![]() |
||
Citaat:
Michelle, je moet er mee stoppen, probeer het dan alsjeblieft...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je vertelt welk middel het is en hoeveel je slikt, kan ik wel opzoeken of dat de oorzaak kan zijn. Als je het echt heel vaak gebruikt zou je een kaliumtekort kunnen hebben. Dit is wel in je bloed te zien. -x- Alicia [Dit bericht is aangepast door Alicia Silverstone (05-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Die klachten die jij hebt komen hoogstwaarschijnlijk door die laxeermiddelen. Dit is misschien wel de slechtste manier van afvallen. Alsjeblieft stop ermee. Het zou goed kunnen dat de dokter er achter komt. Maar probeer in ieder geval hulp te zoeken, dit gaat niet goed !
Als je door gaat heb je zlefs grote kans op een stoma. -xxx-
|
Alles wat je verliest als je laxeermiddelen slikt is vocht. Slechts weinig calorien zullen je lichaam op deze manier verlaten. Het is hoogstens van tijdelijke aard, je verliest er geen 'vet'mee, of gaat er ineens een stuk slanker uitzien. Het enige wat je ermee bereikt is dat je aan het einde van een lange riedel pijn, misschien een stoma of een spastische darm overhoud.
|
je kan in je bloed wel wat zien als je laxeermiddelen gebruikt, want je krijgt namelijk een kalium tekort in je lever en kalium zit ook in je bloed dat is bij mij namelijk ook het geval want ik heb ook heel veel laxeermiddelen geslikt en nu heb ik me lever verkloot!!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeermiddel bambilover | 19 | 11-04-2011 16:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Laxeermiddelen Jesselyn | 14 | 29-07-2006 19:40 | |
Psychologie |
laxeertroep dwang ofzo Redhair | 7 | 07-04-2004 15:43 | |