Oud 07-09-2005, 17:43
Chandis
Chandis is offline
-

Laatst gewijzigd op 24-09-2016 om 23:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 18:11
Luna
Luna is offline
1e keer xtc en 1e keer mdma.

Xtc was met mn vriend samen in de duinen van vlieland, sterrenhemel erboven, helemaal perfect. Dat gevoel krijgt ik denk ik nooit meer terug. Echt geniaal.

Mdma was met een van mn beste vriendinnen en haar zus in het huis van die zus en we hebben gewoon de hele nacht lang zooo chill gespaced en gepraat en gedanst op TE relaxte muziek. We hadden helemaal ons eigen wereldje, echt superleuk.

Op feesten vind ik pillen/mdma meestal niet zo leuk op de een of andere manier, ik doe t liever thuis met vrienden of op n rustige plek waar je kunt doen wat je wil en chill kunt praten enzo.
Oud 07-09-2005, 18:31
Verwijderd
lsd, maar dat had ik in een ander topic ook al gezegt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:20
Kreator
Kreator is offline
paddotrip bij deadlock in de huiskamer, icm nog meer vage meuk

terwijl er levendige gesprekken door de huiskamer schalden staarde ik met een gare blik in mn ogen naar Mini-Me, om vervolgens een heel verhaal van Mutant te horen over hoe geweldig belgië wel niet is waarop ik een schaapachtig knikje gaf en iets in de richting van ja en amen wist te mompelen.
Oud 07-09-2005, 19:54
Flip!
Flip! is offline
Gewoon een simpele lachkick was echt wel tof
Oud 07-09-2005, 20:09
wann
wann is offline
Meth, denk de derde keer ofzo.

Ik had eens op een feestje het geluk gehad dat iemand wat meth had en daar had ik dus ook een beetje (1 stevige hit, helaas niet meer) van gekregen. Die had ik op, daarna nog een uurtje of twee blijven hangen. Toen fietste ik tijdens het ochtendgloren naar huis over een brug in Maastricht; de zon kwam net op, het licht was prachtig, het was heel erg stil en mijn hele lichaam was gevuld met een heerlijk warme gloed. Hoe goed kan je je voelen als je dan naar huis rijdt... OMFG

Ik heb wel weer eens zin in wat meth.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 20:45
Zyh
Zyh is offline
reuzejoint met iets van 60 gram erin
Oud 07-09-2005, 21:46
MikeyMo
MikeyMo is offline
Waarschijnlijk een feest waarbij er ruim genoeg wiet was om deheletijd door te draaien. Op gegeven moment lagen we met zn alle op van die grote kussens omhoog te kijken met van die discolampen aan op prodigy muziek. Echt fucking relext. Maar dit steekt niet heel ver boven andere wasted partijtjes uit..dus moet snel eens paddo's proberen..
Oud 07-09-2005, 21:54
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
LSD en DMT <3!!!!
Oud 07-09-2005, 22:38
zeehond23
zeehond23 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=ervaringen

http://forum.scholieren.com/showthre...ght=ervaringen

So there!

Mijn ervaring die in die eerste staat staat nogsteeds met stip op 1
Oud 08-09-2005, 00:36
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Chandis schreef op 07-09-2005 @ 18:43 :
We gingen naar trance energy '05. Vooral naar al die mooie discoballen, waar allemaal lichtstralen werden weerkaatst. Dat was echt een hele mooie avond!
Marco V !!!

Jaaaa, was me dat ff vetjes zeg!

Ik herinner me dat na een break van een dikke minuut en bijna volledige duisternis die lasers voor het eerst aangingen, ik nét een spacemoment had en ik de lichtstralen als een warme douche mijn huid voelde strelen.

Verder heb ik zowel op feesten als in besloten omgeving geweldige ervaringen en gesprekken gehad, waarvan ik lastig een nummer 1 kan niezen.
Hoogtepunten zijn in ieder geval de zwaarste paddotrips (met hele heftige visuals) en de keren dat zowel de mdma als mijn gezelschap als de meegenomen objecten kwalitatief waren.

Vette wandelingen, mooie uitzichten,, ik kan blijven opsommen.
Oud 08-09-2005, 01:33
Type
Type is offline
Blowen en weinig slaap leidde tot een avondje in de tuin op een LAN.
Ik en LiNiaaL zaten net op het randje van het zwembad, een beetje heerlijk rustig te kletsen, ergens om 5 uur 's ochtends oid, toen er ineens O3 door het zwembad gepompt werd.

Dus al die kleine bubbeltjes, wat op vogels na het enige was wat we hoorden, kwamen zo heerlijk zacht tegen onze vingertoppen aan die we in het water hadden liggen, zo net aan de oppervlakte. Was echt heerlijk relaxen.
Oud 08-09-2005, 08:58
Verwijderd
@ Kreator .

Mijn beste...
Ik denk in het pandje, dat we met zijn allen urenlang in de arabische kamer tussen allemaal kussens en matrassen hebben gelegen, geblowd, spacecake gegeten en begonnen te fantaseren over de boom van Tijd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 07-09-2005 @ 21:09 :
Toen fietste ik tijdens het ochtendgloren naar huis over een brug in Maastricht; de zon kwam net op, het licht was prachtig, het was heel erg stil en mijn hele lichaam was gevuld met een heerlijk warme gloed. Hoe goed kan je je voelen als je dan naar huis rijdt... OMFG
Klinkt prachtig
Wordt dringend tijd dat ik ook eens iets probeer
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:06
toxic-candy
toxic-candy is offline
DOB, 34 uur getript.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:11
Verwijderd
2e keer paddo's.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 21:05
Verwijderd
DOB zijn hele sterke pillen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 21:20
toxic-candy
toxic-candy is offline
pillen? bij mij was het een zegeltje hoor.
& sterk idd hehehe
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 21:26
toxic-candy
toxic-candy is offline
een halve, btw
kun je nagaan
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 21:39
Verwijderd
er zijn ook pillen van op de markt geweest, verder geen ervaring mee. Maar het blijkt echt heel sterk te zijn en erg lang te duren
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 11:59
toxic-candy
toxic-candy is offline
ah ok. nouja wij namen het in om 9 uur s'avonds, om 12 uur begon het te werken. werkte heel de nacht door en toen we wilden slapen lukte dat echt niet, maar na een kwart valium wel. de volgende dag leek er niets aan de hand maar toen we terugreden (waren op een goa festival in Duitsland) kwam heel die trip weer terug, en toen we om half 4 s'nachts thuiswaren was het nog niet uitgewerkt haha. dus in totaal was het wel iets van 34 uur, we hadden het allleen onderdrukt door die valium. maar wel echt ge-wel-dig
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:33
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
toxic-candy schreef op 09-09-2005 @ 12:59 :
ah ok. nouja wij namen het in om 9 uur s'avonds, om 12 uur begon het te werken. werkte heel de nacht door en toen we wilden slapen lukte dat echt niet, maar na een kwart valium wel. de volgende dag leek er niets aan de hand maar toen we terugreden (waren op een goa festival in Duitsland) kwam heel die trip weer terug, en toen we om half 4 s'nachts thuiswaren was het nog niet uitgewerkt haha. dus in totaal was het wel iets van 34 uur, we hadden het allleen onderdrukt door die valium. maar wel echt ge-wel-dig
whow!
sounds nice

welk festival?
Oud 09-09-2005, 13:34
toxic-candy
toxic-candy is offline
and nice it was!

Antaris <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 18:57
DvoorA
DvoorA is offline
haha dat was toen ik teveel ephedra ophad en me toen ging opdrukken...normaal haat ik dat en kan ik het niet goed, maar nu kon ik in 1x 30 keer opdrukken en 20x de trap op en neerrennen en ik bleef maar actief doen, ik voelde me gewoon net Superwoman
Oud 10-09-2005, 20:24
Mir-idiotA
1e keer salvia

totaaaaaaal in een andere wereld gebruikte x10 en was geweldig, maandenlangs elke dag aan gedacht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 20:27
Verwijderd
niet echt iets wat er uit springt ofzo, wel een heleboel leuke ervaringen gehad
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:43
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Chandis schreef op 08-09-2005 @ 16:23 :
Stond met open mond te kijken en zei tegen iemand die ik niet kende: heb je ooit zoiets moois gezien?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:48
Jolene
Jolene is offline
eerste keer xtc was echt geweldig(L) onder mn deken liggen en the cure luisteren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:56
Verwijderd
1e keer paddo's.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:33
Valentijn000
Valentijn000 is offline
de eerste keer dat ik een pure wiet joint rookte, kreeg allemaal hallucinaties
Oud 12-09-2005, 13:44
zeehond23
zeehond23 is offline
knap
Oud 12-09-2005, 14:01
Valentijn000
Valentijn000 is offline
ik weet het
Oud 12-09-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Valentijn000 schreef op 12-09-2005 @ 15:01 :
ik weet het
nee
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:13
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 12-09-2005 @ 15:05 :
nee
Oud 12-09-2005, 17:16
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Valentijn000 schreef op 12-09-2005 @ 15:01 :
ik weet het
alleen echte negers weten
Oud 12-09-2005, 17:48
Valentijn000
Valentijn000 is offline
damn...
Oud 12-09-2005, 17:54
Verwijderd
ja zoals zeehond zegt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:40
marokaantje
marokaantje is offline
DAT IK DRUGS IN JE KONT STEEKGAAT JE NIKS AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
marokaantje schreef op 13-09-2005 @ 20:40 :
DAT IK DRUGS IN JE KONT STEEKGAAT JE NIKS AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Oud 13-09-2005, 22:35
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
een combinatie van teveel wiet en alcohol zorgde ervoor dat ik niet recht kon blijven fietsen. Maar wilde perse niet in het gras slapen. MP3 speler opgezet met My Chemical Romance- Helena. Keihard fietsen en naar de lucht staren. Ik was gigantisch aan het hallucineren, want ik zag overal vuurwerk van de horizon vandaan komen. Machtig, prachtig en ontroerend gevoel gaf me dat.
Oud 14-09-2005, 22:17
Verwijderd
Kkstoned in een schemerig weiland op de rand van de kofferbak van een langzaam achteruit rijdende de auto zitten terwijl Boards of Canada door de speakers achterin de auto door je lijf gaat.

En sowieso (iedere keer blowen +) Boards of Canada.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 22:26
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-09-2005 @ 23:17 :
Kkstoned in een schemerig weiland op de rand van de kofferbak van een langzaam achteruit rijdende de auto zitten terwijl Boards of Canada door de speakers achterin de auto door je lijf gaat.

En sowieso (iedere keer blowen +) Boards of Canada.
boards of canada <3
Oud 18-09-2005, 20:14
*Chiiara*
*Chiiara* is offline
De 2e x wiet! Met zn allen in de wo0nkamer totaal de weg kwijt!
Jaa dat komt nooit meer terug hoevaak je het ook nog probeert
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:44
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
wann schreef op 07-09-2005 @ 21:09 :
Meth, denk de derde keer ofzo.

Ik had eens op een feestje het geluk gehad dat iemand wat meth had en daar had ik dus ook een beetje (1 stevige hit, helaas niet meer) van gekregen. Die had ik op, daarna nog een uurtje of twee blijven hangen. Toen fietste ik tijdens het ochtendgloren naar huis over een brug in Maastricht; de zon kwam net op, het licht was prachtig, het was heel erg stil en mijn hele lichaam was gevuld met een heerlijk warme gloed. Hoe goed kan je je voelen als je dan naar huis rijdt... OMFG

Ik heb wel weer eens zin in wat meth.
Meth wordt ook wel de "Siren's song" genoemd en waarom denk je? Na een paar keer gebruiken is het middel niet eens meer entheogeen. Na heroine de grootste afrader qua drugs...
Ik heb docu's en verhalen gehoord van vrienden uit the states dat er echt mensen keihard aan kapot gaan.

In de V.S. hebben ze daar meer problemen mee dan met mensen die verslaafd zijn aan heroine. Maargoed, je kan het makkelijk zelf maken, het enige wat je nodig hebt is Ammoniak en wat kunstmest van het tuincentrum geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:54
Verwijderd
als het die docu was op sbs6 dan bluh
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 21:07
wann
wann is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 18-09-2005 @ 21:44 :
Meth wordt ook wel de "Siren's song" genoemd en waarom denk je? Na een paar keer gebruiken is het middel niet eens meer entheogeen. Na heroine de grootste afrader qua drugs...
Ik heb docu's en verhalen gehoord van vrienden uit the states dat er echt mensen keihard aan kapot gaan.

In de V.S. hebben ze daar meer problemen mee dan met mensen die verslaafd zijn aan heroine. Maargoed, je kan het makkelijk zelf maken, het enige wat je nodig hebt is Ammoniak en wat kunstmest van het tuincentrum geloof ik...
Om maar wat te zeggen...

Wat een fantastisch verhaal. 10 voor bullshit.

Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 22:00
*.Cloud
*.Cloud is offline
Citaat:
Mortification schreef op 11-09-2005 @ 12:56 :
1e keer paddo's.
Oud 18-09-2005, 22:53
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
wann schreef op 18-09-2005 @ 22:07 :
Om maar wat te zeggen...

Waarom zou meth dan beter zijn dan bijvoorbeeld MDMA? Het mag dan misschien wel je beste ervaring ooit zijn met drugs, maar dat zal een heroinegebruiker ook zeggen

Ik weet niet wat voor'n gebruikers jullie zijn, maar ik vind speed en coke ook troep. Meth maakt je lichaam gewoon te hard kapot en er zijn betere middelen te vinden. Ik overdreef misschien een beetje bij die eerste post, maar het blijft naar mijn mening troep. Als je het op eet raak je misschien minder snel verslaafd, maar het blijft gewoon ernstig verslavend. Ik waag het risico liever niet...

P.S. Ik dacht dat jij het had over dat de medische wereld vol met troep zat, maar dat klinkt een beetje tegenstrijdig met dat je wel eens meth neemt...

Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 23:20
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wann schreef op 18-09-2005 @ 22:07 :
Om maar wat te zeggen...

net zei je wat anders.

Om ook maar wat te zeggen: wat.
Oud 19-09-2005, 00:02
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Chandis schreef op 19-09-2005 @ 00:52 :
er is volgens mij wel een verschil tussen speed en coke enerzijds en meth anderszijds. meth is veel slopender lijkt mij. (je wordt ook veel sneller para). Tussen coke en speed is natuurlijk ook veel verschil, daar ni van. Maar ff ik denk dat je niet zomaar kan zeggen dat het heel verslavend is. Volgens mij ligt dat aan de persoon die het neemt. Ik ervaar namelijk zelf speed niet als verslavend. Paar keer genomen, heb nog voorraadje liggen, maar kan er goed vanaf blijven (ookal zal ik dat nog wel een keertje nemen). Met coke weet ik het niet, ik heb nog nooit iemand horen zeggen na coke dat ze het nooit meer nemen. Eerder dat ze het niet zullen weigeren als het langskomt. Wat dat betreft denk ik dat het verslavingsrisico daar wel groot is. Maar zou niet meteen zeggen ernstig verslavend.
Ik had het ook voornamelijk over meth. Maar wat ik bedoel met 'troep' is dat het niet echt gezond is voor je lichaam.
En aangezien speed en coke geen entheogene werking hebben, is het voor mij niet interessant. Net als nicotine. Dan gebruik ik liever Khat of Guarana.

1x speed gedaan, maar het gaf me het gevoel alsof ik veranderde in een soort superman. Niemand kon me meer wat maken. Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ik opgesloten zat in een materialistische wereld, terwijl je bij de meeste andere (entheogene) drugs juist een bredere wereld ziet.

\\offtopic: Toen ik speed gebruikte voelde ik me trouwens echt als Hitler. Op de een of andere manier heb ik amfetamines altijd geassocieerd met hem (omdat hij het 24/7 gebruikte) en ik begreep hem daardoor veel beter. Wat een kick zou het zijn om zo veel mensen toe te spreken en zo veel macht te hebben als je onder de speed zit.

Meth, Opium en Horse vallen voor mij meer onder het rijtje 'kan leuk zijn, maar te groot verslavingsrisico'. En dan komt er bij Meth ook nog eens bij dat het je lichaam sloopt.

Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 00:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten