Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=ervaringen
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=ervaringen So there! ![]() Mijn ervaring die in die eerste staat staat nogsteeds met stip op 1 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jaaaa, was me dat ff vetjes zeg! ![]() ![]() Ik herinner me dat na een break van een dikke minuut en bijna volledige duisternis die lasers voor het eerst aangingen, ik nét een spacemoment had en ik de lichtstralen als een warme douche mijn huid voelde strelen. Verder heb ik zowel op feesten als in besloten omgeving geweldige ervaringen en gesprekken gehad, waarvan ik lastig een nummer 1 kan niezen. Hoogtepunten zijn in ieder geval de zwaarste paddotrips (met hele heftige visuals) en de keren dat zowel de mdma als mijn gezelschap als de meegenomen objecten kwalitatief waren. ![]() Vette wandelingen, mooie uitzichten,, ik kan blijven opsommen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wordt dringend tijd dat ik ook eens iets probeer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sounds nice ![]() welk festival? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb docu's en verhalen gehoord van vrienden uit the states dat er echt mensen keihard aan kapot gaan. In de V.S. hebben ze daar meer problemen mee dan met mensen die verslaafd zijn aan heroine. Maargoed, je kan het makkelijk zelf maken, het enige wat je nodig hebt is Ammoniak en wat kunstmest van het tuincentrum geloof ik... |
![]() |
||
Citaat:
Wat een fantastisch verhaal. 10 voor bullshit. ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik weet niet wat voor'n gebruikers jullie zijn, maar ik vind speed en coke ook troep. Meth maakt je lichaam gewoon te hard kapot en er zijn betere middelen te vinden. Ik overdreef misschien een beetje bij die eerste post, maar het blijft naar mijn mening troep. Als je het op eet raak je misschien minder snel verslaafd, maar het blijft gewoon ernstig verslavend. Ik waag het risico liever niet... P.S. Ik dacht dat jij het had over dat de medische wereld vol met troep zat, maar dat klinkt een beetje tegenstrijdig met dat je wel eens meth neemt... Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om ook maar wat te zeggen: wat.
||
Citaat:
En aangezien speed en coke geen entheogene werking hebben, is het voor mij niet interessant. Net als nicotine. Dan gebruik ik liever Khat of Guarana. 1x speed gedaan, maar het gaf me het gevoel alsof ik veranderde in een soort superman. Niemand kon me meer wat maken. Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ik opgesloten zat in een materialistische wereld, terwijl je bij de meeste andere (entheogene) drugs juist een bredere wereld ziet. \\offtopic: Toen ik speed gebruikte voelde ik me trouwens echt als Hitler. Op de een of andere manier heb ik amfetamines altijd geassocieerd met hem (omdat hij het 24/7 gebruikte) en ik begreep hem daardoor veel beter. Wat een kick zou het zijn om zo veel mensen toe te spreken en zo veel macht te hebben als je onder de speed zit. Meth, Opium en Horse vallen voor mij meer onder het rijtje 'kan leuk zijn, maar te groot verslavingsrisico'. En dan komt er bij Meth ook nog eens bij dat het je lichaam sloopt. Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 00:15. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|