Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 18:48
isaaa
isaaa is offline
ik zit er over te denken om een keer naar bataviastad te gaan , met al die winkels waar de merkkleding goedkoper schijnt te zijn.

Is het de moeite waard of geen aanrader?
Oud 13-08-2002, 18:56
diamonde
diamonde is offline
Hallo!!

Ik vind Batavia Stad persoonlijk geen aanrader..
Omdat het daar superdruk is en je toch nix kan zien... (ik tenminste niet.. ben niet zo groot..)
Ennuh, als je daar voor de goedkope merkkleding heen wil, kun je beter bij de uitverkoop zijn van gewone winkels bij jou in de buurt, dat is stukken goedkoper...
Batavia Stad is namelijk niet eens zo goedkoop...
Ik ga er in ieder geval niet weer naar toe...

xxx
diamonde
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:03
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hej, daar ben ik gisteren nog geweest!
Ik vind het ook echt geen aanrader. Viel echt zwaar tegen. Ik vond het nou niet zozeer druk, maar de kleren die ze hadden was vaak maar van 1 ding in 1 maat zeg maar... waarbij jouw maat er altijd uit is natuurlijk
Maar tsja, en zo goedkoop is het ook niet nee... kga zeker geen tweede keer meer.
Oud 13-08-2002, 20:03
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Nee, inderdaad, Batvia-dinges is nep....ik ben helemaal wild van Century 21 in New York (was naast het World Trade Center en is pas laatst weer heropend). Daar heb je dus ECHTE designerkleding (Gucci, Moschino, JP Gaultier, D&G enz. enz.) tegen spotprijzen! Ik heb daar een heel gaaf shirt van Moschino gekocht voor 39 dollar en een D&G longsleeve voor 29 dollar. Kijk, dat zijn nog eens leuke prijzen he!
Oud 13-08-2002, 20:11
Verwijderd
is echt niet goedkoper daar..
is echt een nep centrumpje..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:14
ssjpan
ssjpan is offline
het is er erg druk (toen ik er was) ik vind dat er weinig mooie kleren zijn en het is niet eens zo goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:15
feline
feline is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Nee, inderdaad, Batvia-dinges is nep....ik ben helemaal wild van Century 21 in New York (was naast het World Trade Center en is pas laatst weer heropend). Daar heb je dus ECHTE designerkleding (Gucci, Moschino, JP Gaultier, D&G enz. enz.) tegen spotprijzen! Ik heb daar een heel gaaf shirt van Moschino gekocht voor 39 dollar en een D&G longsleeve voor 29 dollar. Kijk, dat zijn nog eens leuke prijzen he!
*jaloers*

Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest, maar zo te horen is dat geen ramp ?
Oud 13-08-2002, 20:17
Verwijderd
de reclame vind ik lomp, meer kan ik er niet over zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:

*jaloers*

juist wel, hij heeft het over century 21 in new york
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:20
Feestbeest nummer 1
Citaat:
feline schreef:

*jaloers*

Nee, tenzij je Nike ook onder de noemer "famous designers" wil scharen? Maar ben nu 2x bij Century 21 geweest, en ik ga donderdag voor de 3e keer naar New York, dus dan wip ik ook wel weer even binnen bij Century 21 er komen namelijk iedere dag spullen binnen uit de designer-winkels op 5th Ave. die of niet te verkopen zijn vanwege te hoge prijzen, of die iets te enthousiast zijn ingekocht
Oud 13-08-2002, 20:54
Starrie
Starrie is offline
kben en nog geweest een week geleden ongeveer. Het viel inderdaad best tegen. Bij het replay winkeltje hadden ze op zich wel hele leuke dingen maar twas nog steeds duur.... net als bij de winkel met Ralph Lauren kleding..
ah toch heb ik er wel een paar mooie dingen gekocht hoor, waar ik absoluut geen spijt van heb en helemaal niet zo duur waren.....
maar tis nie echt een aanrader nee
Oud 13-08-2002, 21:01
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben er ook geweest maar ik vond 't echt tegenvallen. Bij de winkel van RL en Replay hadden ze inderdaad wel een paar leuke dingen als je goed keek, maar die waren dan van de nieuwste collecties en bijna of helemaal niet afgeprijst. De kleren die afgeprijst waren waren ongeveer van 10 jaar terug. Ik vond 't bijna alleen maar troep in die winkels. Bij de Mango bijvoorbeeld gingen kleren met gaten en vlekken erzo erop. Ik zou niet gaan dus
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:02
Li
Li is offline
Citaat:

Klinkt zeer interessant

Nog nooit in Bataviastad geweest, trekt me ook totaal niet! Als ik ga winkelen heb ik geen zin om in een mensenmassa een shirtje uit een bak te graaien.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik woon er tegenover ofzo,en bataviastad....nee.
Het is echt niet leuk,het sfeertje wat ze hebben proberen te creeren is mislukt,de winkels zijn lang niet zo goedkoop en echt leuk ook niet...er is een winkeltje waar ze soms nog wel leuke shirtjes hebben maar dat is goed zoeken.

Ik zou het je niet aanbevelen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:47
SpiritX
SpiritX is offline
In Roermond (Limburg) zit ook zo'n outlet-centrum. Dat ding is nog niet zo heel lang geopend en ook niet erg groot nog.
Daar zitten ook maar weinig leuke winkels. Alleen de winkels van Dockers / Levi's (coole combinatie ) en van St. Olivier leken me wel wat. Verder zitten er wat winkels van outdoor merken. Helly Hansen en LaFume (hoe spel je dit :? ) geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:40
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:

Nee, tenzij je Nike ook onder de noemer "famous designers" wil scharen? Maar ben nu 2x bij Century 21 geweest, en ik ga donderdag voor de 3e keer naar New York, dus dan wip ik ook wel weer even binnen bij Century 21 er komen namelijk iedere dag spullen binnen uit de designer-winkels op 5th Ave. die of niet te verkopen zijn vanwege te hoge prijzen, of die iets te enthousiast zijn ingekocht

designer?

die tshirts en longsleeves zijn even goed fabriekwerk en komen net zo uit de fabriek rollen als de nike shirts

ik denk niet dat die dingen echt met de hand worden gemaakt door meneer dolce en meneer gabanna

Rat
Oud 14-08-2002, 01:08
Verwijderd
Ben er nog nooit geweest...zijn ook niet echt mijn merken (D&G, Gaultier enz)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:15
Feestbeest nummer 1
Citaat:
nare man schreef:
Nee, ik had het over Century 21 in NEw York, maar ze hebben in batavia-shit wel RL en Dockers enzo hoor
Oud 14-08-2002, 01:16
Feestbeest nummer 1
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

designer?

die tshirts en longsleeves zijn even goed fabriekwerk en komen net zo uit de fabriek rollen als de nike shirts

ik denk niet dat die dingen echt met de hand worden gemaakt door meneer dolce en meneer gabanna

Rat
Ja ik ben gek moet je denken....designer betekent niet handgemaakt in ieder geval, zoals jij blijkbaar denkt...
Oud 14-08-2002, 03:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
nare man schreef:
heej hallo,batavia-stad is vet kak ja

We hebben een benneton,espirit,dockers,soceity shop etc.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 09:42
S
S is offline
Citaat:
Shit, had ik dat maar geweten toen ik er was... Nou ja... Saks had ook leuke dingen .

Bataviastad is best leuk voor een dagje uit, maar je moet niet verwachten dat je met volle handen naar buiten komt.
De enige winkels die mij aanspraken waren Replay, DKNY, Puma en nog een aantal anderen waarvan ik de naam zo 123 niet weet.

De DKNY winkel was best groot, maar het was allemaal vrouwenkleding op een hoekje voor de heren na. Daar hingen leren jassen, shirts, broeken en gewone jassen.

Bij Replay hadden ze wel veel voor heren.

Je kunt er best eens gaan kijken, het is een leuk dagje uit. Mocht je nog je twijfels hebben kijk dan even op de site van Bataviastad.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 09:44
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Mening : BORING en DUUR
Oud 14-08-2002, 09:44
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef:
D&G en JPG hebben ze niet in Bataviastad hoor.

LeRat:

Designer wil niet zeggen met de hand gemaakt, wel dat het is ontworpen door een bekende naam (mens of bedrijf).
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:35
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
S schreef:

Designer wil niet zeggen met de hand gemaakt, wel dat het is ontworpen door een bekende naam (mens of bedrijf).
ok maar dat is nike ook...het is ook ontworpen door iemand

die merken als armani zijn alleen anders bekend omdat ze hun eigen naam gebruiken

het is alleen duurder omdat het ''design'' is terwijl het echt niet uniek is ofzo

Rat
Oud 14-08-2002, 11:45
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
In Roermond (Limburg) zit ook zo'n outlet-centrum. Dat ding is nog niet zo heel lang geopend en ook niet erg groot nog.
Daar zitten ook maar weinig leuke winkels. Alleen de winkels van Dockers / Levi's (coole combinatie ) en van St. Olivier leken me wel wat. Verder zitten er wat winkels van outdoor merken. Helly Hansen en LaFume (hoe spel je dit :? ) geloof ik.
Ja daar ben ik langsgereden, op de borden stonden best wel coole merken(kan ze niet meer herinneren). MacArthur Outlet Centre ofzo heete het...........

Bataviastad vond ik niet zoveel aan, 1x is wel leuk, i.c.m. die boot enzo maar we hebben er zowat nix gekocht en om dan helemaal daarnaartoe te gaan. Kan je beter in de uitverkoop kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 11:46
ESCO
ESCO is offline
Gucci kleding goedkoop klinkt als t goedkoop is erg nep of t is tweedhands.
In N.L word je altijd zwaar genaaid, ik was twee weken geleden in barcelona in een warenhuis koste zo'n witte zomerjas van RL 120 Euro.
kom je hier in N.L aan 180 Euro voor de zelfde jas,vieze vuile uitzuigers.
Laatst nog kocht ik een shirtje vond em wel leuk ken t merk niet echt 50 Euro kijk ik op hun site 28 Euro voor t zelfde shirtje.
Wat een vette zaak is in Barcelona is Replay bij La Garcia, de kleding boeide me niet echt van hun maar die zaak was echt vet ingericht een vijver met spots lights en relaxte trip hop een brug.
Echt een tip als je een mooie winkel wilt zien.
Oud 14-08-2002, 12:57
S
S is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

ok maar dat is nike ook...het is ook ontworpen door iemand

die merken als armani zijn alleen anders bekend omdat ze hun eigen naam gebruiken

het is alleen duurder omdat het ''design'' is terwijl het echt niet uniek is ofzo

Rat
Je bevestigd wat ik zei: het is ontworpen, door een bekende naam.

Tuurlijk is álle kleding ontworpen, maar niet door de merken die deze status hebben.

Het heet designerkleding, omdat Gucci, D&G, Prada, enz. zich op de catwalk begeven. Ontzettend extravagante dingen zie je daar die niemand in het dagelijks leven aan zou (durven) trekken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ben er ook geweest, en toen was het totaal NIET druk...volgens mij waren er verder nog maar 10 mensen ofzo...

Ik heb 2 leuke polo's gekocht ik dat winkeltje waar Maartje het ook al over had. De rest van de winkels is niet echt wat ( je moet er van houden) en ik vind de kleding net zoals vele anderen nog steeds erg duur :/
Oud 14-08-2002, 16:01
snoopy
snoopy is offline
nou... het zijn wel leuke winkels (een nike winkel, bijv... vind ik leuk ), maar niet echt goedkoop. dus... geen aanrader.
Oud 14-08-2002, 16:08
isaaa
isaaa is offline
ja.....ik ben vandaag dus toch geweest, want ik ben eigenwijs.....

't was dus idd wat de meeste van jullie al zeiden niet goedkoop en geen leuke kleding. Ik heb NIKS kunnen kopen en ik had me nog wel voorbereid op een lege portemonee....
't was gelukkig niet zo druk omdat ik vroeg was gegaan maar ik zou het iemand die het mij vroeg dus ook zeker niet aanraden.

Oud 14-08-2002, 16:08
Bor
Bor is offline
Citaat:
ESCO schreef:

Wat een vette zaak is in Barcelona is Replay bij La Garcia, de kleding boeide me niet echt van hun maar die zaak was echt vet ingericht een vijver met spots lights en relaxte trip hop een brug.
Echt een tip als je een mooie winkel wilt zien.
\

Ben ik geweest.. wat een ongelooflijk mooie winkel was dat

heb er natuurlijk ook iets gekocht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:08
Paulaah
Paulaah is offline
Noooit geweest...

Maar kwil er wel een keer heen.. wantem.. tja moet je toch mee gemaakt hebben..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:02
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
S schreef:

Het heet designerkleding, omdat Gucci, D&G, Prada, enz. zich op de catwalk begeven. Ontzettend extravagante dingen zie je daar die niemand in het dagelijks leven aan zou (durven) trekken.

ok dat is 'design' maar wie loopt daarmee? en ik denk ook niet dat die tshirts en longsleeves van hem zo extravagant zijn, waarschijnlijk gewoon simpele met op de borst D&G ofzo

Rat
Oud 14-08-2002, 19:44
@kiss_nadia
@kiss_nadia is offline
Het is vresenlijk en daar moest ik 1.5 uur heen en 1,5 uur terug voor rijden, het zou zo geweldig zijn!! dus NIET!!!!!!!!

-xxx- Nadia
Oud 14-08-2002, 19:52
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Tjonge 'flikker' eens op met je new york en je foute 'designers' kleding, die gasten zijn allemaal flessentrekkers, denk eens na man!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:54
Verwijderd
Ik woon er niet zover vandaan, maar ik vind het niet echt een aanrader. De hoeveelheid kleding valt tegen, net als de prijzen. Als je van heel ver komt zou ik er echt niet heengaan... zonde van je tijd!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:55
S
S is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:

Tjonge 'flikker' eens op met je new york en je foute 'designers' kleding, die gasten zijn allemaal flessentrekkers, denk eens na man!
Die genoemde designkleding is echt niet fout hoor. Hij mag best trots zijn dat hij iedere week in NY kan gaan shoppen... Ik moet ervoor 6 uur en 40 minuten in het vliegtuig zitten.

Nogmaals:

FBNo1: kun je me even dat adres geven van die winkel?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:11
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Biertjehakken schreef:

owja, daar hebben we Biertjehakken weer....de ECHTE man met zijn Ralph Lauren.....altijd even laten zien dat hij weet hoe het wel moet, en dat hij echt DE man is gefeliciteerd jongen, ik kijk toch zo tegen je op hè *puke*
Oud 14-08-2002, 23:13
Feestbeest nummer 1
Citaat:
S schreef:

Die genoemde designkleding is echt niet fout hoor. Hij mag best trots zijn dat hij iedere week in NY kan gaan shoppen... Ik moet ervoor 6 uur en 40 minuten in het vliegtuig zitten.

Nogmaals:

FBNo1: kun je me even dat adres geven van die winkel?
Ja tuurlijk kan ik je het adres geven van Century 21: 21 Cortland St. en het zit aan de oostkant van Ground Zero, als je uitstapt op Chambers St. met de subway is het 2 straten lopen, en als je uitstapt op WTC sta je er meteen voor!
Oud 14-08-2002, 23:15
Feestbeest nummer 1
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

ok dat is 'design' maar wie loopt daarmee? en ik denk ook niet dat die tshirts en longsleeves van hem zo extravagant zijn, waarschijnlijk gewoon simpele met op de borst D&G ofzo

Rat
Die van D&G wel, die van Moschino is echt heel apart, met een hele gave print erop.
Oud 14-08-2002, 23:19
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:

owja, daar hebben we Biertjehakken weer....de ECHTE man met zijn Ralph Lauren.....altijd even laten zien dat hij weet hoe het wel moet, en dat hij echt DE man is gefeliciteerd jongen, ik kijk toch zo tegen je op hè *puke*
Jezus pik, je moet echt kappen zo uit je bek te schijten, dat New York gedoe van je mag je dan wel enorm 'wreed' vinden maar hou het op de achtergrond. Knulletje
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:25
Feestbeest nummer 1
*proest* ga nog een biertje hakken ofzo?! Ik ruik jaloersigheid.....ach ja, het is ook verschrikkelijk in New York hoor, iedere week maar keus uit honderden clubs...*zucht* ik begrijp waarom je me afsnauwt hoor Jongen ik lach me dood om je!
Oud 14-08-2002, 23:38
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
*proest* ga nog een biertje hakken ofzo?! Ik ruik jaloersigheid.....ach ja, het is ook verschrikkelijk in New York hoor, iedere week maar keus uit honderden clubs...*zucht* ik begrijp waarom je me afsnauwt hoor Jongen ik lach me dood om je!
Ok laten we maar beginnen met dat jij het echt hebt uitgevonden.

En jaloers? nee sorry, dat irritante kledinggegeil en dat constante gelik van je irriteert me enorm. Het is hier ook niet de bedoeling dat je je eerst gaat inlikken voordat je gewaardeerd wordt met je kleding.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:55
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Woon er vlakbij maar toch...nooit geweest!
Oud 15-08-2002, 00:02
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Biertjehakken schreef:

Ok laten we maar beginnen met dat jij het echt hebt uitgevonden.

En jaloers? nee sorry, dat irritante kledinggegeil en dat constante gelik van je irriteert me enorm. Het is hier ook niet de bedoeling dat je je eerst gaat inlikken voordat je gewaardeerd wordt met je kleding.
Ach, jij moet altijd net eventjes te vaak laten weten dat je toch echt upper class bent en dat je boven de "massa" staat....met je afgezeik van iedereen, 't is met jou altijd pushond voor, rotkop na, flikker toch op dit, nou ik kan nog wel even doorgaan. Denk je dat ik me daar niet aan irriteer? Go figure...
Oud 15-08-2002, 00:03
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:

Ach, jij moet altijd net eventjes te vaak laten weten dat je toch echt upper class bent en dat je boven de "massa" staat....met je afgezeik van iedereen, 't is met jou altijd pushond voor, rotkop na, flikker toch op dit, nou ik kan nog wel even doorgaan. Denk je dat ik me daar niet aan irriteer? Go figure...
Waar blijft je handje, knulletje?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:06
Feestbeest nummer 1
Ik heb nu gezegd wat ik wilde zeggen en ik ga verder geen online ruzie groter maken dan het al is. We weten nu wat we van elkaar vinden...so let's drop it OK? Jij irriteert je aan mij, en ik irriteer me aan jou, no more no less, over and out

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 02:13.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:15
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Ik heb nu gezegd wat ik wilde zeggen en ik ga verder geen online ruzie groter maken dan het al is. We weten nu wat we van elkaar vinden...so let's drop it OK? Jij irriteert me aan mij, en ik irriteer me aan jou, no more no less, over and out
ké maar jammer.......

En wanneer kom je naar Nederland gaan we even een biertje hakken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:24
Feestbeest nummer 1
Ik hak liever Strawberry Margarita's en Rum-Cokes...
Oud 15-08-2002, 06:43
fibonacci
fibonacci is offline
1 keer geweest, vond het nogal suf. maar ze verkopen er welk nautica, welleiocht een reden om nog eens terug te gaan mocht ik mijn ov kaart ooit noit geturgvionden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten