Oud 14-09-2005, 15:35
dewikke007
dewikke007 is offline
wat is er met de wereld aan de hand???
Ik ben naar een nieuwe school gegaan dit schooljaar.
Ik voel me daar nu redelijk wat thuis maar sinds enkele dage
is met toch iets zeer ernstig opgevallen...
Het Barst er van de Gabbers....Hier heb ik GEEN ENKEL probleem mee..
waar ik het wel moeilijker mee heb is dat ze Hakenkruisen op hun armen hebben gekerfd....WHITE PRIDE op hun kleren hebben staan...
En zomaar mensen met een andere huidskleur op onze school aanvallen.
Nu was het ook net deze dagen dat ik met een oude vriend op msn aan het chatten was.Hij was enkele prentjes aan het sturen,in het begin waren die cartoontjes nzo allemaal maar opeens begon hij prentjes met Hitler enzo allemaal op op te sturen.
daarna werde het foto's waar hij met wapens stond
een foto van zijn kamer die vol hing met Nazi-Vlaggen en dergelijke
Daarna Begon hij te vertellen dat hij al voor de rechtbank is moeten komen voor verboden wapenbezit en rasishtishe daden(of hoe ze dat ook zeggen).
ik had rare gevoelens bij deze gebeurtennisen....
Kan ik wel omgaan met deze mensen...
Wil ik dat wel...
Zou IK er door in problemen kunnen geraken.
Wat ik me ook afvraag is dat het ooit zo ver is kunnen komen dat zij andere mensen die evenveel waard zijn toch minderwaarding vinden....
Oud 14-09-2005, 15:36
Verwijderd
Mensen worden met de dag brutaler
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 15:49
Hem
Hem is offline
of je met ze om wilt gaan moet je zelf bepalen, prioriteiten stellen etc.
Oud 14-09-2005, 16:13
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik vermijd zulke personen liever.
maar je kan ze te vriend houden en hun acties afkeuren, als het je vrienden zijn mag je ze dat hopelijk ook duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:13
Al Murphy
Al Murphy is offline
Dat tuig kan je best compleet links laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:43
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik heb een hekel aan dat soort lui. Afsvhieten
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 00:16
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 14-09-2005 @ 17:13 :
Dat tuig kan je best compleet links laten liggen.
Rechts, want daar is het het kutste
Oud 15-09-2005, 07:41
Ruudje
Ruudje is offline
En dat wist je niet voordat je daar op school kwam?
Ik zou zeggen, weer naar een andere school
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 12:40
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, dan had je maar wat beter je best moeten doen bij de Cito-toets.
Oud 15-09-2005, 13:11
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
bah ik walg van dat soort mensen, en in het gehucht waar ik woon is gewoon 90% van de jeugd zo. En nee dat is niet overdreven..... bah
Oud 15-09-2005, 13:12
blurred
blurred is offline
Ik denk dat je gewoon op de verkeerde school terecht bent gekomen. Als ze zoiets op mijn school gedragen zouden hebben, dan zouden ze er acuut van af geschopt zijn. Als ik mijn kamer vol zou hangen met Nazi vlaggen dan zouden mijn ouders zeker radicaal actie ondernemen.

Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat niet alle mensen zo zijn. Als ik jou was zou ik wat vrienden zoeken die wat minder in de neo-nazi hoek zitten. Zodat je kunt zien dat niet de hele wereld heel slecht is.
Oud 15-09-2005, 13:55
mepsteen
mepsteen is offline
bah, dood aan die kut gabbers,
Oud 15-09-2005, 15:11
Encrypted
Encrypted is offline
Ach, 95% van dat tuig kan je kwalificeren als meeloper die geen fuk afweet van Hitler en z'n nazi-thugs. Ze vinden enkel de tekentjes misschien cool en willen tot een groep behoren. Maar het is vrijwel altijd dom volk, die meelopers, niet voor zichzelf kunnen denken en niet inzien waar ze aan meedoen.

Ik ben zo blij dat ik op een school zit waar niemand zich racistisch uit. Doet iemand dat wel, wordt diegene meestal wel tot orde geroepen en bekeert diegene snel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 17:39
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-09-2005 @ 13:40 :
hahaha.

Verder: als ze aardig tegen je zijn kun je toch gewoon met ze omgaan?
Oud 15-09-2005, 17:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-09-2005 @ 13:40 :
omfg
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:00
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
en je probleem is? ik negeer dit soort onmensen altijd
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 00:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 15-09-2005 @ 19:00 :
en je probleem is? ik negeer dit soort onmensen altijd
ik denk dat hij toch loyaal is naar zijn vriend(en) maar het gedrag wat zij vertonen afkeurd wat nogal tegenstrijdig voelt (lijkt mij). Ik zal op zn minst verward zijn in zo'n situatie eigenlijk.
Oud 16-09-2005, 00:31
Verwijderd
Neo's op school? Diep in Brabant zeker
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:17
Verwijderd
Of deze vrienden je vroeg of laat in de problemen kunnen brengen, weet ik niet en weet niemand. De tijd zal het leren. Maar wil je wachten tot het zover komt? Wil je wachten totdat de keuze voor jou moeilijker is geworden?

Sowieso het eerste probleem dat je kan verwachten is een imago probleem, lijkt me. Als je ouders je met die vrienden zien (of i.p.v. je ouders andere dierbare personen) wat zullen ze dan van jou denken?

Het blijft een beslissing die jijzelf moet nemen. Wat ik gedaan zou hebben: ik zou stilletjes aan op zoek gaan naar andere vrienden en het contact met die 'gabbers' laten doodbloeden (sorry voor het woord). Langzaam overgaan op iets anders.

En wat anderen zeggen; dat je op een foute school zit dat is ook iets om over na te denken! Neem die school nog eens flink onder de loep. Misschien is het beter om naar een andere te gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 23:56
Gary X
Gary X is offline
GEBRUIK JE VERSTAND

natuurlijk kan je daar niet mee om gaan.
Oud 26-09-2005, 14:47
MysticRiver
MysticRiver is offline
wat er met de wereld aan de hand is? dit land gaat naar de klote door allochtonen die zich gwoon weigeren aan te passen... de overheid doet daar nix aan en ja dan komt een groep in actie die vind dat het zo niet langer kan...

ik wil mezelf niet neo-nazi noemen, heb nog genoeg verstand om te begrijpen dat dat niet is wat ik wil... wel vind ik dat dit land de nederlanders weer gelijk moet stellen aan de allochtonen omdat die meer en meer macht krijgen... Mensen houden steeds meer hun bek, bang om in elkaar geragd te worden door een of andere allochtoon, neo-nazi's niet die laten zich niet afschrikken... Oke soms gaan ze te ver, maar als een meisje in een metro aangerand word door een stel marokkanen zijn het de neo-nazi's die actie ondernemen omdat de rest het niet durft.

Ik luister hardcore, ga met zat neo-nazi's om en zelfs mijn vriend is neo-nazi. toch heb ik nog respect voor mensen die anders denken en vinden, mits het geen andere mensen schaad. ik deel op heel veel vlakken dezelfde mening als neo-nazi's maar ik kan me tog niet egt neo-nazi noemen, ik heb niet meteen als ik een neger zie een probleem met hem... het gaat mij erom dat mensen respect hebben voor elkaar en elkaars leefomgeving, cultuur en religie. maar wie in nederland is moet zich gewoon aanpassen, en anders moet je maar lekker ergens anders heen gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:18
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:44
Dannemann
Dannemann is offline
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
MysticRiver schreef op 26-09-2005 @ 15:47 :
wat er met de wereld aan de hand is? dit land gaat naar de klote door allochtonen die zich gwoon weigeren aan te passen... de overheid doet daar nix aan en ja dan komt een groep in actie die vind dat het zo niet langer kan...

ik wil mezelf niet neo-nazi noemen, heb nog genoeg verstand om te begrijpen dat dat niet is wat ik wil... wel vind ik dat dit land de nederlanders weer gelijk moet stellen aan de allochtonen omdat die meer en meer macht krijgen... Mensen houden steeds meer hun bek, bang om in elkaar geragd te worden door een of andere allochtoon, neo-nazi's niet die laten zich niet afschrikken... Oke soms gaan ze te ver, maar als een meisje in een metro aangerand word door een stel marokkanen zijn het de neo-nazi's die actie ondernemen omdat de rest het niet durft.

Ik luister hardcore, ga met zat neo-nazi's om en zelfs mijn vriend is neo-nazi. toch heb ik nog respect voor mensen die anders denken en vinden, mits het geen andere mensen schaad. ik deel op heel veel vlakken dezelfde mening als neo-nazi's maar ik kan me tog niet egt neo-nazi noemen, ik heb niet meteen als ik een neger zie een probleem met hem... het gaat mij erom dat mensen respect hebben voor elkaar en elkaars leefomgeving, cultuur en religie. maar wie in nederland is moet zich gewoon aanpassen, en anders moet je maar lekker ergens anders heen gaan.
Is wel een quote waard.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:56
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
blabla en andere rotzooi
Oh, gaan we het over die boeg gooien?
Je vriendjes hebben je trouwens slecht ingelicht. Tuig als neonazi's waar jij blijkbaar nogal hoog mee oploopt, zijn geen groepering die voor hun plezier opkomen voor de zwakkeren in de samenleving.

Je wil blijkbaar laten uitschijnen dat jullie vrij lieve mensen zijn die zich gewoon willen verdedigen als allochtonen jullie bedreigen? Kindje, doe je ogen open, en wrijf de prut eruit. Als er één groepering is die leeft van het uitlokken van geweld en het propageren van haat tegen oa. vreemdelingen, zijn het wel de neonazi's. Zeul ermee zoveel als je wil, maar begin niet te blaten dat mensen waarover jij je kut nat droomt ook maar enige vorm van respect hebben voor een leefomgeving, cultuur en religie die anders is dan de hunne.

Citaat:
dit land gaat naar de klote door allochtonen die zich gwoon weigeren aan te passen...
Het gaat niet over een gebrek aan aanpassen, opkrassen of weet ik veel wat voor (extreem) rechtse onzin. Er zijn inderdaad problemen. Zowel tussen allochtonen en autochtonen, als problemen waarmee nationaliteit niks te maken heeft. De meeste mensen staan echter helemaal buiten die problemen, hebben er niks mee te maken, en toch krijgen ook zij een onveiligheidsgevoel aangepraat. Dat zou veel korter bij een menslievende oplossing staat dan jullie uitzuiveringsstrategie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 19:58
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
*Bezopen gelul*
En jij doet VWO? Weet je zeker dat je 16 jaar oud bent?

Heb je een slechte jeugd gehad?
Oud 26-09-2005, 22:01
Vice
Vice is offline
Citaat:

grappenmaker
Oud 26-09-2005, 23:27
Adagio
Adagio is offline
Citaat:
Oke soms gaan ze te ver, maar als een meisje in een metro aangerand word door een stel marokkanen zijn het de neo-nazi's die actie ondernemen omdat de rest het niet durft.
HAHAHAHAHA ZELFS

Bij mij in de buurt word elke kansloze jongere met een cito van onder de 530 en die nergens bij hoort maar een neo nazi omdat ze dan nog ergens bij horen en zich dan ergens tegen af kunnen zetten maar zodra er ook maar een buitenlander rondloopt zijn ze stil. Het debielste vind ik nog dat ze de Hitler groet alleen maar durven brengen als er wat oude omatjes over straat lopen terwijl ze als hitler aan de macht zou komen nu net zoveel kans hebben om in een kamp gegooid te worden maarja dat kan je die lompe idioten toch niet bij brengen.

En nee ik heb geen allochtonen in mijn vriendengroep en JA ik weet dat er allochtonen zijn die overlast veroorzaken maar dat geld net zo goed voor autochtonen.Daarbij geld gewoon voor de meeste behandel jij hun normaal behandelen zij jou normaal en bij elk volk heb je uitzonderingen maar dat ligt meer aan die persoon en niet aan de afkomst denk ik. En ja ik ben ook voor strengere regels voor mensen die structureel weigeren de taal te leren etc etc maar wat jij zegt is gewoon te kort door de bocht en nergens op gebaseerd.

Bij deze weer mijn bijdrage over dit onderwerp tadaaa
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 23:33
Verwijderd
Neonazi's als beschermheren van onschuldige meisjes in de metro, het moet niet veel gekker worden
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 09:05
Vice
Vice is offline
Het zijn waarschijnlijk ook geen neonazi's, maar een stel kansloze jongeren. Neonazi's zijn gevaarlijke gekken. Dit soort jongeren zijn meer meelopers die (volgens mij) geen flauw idee hebben wat ze roepen en alleen een beetje rottigheid uithalen.
Oud 27-09-2005, 09:14
Verwijderd
Citaat:
het gaat mij erom dat mensen respect hebben voor elkaar en elkaars leefomgeving, cultuur en religie.
Citaat:
maar wie in nederland is moet zich gewoon aanpassen, en anders moet je maar lekker ergens anders heen gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 09:29
G-force
G-force is offline
Waar ligt die school waar jij op zit , in welke plaats, en welk niveau?
In de Randstad vindt je dit soort groepen echt niet volgens mij.
Als zulk soort gasten nou ook het lef hadden om in Rotterdam te komen dan had ik nog wel respecrt voor ze maar ze zitten met zijn allen in een boerengat waar nooit buitenlanders komen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 12:41
MysticRiver
MysticRiver is offline
hmmz sorry maar ik kom dus uit de randstad, mijn vriend komt uit de randstad en zn vriendenclub ook. en we zijn vaak zat in rotterdam te vinden. en ik ben GEEN neonazi, geen racist zelfs, ik luister alleen hardcore en als je dan meteen als racist gezien word tja, dat vind ik gwoon zielig. en ja de meesten die met WHITE PRIDE, hakenkruizen enz. lopen dat zijn meelopers, mijn vriend en zn vrienden doen daar niet aan, en ik al helemaal niet.

heb ook nooit gezegd dat er geen autochtonen zijn die mensen verkrachten, jatten enz. of heb je dat ergens zien staan? had het alleen over de allochtonen die zich niet aanpassen, niet over autochtonen of allochtonen die wel bereid zijn om zich aan de wetten die hier gelden te houden, voor die groep heb ik niets dan respect, ze hebben tog hun eigen land verlaten en zijn ergens anders een nieuw leven begonnen, waarbij zij onze cultuur ook respecteren.

oowja, voor wie denkt dat ik van vmbo ofzo afkom: jammer maar helaas, zit toch echt in 6 atheneum en had toch echt een citoscore van 547, allemaal vooroordelen dus, daar moeten we met zn allen eens mee ophouden. als we iedereen maar over een kam scheren: oow allochtoon dus crimineel, dan werken we alleen nog maar meer criminaliteit in de hand. want als je iedere allochtoon toch maar slecht vind dan hebben ze zoiets van waar zouden we nog onze best voor doen, ze vinden ons tog al crimineel.

in landen als Iran word al gauw geroepen: mijn cultuur is de beste. dit doen wij in nederland en ook in de andere westerse landen niet, omdat wij in onze cultuur ruimte hebben voor kritiek, andersdenkenden en andere culturen. in onze cultuur is ruimte voor verandering. dat is helemaal niet erg als het gaat om eetgewoonten, religies, dans muziek enz. wel word dit een probleem als wij die ruimte ook geven op het gebied van moreel en recht, als we elke cultuur ook daarin gelijk zouden stellen zouden we ook vrouwenmishandeling en moord moeten accepteren omdat iemand het argument "dat is mijn cultuur" dan zou kunnen gebruiken. en dat moet niet gebeuren, de rechten van de mens zijn niet voor niets door de westerse samenleving opgesteld. dus als je je vrouw wil besnijden, eerwraak wil nemen, mensjes wil opblazen, geitjes wil neuken, dan ga je dat maar doen in een land waar dat wel geaccepteerd word.

Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 12:50
G-force
G-force is offline
Ik denk dat dit land eerder naar de klote gaat door Nederlanders zelf dan door allochtonen. HEt is een gigantisch zeikvolk aan het worden. En we hebben het wel over dat allochtonen geen respect hebben maar dan moeten we eerst zelf maar is respect voor andere krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 14:14
Kevin A.
Kevin A. is offline
Citaat:
G-force schreef op 27-09-2005 @ 13:50 :
Ik denk dat dit land eerder naar de klote gaat door Nederlanders zelf dan door allochtonen. HEt is een gigantisch zeikvolk aan het worden. En we hebben het wel over dat allochtonen geen respect hebben maar dan moeten we eerst zelf maar is respect voor andere krijgen.
Oud 27-09-2005, 14:32
Vice
Vice is offline
Citaat:
Een goed begin, begint bij jezelf.
Oud 27-09-2005, 16:01
Mindfields
Mindfields is offline
Je zit zeker in Friesland op school.
Oud 27-09-2005, 17:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Zucht. Dat is weer het andere uiterste.

Waarom denken sommigen toch altijd dat het constructief is om rechts-conservatisme/extremisme te counteren met dit soort ongenuanceerde taal?
Oud 27-09-2005, 17:31
haplo
haplo is offline
Citaat:
MysticRiver schreef op 27-09-2005 @ 13:41 :
oowja, voor wie denkt dat ik van vmbo ofzo afkom: jammer maar helaas, zit toch echt in 6 atheneum en had toch echt een citoscore van 547,
Aan je taalgebruik, spelling en interpunctie te zien niet, ook niet aan de inhoud van je verhaal.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 17:45
Go active!
Go active! is offline
Citaat:
idd je hebt helemaal gelijk (maar er zijn vast ook nog goede mensen ergens)

Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Go active! schreef op 27-09-2005 @ 18:45 :
idd je hebt helemaal gelijk (maar er zijn vast ook nog goede mensen ergens)
Want jij ziet natuurlijk de hele dag door mensen elkaar in de haren vliegen, uitschelden of anderzijds respectloos behandelen. Uhuh
Oud 28-09-2005, 00:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik hoop dat ik elke neo-naizist die ik de laatste 15 jaar heb gezien wel in zijn of haar gezicht gespuwd heb. Moest ik er een vergeten zijn, dan was het per ongeluk.
Het gaat niet per se over uitersten. Wel over mensen als mijn grootvader en heel veel van zijn vrienden die omwille van uitschot als nazi's en respectvolle mensen als MysticRiver jarenlang aan een leiband (letterlijk, mijn liefste) in werkkampen hebben moeten doorbrengen.

Godverdoeme, kutwijf, ik hoop dat je morgen aan de diarree komt en er de komende vijftien jaar niet meer vanaf komt.

Citaat:
MysticRiver schreef op 26-09-2005 @ 15:47 :ik deel op heel veel vlakken dezelfde mening als neo-nazi's
Neen, hoor, wat wil je? Dat ik je gelijk geef? Rot weg!

Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 00:06.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 00:15
Blood Fire Rage
Citaat:
Al Murphy schreef op 28-09-2005 @ 01:04 :
Ik hoop dat ik elke neo-naizist die ik de laatste 15 jaar heb gezien wel in zijn of haar gezicht gespuwd heb. Moest ik er een vergeten zijn, dan was het per ongeluk.
Het gaat niet per se over uitersten. Wel over mensen als mijn grootvader en heel veel van zijn vrienden die omwille van uitschot als nazi's en respectvolle mensen als MysticRiver jarenlang aan een leiband (letterlijk, mijn liefste) in werkkampen hebben moeten doorbrengen.

Godverdoeme, kutwijf, ik hoop dat je morgen aan de diarree komt en er de komende vijftien jaar niet meer vanaf komt.

Neen, hoor, wat wil je? Dat ik je gelijk geef? Rot weg!
Dude, relax. Niet op laten fokken door de eerste de beste kortzicht.

MysticRiver
16 V - Lid
Oud 28-09-2005, 14:50
MysticRiver
MysticRiver is offline
ik dacht dat we in een land leven waar iedereen recht heeft op zn eigen mening??? waar mensen respect hebben voor elkaar??? blijkbaar niet dus... ik heb respect voor buitenlanders, nederlanders enz. mits zij zich houden aan de rechten van de mens... ben ook nogmaals geen neo-nazi ja al murphy neo-nazi geen neo-naizist of iets...

en oow ja iemand had het ergens over slechte jeugd gehad? mijn moeder is gestorven toen ik 11 was, mn neefje een jaar later, mn pa is alcoholist... egt leuke jeugd is dus anders... maar mensen die hun daden afschuiven op het feit dat ze een slechte jeugd hebben gehad vind ik egt te zielig, je leeft nu en bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden, niet je verleden of je omgeving! (goh ik weet wat jullie denken, tog nog btje verstandig)

Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:59
Roos
Roos is offline
Oh joh dat is tegenwoordig toch geen issue meer?

Oud 28-09-2005, 21:34
Raven
Raven is offline
We didn't start the fire .....
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 00:23
Blood Fire Rage
Citaat:
MysticRiver schreef op 28-09-2005 @ 15:50 :
ik dacht dat we in een land leven waar iedereen recht heeft op zn eigen mening??? waar mensen respect hebben voor elkaar??? blijkbaar niet dus... ik heb respect voor buitenlanders, nederlanders enz. mits zij zich houden aan de rechten van de mens... ben ook nogmaals geen neo-nazi ja al murphy neo-nazi geen neo-naizist of iets...

en oow ja iemand had het ergens over slechte jeugd gehad? mijn moeder is gestorven toen ik 11 was, mn neefje een jaar later, mn pa is alcoholist... egt leuke jeugd is dus anders... maar mensen die hun daden afschuiven op het feit dat ze een slechte jeugd hebben gehad vind ik egt te zielig, je leeft nu en bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden, niet je verleden of je omgeving! (goh ik weet wat jullie denken, tog nog btje verstandig)
goh, tog nog btje verstandig

Zet deze denktrant voort lieverd, dan kom je er wel over een paar jaar.
Oud 29-09-2005, 07:42
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
blurred schreef op 15-09-2005 @ 14:12 :
Ik denk dat je gewoon op de verkeerde school terecht bent gekomen. Als ze zoiets op mijn school gedragen zouden hebben, dan zouden ze er acuut van af geschopt zijn. Als ik mijn kamer vol zou hangen met Nazi vlaggen dan zouden mijn ouders zeker radicaal actie ondernemen.

Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat niet alle mensen zo zijn. Als ik jou was zou ik wat vrienden zoeken die wat minder in de neo-nazi hoek zitten. Zodat je kunt zien dat niet de hele wereld heel slecht is.
Idd.
Oud 29-09-2005, 16:28
haplo
haplo is offline
Citaat:
MysticRiver schreef op 28-09-2005 @ 15:50 :
1)Doe iets aan je spelling, grammatica en interpunctie.

2)Je hebt ook recht op een eigen mening. Als ik die mening achter vind, is dat mijn goed recht.

3)Je posts getuigen niet van veel respect.

4)Je kunt je niet houden aan de recht van de mensen, je kunt verdragen daarover naleven.

5)Het helpt wel eens als je een stelling onderbouwt, dan nemen mensen je eerder serieus.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 17:54
RedQueen
RedQueen is offline
Tja, ik moet Haplo gelijk geven over je grammatica, interpunctie en spelling MysticRiver.

Maar ik vind het wel heel zielig om iemand de diarree toe te gaan wensen omdat die gene een andere mening heeft dan jij. Laten we ons alsjeblieft niet gaan opfokken door mensen die een andere mening hebben, die blijf je altijd tegenkomen. Je kunt beter je tijd en energie besteden aan dingen die er wel toe doen, vrienden en familie bijvoorbeeld!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten