![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en @ lepra: er zit een verschil tussen je bek opentrekken en met glas gaan gooien right.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En punx is geen woord. Oh, en pruttelpotje, de gemmiddelde punker loopt bij 3 bier nog even rechts als bij 0 hoor. Proefondervindelijk bewezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je bent zelf geen woord |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is duidelijk dat degenen die zich ermee gingen bemoeien óók fout zaten. |
![]() |
||
Citaat:
maar wel een kutgarderobe. Beetje n euro voor n sjaal gaan vragen. ![]() @ Flep: zoiets kan best van een kant komen?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
> word iemand gearresteerd < gaan mensen zich mee bemoeien (is al fout #1) < word geprobeerd die agent het water in te werken (fout #2) > agenten vluchten naar binnen > andere agenten gaan erop los meppen (ook fout) > flessen gooien naar agenten (ook al fout) en tuurlijk zullen er mensen zijn die nutteloos zijn gebashed, maar dan moet je je maar niet ergens mee bemoeien als het je niks aangaat en zeker geen flessen gooien imo. |
![]() |
||
Citaat:
En inderdaad. Zoals al gezegd word......dude krijgt op z'n ballen voor wildplassen. Waarom bemoei je je ermee dan? Een agent het water in gooien? Wtf. Je mag ergens best tegenin gaan, maar be smart about it. Maargoed dat leren de meeste punks wel over een aantal jaar. Als de studie is afgerond en het maatpak, de leasebak, de vrouw en de 2.5 kinderen lonken.
Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 18:55. |
![]() |
||
Citaat:
haha, dat zal haar leren een grote bek op te zetten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bovendien is het nauwelijks machtsvertoon te noemen als iemand bekeurd wordt voor wildplassen, dat gebeurt ieder weekend wel hier op het stratumseind, zie je ook niemand er een probleem van maken simpelweg omdat ze weten dat het niet mag en de boete dus accepteren. je hóeft niet per se ergens op te reageren he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
trouwens lepra, als de wildplasser dronken was (wat me niet geheel onwaarschijnlijk lijkt) dan mag hij gewoon opgepakt worden. dus dan deden de 'biggen' echt niet iets wat niet mocht.
||
![]() |
Citaat:
Als de politie echt onredelijk is, dan vind ik wel dat je er wat van mag zeggen. Nogmaals, vind jammer dat punkers zo weer slechte naam krijgen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik iets zie wat in mijn ogen onredelijk is, ga ik er opaf! Maar ik hou het verbaal... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel, als we (of jij, of zij, of wie dan ook) een andere, betere wereld wil, tja... moet je bij jezelf beginnen he. De punk-scene heeft veel constructieve dingen voortgebracht. Jammer dat er ook enkelen tussen zitten die alleen tegen de wereld, het systeem aanschoppen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind die verbondenheid tussen 'intellectuelen' en arbeiders (even heel zwart-wit) echt fantastisch!! Wederom: richt je op het positieve -> YOU CAN CHANGE THE WORLD!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|