dat ook...
Oud 06-09-2005, 14:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, vandaag ben ik dus ineens niet meer zenuwachtig. Of in ieder geval niet meer zo erg. Waarom dan gisteren wel? En ik vind het wel spannend, morgen intro en zo, maar ik heb er wel weer een klein beetje vertrouwen in.

En ik denk dat ik mijn rijbewijs nooit ga halen, hij herhaalt zo vaak dat het héél lang gaat duren dat ik het waarschijnlijk beter kan opgeven. Maar aangezien ik dat niet mag, zal ik wel rijlessen blijven volgen zonder dat ik ook maar iets beter word. Mij alles best, ik jank tenminste niet elke les meer.
Oud 06-09-2005, 15:17
Verwijderd
was vandaag lekker vroeg uit.

morgen hoeve we ook niet veel bz te gaan doen dus wel leuk allemaal

ben best happy vandaag
Oud 06-09-2005, 15:36
Verwijderd
ik heb contact gemaakt met een paar mensjes waar ik bij bepaalde vakken mee in de klas zit. goed he? ik ben best wel een beetje trots op mezelf.
Oud 06-09-2005, 15:46
Roosje
Roosje is offline
Jeej, morgen eindelijk weer naar school en ik ben klaar met kaften en ik voel me goed.
Oud 06-09-2005, 16:06
Mara
Mara is offline
Tijd gaat snel.

Morgen weer naar school, nieuwe klas, totaal geen bekenden. Ik, sociaal niet echt begaafd, moet me zien te redden.

1e uur scheikunde, 5 rijen met tafels. Ik ga wel in 't midden aan 't uiteinde zitten, dan hoef ik me niet druk te maken over dat ik buitengesloten word maar ik zit er dan ook niet middenin.

Pff.. dat ik zulk soort dingen van te voren uit moet denken
Oud 06-09-2005, 16:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-09-2005 @ 15:02 :
hallo...hier vanuit enschede...in wierden nog geen internet zodra ik een pc heb wel hehe...eerst dus een pc
Jeetje, Wierden is nog wel ver en lastig.
Als ik wist hoe je eruit ziet, dan zou ik je mss een keer herkennen op school.

Vandaag viel mee. Gezellig groepje en de ouderejaars waren vet lief. Helaas wil het niet zo lukken met de opdracht, maar goed, mss dat het morgen beter gaat. Iig zijn we van die tutor af.
Oud 06-09-2005, 16:12
coopergirl
coopergirl is offline
6 onbeveiligde i-netverbindingen is altijd prettig in je slaapkamer als je een notebook hebt (a)
Oud 06-09-2005, 16:52
Verwijderd
Pff, ik heb wel een kloterooster.
Maargoed, we komen er overheen heb ik net besloten.
En ik zit zelfs nog bij twee vakken met mijn broertje in de klas.
Ook dat vind ik wel leuk.
Mijn boeken zijn al gekaft,alles is al klaar voor morgen. Jammer van die eerste uren gym alleen.
Anyway.

Baggerallesstommevrouwzijndinggedoe. Bah.

En ik ben druk, en hyper en veel aan mijn hoofd, tegelijk. Wat een klotezooi.
Keep on smiling, keep on smiling

Never was a cornflake girl
Thought that was a good solution
Hangin with the raisin girls..
Oud 06-09-2005, 16:55
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-09-2005 @ 17:12 :
6 onbeveiligde i-netverbindingen is altijd prettig in je slaapkamer als je een notebook hebt (a)
Kun je gewoon internetten op iemand anders zn lijn?
Oud 06-09-2005, 17:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-09-2005 @ 08:26 :

Seksueel misbruik enkele jaren geleden. Heb mijn verhaal hier een keer of 3 gepost.. dus sommige zullen de verdere details misschien ook nog wel weten. Hier gaat het nu ook weer over, over 1 gebeurtenis specifiek. Maar het stomme is, ze weten ook van al dat anderen af. Dus wie is de loper in dit verhaal?
Vraag het me niet
Oud 06-09-2005, 17:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag was wel weer gezellig Wel een enorm lange dag gehad, straks weer lekker naar mijn paardje toe.. Knuffelen, verzorgen en een lekkere bosrit maken. Mjam, en eindelijk mijn boeken binnen, holé!
Oud 06-09-2005, 17:25
ythguaN
ythguaN is offline
Glad to know it
Oud 06-09-2005, 18:35
ilse
ilse is offline
wat voel ik me eenzaam en alleen.. weet et niet...

tis allemaal zo vaag..!
Oud 06-09-2005, 18:48
Verwijderd
Ik heb een leuke dag gehad. Met Floor was echt geweldig.

Ik maak me zorgen. Om van alles. Om hem. Om wie hij geworden is. Ik mis hem.

Ik ga een geweldig jaar krijgen, te druk gewoon. Maar het wordt vast wel leuk.
Oud 06-09-2005, 20:41
Verwijderd
Oh, en er zijn alweer pepernoten bij de albert heijn.
En toen ik vanmiddag boodschappen ging doen, sprak een erg leuke jongen me daar op aan. Gheghe, omdat ik stond te mopperen op die pepernoten. En hij ook.

Laatmaar, daar had je bij moeten zijn
Oud 06-09-2005, 20:47
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Soms zou ik willen dat alles gewoon weer zoals vroeger zou zijn. Gelukkig bedenk ik me dan snel genoeg.
Eigenlijk is mijn leven nu best oke.
Morgen eerste dag weer naar mijn nieuwe school. Best spannend, maar de mensen lijken me aardig.
Het komt vast allemaal goed.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten