Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder: als ze aardig tegen je zijn kun je toch gewoon met ze omgaan?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Je vriendjes hebben je trouwens slecht ingelicht. Tuig als neonazi's waar jij blijkbaar nogal hoog mee oploopt, zijn geen groepering die voor hun plezier opkomen voor de zwakkeren in de samenleving. Je wil blijkbaar laten uitschijnen dat jullie vrij lieve mensen zijn die zich gewoon willen verdedigen als allochtonen jullie bedreigen? Kindje, doe je ogen open, en wrijf de prut eruit. Als er één groepering is die leeft van het uitlokken van geweld en het propageren van haat tegen oa. vreemdelingen, zijn het wel de neonazi's. Zeul ermee zoveel als je wil, maar begin niet te blaten dat mensen waarover jij je kut nat droomt ook maar enige vorm van respect hebben voor een leefomgeving, cultuur en religie die anders is dan de hunne. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je een slechte jeugd gehad?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij mij in de buurt word elke kansloze jongere met een cito van onder de 530 en die nergens bij hoort maar een neo nazi omdat ze dan nog ergens bij horen en zich dan ergens tegen af kunnen zetten maar zodra er ook maar een buitenlander rondloopt zijn ze stil. Het debielste vind ik nog dat ze de Hitler groet alleen maar durven brengen als er wat oude omatjes over straat lopen terwijl ze als hitler aan de macht zou komen nu net zoveel kans hebben om in een kamp gegooid te worden maarja dat kan je die lompe idioten toch niet bij brengen. En nee ik heb geen allochtonen in mijn vriendengroep en JA ik weet dat er allochtonen zijn die overlast veroorzaken maar dat geld net zo goed voor autochtonen.Daarbij geld gewoon voor de meeste behandel jij hun normaal behandelen zij jou normaal en bij elk volk heb je uitzonderingen maar dat ligt meer aan die persoon en niet aan de afkomst denk ik. En ja ik ben ook voor strengere regels voor mensen die structureel weigeren de taal te leren etc etc maar wat jij zegt is gewoon te kort door de bocht en nergens op gebaseerd. Bij deze weer mijn bijdrage over dit onderwerp tadaaa ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waarom denken sommigen toch altijd dat het constructief is om rechts-conservatisme/extremisme te counteren met dit soort ongenuanceerde taal?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
MysticRiver 16 V - Lid
|
![]() |
ik dacht dat we in een land leven waar iedereen recht heeft op zn eigen mening??? waar mensen respect hebben voor elkaar??? blijkbaar niet dus... ik heb respect voor buitenlanders, nederlanders enz. mits zij zich houden aan de rechten van de mens... ben ook nogmaals geen neo-nazi ja al murphy neo-nazi geen neo-naizist of iets...
en oow ja iemand had het ergens over slechte jeugd gehad? mijn moeder is gestorven toen ik 11 was, mn neefje een jaar later, mn pa is alcoholist... egt leuke jeugd is dus anders... maar mensen die hun daden afschuiven op het feit dat ze een slechte jeugd hebben gehad vind ik egt te zielig, je leeft nu en bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden, niet je verleden of je omgeving! (goh ik weet wat jullie denken, tog nog btje verstandig) Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 14:59. |
![]() |
||
Citaat:
Zet deze denktrant voort lieverd, dan kom je er wel over een paar jaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
2)Je hebt ook recht op een eigen mening. Als ik die mening achter vind, is dat mijn goed recht. 3)Je posts getuigen niet van veel respect. 4)Je kunt je niet houden aan de recht van de mensen, je kunt verdragen daarover naleven. 5)Het helpt wel eens als je een stelling onderbouwt, dan nemen mensen je eerder serieus. |
![]() |
|
Tja, ik moet Haplo gelijk geven over je grammatica, interpunctie en spelling MysticRiver.
Maar ik vind het wel heel zielig om iemand de diarree toe te gaan wensen omdat die gene een andere mening heeft dan jij. Laten we ons alsjeblieft niet gaan opfokken door mensen die een andere mening hebben, die blijf je altijd tegenkomen. Je kunt beter je tijd en energie besteden aan dingen die er wel toe doen, vrienden en familie bijvoorbeeld!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 26-07-2008 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
1 gedichtje, willen jullie het beoordelen? Verwijderd | 1 | 21-03-2007 23:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Mag dit als leraar zijnde? Sacrilege | 62 | 06-12-2005 09:48 | |
De Kantine |
wie helpt er mee? TMAAR | 48 | 19-10-2005 15:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Dokter komt eraan Verwijderd | 5 | 02-10-2003 21:19 | |
Psychologie |
ff heel serieus!!Ik meen t! CoveredEyes | 48 | 02-05-2003 21:36 |