![]() |
|
Wie kent het spel al?
Het is dus een spel gemaakt met de stijl van WOII. Het is opzich een First Person Shooter alleen kan je er allerlei voertuigen besturen. Paar screenshots: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je kan er echt alles bij besturen.. Van tanks tot half-tracks, van een Spitfire tot een Zero, van een Slagschip tot een Duikboot en van een machinegunpost tot een AAgunpost.. Er is op het moment nog maar 1 demo uitgebracht.. dat is een SP demo (helaas nog een saaie map), die is te vinden op deze site. Binnekort komt er een MP demo uit waarin je ook de schepen en vliegtuigen kan uitoefenen op elkaar.. Bij de originele versie worden de servers ondersteunt voor max 64 man Releasedate is nog onzeker.. ergens in eind September - begin November verwachten ze dat ze hem kunnen releasen Ik kan gewoon niet wachten tot het spel uit is.. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() als dit spel net zo leuk word als codename eagle ga k m zeker kopen ![]() CNE is echt een master spel een must voor lan's ^_^ niets is leuker dan para jumpen in een zeppelin en dan je zelf op te blazen ![]() -de postbode-
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb net zon "onofficiele" demo map gedaan.
Wake Island heet de map (dat word de map voor de MP demo) Mag eigenlijk niet maar moest het even proberen ![]() Ondanks dat het schokte (maar dat krijg je met een onofficiele map ![]() Alles is vrij goed te besturen... maar ik vind het vliegen met keybord echt niks ![]() Joystick aanschaffen ![]() Het is btw ook van de makers van Codename Eagle dus de stijl is bijna hetzelfde ![]() |
![]() |
|
demo crasht vaak, en zoiezo als ik op escape druk
letters zijn op 1024x768x32 niet te lezen ben 5x gecrasht in 15 minuten spelen ofzo, heb het daarna weggepleurd.... probeer de mp demo wel, zag er wel gaaf uit ach ja, ligt aan win98 ofzo zeker moet toch eens xp op deze bak gooien, hij verdiend beter dan 98 ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb verdere info..
Over 2 dagen komt de MP demo dus uit.. Wanneer precies moet je op de battlefield1942.com kijken, daar staat rechts boven een aftellertje ![]() De release date is er ook al Dat is op 9 September 2002 Dus dat word naar de winkel rennen ![]() SR weet ik zo niet henri.. maar ik weet wel dat mn PC (PIV 1,5Ghz GF 2 MX400 256MN Rimm) Het op volle detail kan draaien.. Ik heb alleen gelezen dat GF 3 en 4 er nog weleens problemen mee kunnen hebben maar daar zal EA wel wat aan hebben gedaan |
![]() |
|
Multiplayer Demo Requirements
Minimum: 500 MHz CPU 128 Megabytes of RAM 3D accelerated 32 MB video card or equivalent with HTL (Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer 160 MB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation) 16X Speed CD-ROM/DVD-ROM DirectX 8 Compatible Sound Card MS compatible mouse Keyboard Recommended: 800 MHz CPU 256 Megabytes of RAM 3D accelerated 64 MB video card or equivalent with HTL (Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer 160 MB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation) 16X Speed CD-ROM/DVD-ROM DirectX 8 Compatible Sound Card MS compatible mouse Keyboard Required Operating Systems: Windows 98, Windows ME, Windows XP or Windows 2000 Note that Windows 95 is not supported. |
![]() |
||
Citaat:
Naja zie je over 2 dagen wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb demo ook gespeeld. Is inderdaad een leuk spel! Alleen bij mij crasht die 2 van de 3 keer als ik in het spel probeer te komen. Ook als ik resolutie probeer te veranderen gaat die een eeuwigheid kloten.
En ik vind het een irritante bug dat soms 3 van die AI mannetjes gaan gangbangen op het dak van een bunker. |
![]() |
||
Citaat:
Dat had ik ook al gemerkt ![]() Maar have no fear.. morgen is de MP demo er ![]() Misschien dat het dan beter zal werken ![]() |
![]() |
|
waar wachten jullie op.. hij is al tijdje online de multiplayer demo duss (geen grapje)
http://www.bfcentral.com/ ftp://ifrit.ods.org/pub/bf1942/bf194...playerDemo.EXE http://www.ingaming.com/files/Battle...layer_Demo.EXE http://bf1942.cognetwork.com/MPDemo/...playerDemo.EXE de meeste zitten heleeeeemaal vol dus rustig aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar die boot komt btw weer terug ![]() |
![]() |
|
Word een geniaal spel.
Alles heeft het gewoon en zodra de mod scene op gang is zal het met zo een engine nog lang duren voordat het spel de markt uit is. Als ze een beetje snel voertuig mods op gang krijgen heb je binnen no time elk voertuig dat mist uit de tweede wereldoorlog. Mosquito bombers zouden wel lachu zijn tegen wespe. Ga dit spel dus echt wel kopen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Operation Flashpoint 2, Battlefield 2, Grand Theft Auto San Andreas en Mafia 2 tommiegun | 26 | 26-05-2004 09:19 | |
Games |
battlefield.....Hoe kom ik in een onderzeeer? musicman | 2 | 04-04-2004 20:58 | |
Games |
Battlefield Vietnam Synoniem/look-a-like tommiegun | 0 | 18-02-2004 16:40 | |
Games |
Battlefield help nickèsz | 3 | 21-12-2003 20:15 | |
Games |
battlefield 1942 -<[ stuntteam ]>- sharkyshark | 22 | 01-03-2003 20:06 | |
Games |
battlefield 1942 slipkit | 19 | 07-11-2002 19:39 |