Oud 01-10-2005, 22:15
Broeder
Broeder is offline
Wat een gezellige topictitel Vertel eens een positief aspect van je huidige leefsituatie. Als je niets weet antwoord dan 'hihi' want dan denkt de poster boven je dat je hem of haar grappig vindt.
Oud 01-10-2005, 22:20
Verwijderd
hihi
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:22
grandmommy
grandmommy is offline
hihi

en

ik woon thuis en heb dus elke maand lekker veel geld om te verkwisten want ik hoef geen huur te betalen. ook bevind ik mij in een situatie waarin ik school kan combineren met mijn grootste hobby en ik op school gewoon weg kan komen met dingen als ' oh ik moest mijn paard uit de wei halen'
en ik vind het grappig dat er elke pauze boerenpummels over het schoolplein aan het scheuren zijn met de schooltraktor
Oud 01-10-2005, 22:27
Verwijderd
Ik vind je een heel aardige knakker maar forummers aansporen om 'hihi' te posten gaat wel erg ver.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:29
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een puber die zijn grenzen aftast
Oud 01-10-2005, 22:33
grandmommy
grandmommy is offline
hihi
Oud 01-10-2005, 22:33
Verwijderd
Ontdek je plekje

Maar serieus als mensen alleen hihi gaan posten moet ik Broeders topic dichtgooien en dat willen we niet!

Het positieve aan mijn werkzoekende lifestyle is dat ik veel kan slapen. Daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van.
Verder woon ik nog thuis en positief is dat er voor me gekookt wordt en gezeurd wordt als ik niet eet, en de was wordt gedaan en ik word wakker gemaakt uit mijn nachtmerries.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:38
Broeder
Broeder is offline
Dat lijkt me niet, de 'hihi' lol is er vast snel af. Voorop gesteld dat die er ooit geweest was, wat ik betwijfel
Oud 01-10-2005, 22:39
Verwijderd
Ok, dan post ik gauw iets ontopic.

Ik woon thuis, dus ik houd veel geld over omdat mijn maandlasten zeg maar niet echt bestaan. Verder halen mijn ouders heel veel energiedrank voor me, omdat ze geen zin hebben om 's ochtends koffie te zetten voor me maar wel willen dat ik wakker genoeg ben elke dag om te bedenken dat ik naar school moet. Stiekem kan ik dat ook wel zonder caffeine, maar 't is wel erg prettig wakker worden altijd, dus dat vertel ik ze maar niet. En mijn kat woont hier ook, dus die kan ik heel vaak aaien en ze slaapt bij me in bed. Als ik ergens anders zou wonen zou ik 'r veel minder vaak zien, en da's stom.

Vooralsnog wil ik eigenlijk op kamers, maar dat duurt nog twee jaar, want ik houd van blijven zitten en dus zit ik nog in V5
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:47
Broeder
Broeder is offline
Verhuren ze in Uitgeest geen kamers?
Oud 01-10-2005, 22:47
Broeder
Broeder is offline
Uithoorn,
OEPS.
Oud 01-10-2005, 22:49
Verwijderd
Nee, in Uithoorn verhuren ze alleen maar koeien.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:53
Broeder
Broeder is offline
Zeven magen, veel opbergruimte
Oud 01-10-2005, 22:54
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 01-10-2005 @ 23:53 :
Zeven magen, veel opbergruimte
Vier. Zeven dat zijn de gemuteerde achterhoekse koeien.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 23:55
Verwijderd
ik woon al lang niet meer thuis maar nog steeds ben ik elke dag weer blij dat ik niet aan regels gebonden zit, de hele dag kan slapen als ik daar zin in heb en dat alles (nouja eenderde) in dit huis gewoon van mij is.
ik woon met twee van mijn leukste vrienden
ik woon in de leukste stad van nederland voor zover je het een stad kunt noemen
ik brei een sjaal die mooi wordt
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 00:07
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 01-10-2005 @ 23:15 :
Als je niets weet antwoord dan 'hihi' want dan denkt de poster boven je dat je hem of haar grappig vindt.
Mallerd.

Een koud glaasje chocomel doet het voor mij.
Oud 02-10-2005, 02:33
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
corpulentefurry schreef op 02-10-2005 @ 01:46 :
nouja lekker harige seks.
Ik vraag me af of je hier mee weg gaat komen

hihi

Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:00
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-10-2005 @ 23:55 :
Vier. Zeven dat zijn de gemuteerde achterhoekse koeien.
Ehhh Ik heb 666 magen. HAHAHAHAH Ik ga zo eens lang nadenken over de positieve aspecten van mijn lifestyle. Ik kan er zo één twee drie geen bedenken
Oud 02-10-2005, 12:37
11
11 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-10-2005 @ 23:54 :
[afbeelding]
leuke tekening
Oud 02-10-2005, 12:41
Stevill
Stevill is offline
Toen ik huidige situatie las gingen alle vormen van kut door mijn gedachten, ik hoop dat het in de aankomende weken veranderen gaat.
Oud 02-10-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 02-10-2005 @ 13:00 :
Ehhh Ik heb 666 magen. HAHAHAHAH Ik ga zo eens lang nadenken over de positieve aspecten van mijn lifestyle. Ik kan er zo één twee drie geen bedenken
Maar jij bent dan ook geen gemuteerde achterhoekse koe, dacht ik zo

Ik heb een nadeel aan mijn lifestyle bedacht. Mijn ouders zijn de hort op dus alle deuren zitten op slot. Nou is dat niet erg, want ik voel er niks voor om buiten in de stortregen te gaan lopen (ook al heb ik een erg geile nieuwe jas) maar de kat zit buiten heel zielig te mauwen en ik kan de deur niet opendoen voor 'r.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:06
nps
nps is offline
dichtbij studie, auto, geen vaste lasten
Oud 02-10-2005, 13:12
Jolene
Jolene is offline
Ik woon midden in de stad waardoor ik nooit een hoef te fietsen als ik ga winkelen of uitga.Heb leuke vrienden en 2 lieve katjes.En mn pa is eindelijk weer normaal
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:27
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Binnenkort aan het werk met mijn nieuwe baan, wat betekent weer geld en regelmaat in mijn leventje.
Liefde gaat ook de goede kant op geloof ik, gaat steeds beter tussen mij en mijn ouders.
Hele kutsituatie is nu gewoon achter me dus ik heb gewoon geen ene fuck te klagen, alles is positief nu.

Ah ja, en dat mijn hondje zo blij was om me weer te zien toen ik hem kwam ophalen bij mijn vader.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2005, 13:31
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 14:06 :
auto, geen vaste lasten
da's best knap, een auto zonder vaste lasten... moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet...
Oud 02-10-2005, 13:48
nps
nps is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 02-10-2005 @ 14:31 :
da's best knap, een auto zonder vaste lasten... moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet...
blabla je begrijpt me wel
Oud 02-10-2005, 14:32
nietzijweer
nietzijweer is offline
Leuke mensen ontmoet, over dipje heen en zo in totaal bijna een kilo sinterklaassnoep..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:32
Verwijderd
Ik woon op mezelf in Rotterdam en werk bijna fulltime voor Servex, das catering enzo en kiosk werk. Tis hopelijk tijdelijk want ik vind het maar rotwerk en ik wil maybe weer naar school. Maar eerst dus 1 of 2 jaar werken en hopelijk sparen.

Toen ik nog naar school ging kwam ik amper rond en had ik nooit geld, nu heb ik wel wat meer te besteden maar nog steeds niet geweldig veel. Ik krijg per week betaald en dat is wel fijn.

Ik geef veel geld uit aan eten en drinken en dat soort zooi, weinig aan kleding. Maar daar begint verandering in te komen, moet weer erg wennen aan geld hebben en dus ook aan uitgeven.

Ben enorm blij dat ik niet meer thuis woon. Gewoon zoooveel vrijer en relaxter en weet ik het. Thuis was het gewoon niet cool. Mn ma en ik hadden veel spanningen. Nu ik uit huis ben is ze ineens veel cooler en ze heeft me zelfs geholpen met verhuizen en veel dingetjes voor me gekocht terwijl ze daarvoor nooit 1 cent aan me uitgaf. Weird. Ze zit nu ook vaak op msn en dan lult ze tegen me aan over dat ik van alles moet regelen qua verzekering blabla... Mja, beter op msn dan in het echt, daar kon ik nooit tegen en dan gaf ik van die kortaf antwoorden als jahaaaaa... nu op msn is het gewoon: ok. haha
mja.. beter dus.

Ik woon wel met 2 anderen, maar die zijn er nooit en ze zitten 2 verdiepingen lager dus heb er weinig last van.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:45
lookuptome
lookuptome is offline
positief is dat mn beste vriend om de hoek woont
en dat t wonen met mn moeder en bro is
ik 2 katten heb
Oud 02-10-2005, 17:02
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik dacht dat ik 130 euro loon zou krijgen, maar toen kreeg ik mn loonstrookje en ik heb 200 euro gekregen

Totaal heb ik nu 325 euri en die ga ik vrijdag even schandalig over de balk smijten in zwolle
Oud 02-10-2005, 17:30
Jolene
Jolene is offline
Dat mn ouders zijn gescheiden is best chill eigenlijk .Ze wonen vlakbij elkaar en woon ook vlakbij mn 2 beste vrienden.Ik zit op een school met echt te makkelijke stof wat ik dus makkelijk ga halen zodat ik na dit jaar een leuke opleiding kan gaan doen.Kan goed opschieten met mn broer en meestal ook wel met mn moeder.Eh...Ik zie er ouder uit waardoor ik nooit gezeik heb met wiet kopen en ergens binnenkomen.Mn moeder vind het nodig om alles heel overdreven duur te kopen waardoor we een mooie tv,computer hebben en een digitale camera van 100o euro maar die is stom want ik snap m niet.Nou nog een baantje zoeken dan heb ik ook wat meer geld.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 17:48
ZerO
ZerO is offline
ik woon nu net op mezelf in Rotterdam en Rotterdam is tof en mijn kamer is ook erg leuk en mijn roomie kan goed koken en ik heb een balkon en vrijheid
Oud 02-10-2005, 18:02
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
ik woon in een groot studentenhuis met 25 huisgenoten in Den Haag, het is bijna op de hoek bij mn ouders. Dit is hele erge toeval, want ik heb hier gewoon gehospiteerd. Ik ben erg blij met waar ik nu woon, ik ben dicht bij pappie en mammie dus ik kan vaak thuis eten en als ik even n kind wil zijn ga ik ook langs en laat me verzorgen.
mn huis is chill want we hebben een dakterras, een eetkamer, een woonkamer, 2 enorme keukens en een grote speelkelder met een paal erin. en mn huisgenoten zijn ook allemaal erg leuk en we doen veel dingen samen en ik heb net nieuwe konijntjes en ze zijn zo lief en ik deel ze met een andere huisgenoot en we wisselen om de week de voogdij

het relaxte is dat als ik eten wil, peuken of bier dan kan ik altijd wel aankloppen bij iemand want er is er altijd wel 1tje die heeft wat ik zoek.
mn kamer is ook lekker groot en ik heb n balkonnetje en een eigen wastafel en ik deel de plee en douche met 2 anderen, ja ik heb het goed, vind ik.
Oud 02-10-2005, 19:21
Broeder
Broeder is offline
Het voordeel van waar ik woon is dat ik gemakkelijk allemaal talen kan leren door al het gepraat van de mensen bij de wasmachine aan te horen. Deze week is het thema geloof ik Hindi
Oud 02-10-2005, 22:12
Verwijderd
Ik heb een studie die ik heel erg leuk vind en een lieve klas. Woon nog lekker makkelijk bij pappie en mammie en daar wordt elke dag lekker voor me gekookt. Kan goed met mijn ouders overweg en met ze praten. Ik heb een paar hele goede vrienden, wat ik liever heb dan 345672434 vage met wie ik eigenlijk niks kan delen. Ik heb een bad in mijn huis waar ik lekker veel gebruik van maak. Het was vandaag 2 oktober en ik heb heel erg lang in de tuin gezeten in de zon. Ik zit lekker in mijn vel en kan alles doen wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 23:42
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Citaat:
Nee, in Uithoorn verhuren ze alleen maar koeien.
En leuke brandjes
Oud 03-10-2005, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Liar schreef op 03-10-2005 @ 00:42 :
En leuke brandjes
Lijkt me sterk, ik heb nog nooit een brand gezien in Uithoorn. Wel ooit een politiewagen, maar volgens mij reed 'ie alleen maar even rond om te testen of de zwaailichten nog niet vastgeroest waren.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 10:34
vixen
vixen is offline
Ik woon op kamers, heel dicht bij de stad, dicht bij mn vriendje maar in een vies huis. Mijn kamer is een zooi, maar het is wel mijn kamer dus het maakt niks uit. Mijn huisgenoot heeft een auto en de andere huisgenoot is een neger dus er is altijd wel iets te doen. Verder hebben we een hond en die verliest keiveel haar maar ze gaat geloof ik bijna dood, want ze kan al niet meer lopen en heeft staar. Wel jammer want het is een leuke hond.
Oud 03-10-2005, 12:51
Luna
Luna is offline
het feit dat ik dit jaar niet naar school ga is een van de positieve dingen op het moment.
ik heb mn eigen huis maar hang momenteel(als ik dat wil) veel bij mn ouders rond en dat is ook chill want ze koken voor me en als ik geen zin heb in gezeik kan ik naar mn eigen huis.
ohja, mn huis staat in amsterdam en mn ouders wonen er ook en ik ben er geboren enzo dus dat vind ik ook wel positief. al had ik het niet erg gevonden als ik in utrecht was geboren.
ik werk bij de coffeecompany en dat is ook positief want ik heb hele leuke collega's.
wat heb ik een positief leven.
Oud 03-10-2005, 12:53
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-10-2005 @ 13:51 :
het feit dat ik dit jaar niet naar school ga is een van de positieve dingen op het moment.
Oud 03-10-2005, 12:57
ZerO
ZerO is offline
oh ja ik ben nu nog wel werkloos dus dat maakt me soms verdrietig want ik sta vaak rood en dat is niet de bedoeling maar ik ben hard op zoek naar een baantje
alleen ik ben lui en hou niet van werken
Ohja en ik moet vaak reizen want mijn lover en de meeste vrienden wonen niet in rotterdam
maar ik ga ze allemaal overhalen om bij mij in de buurt te komen wonen natuurlijk
Oud 03-10-2005, 13:06
Quay
Quay is offline
ik woon thuis en mijn vriendin bijna 3 uur van me vandaan
ik doe een avondopleiding en ik werk overdag, en dat is zwaar ook al is die opleiding nu nog niet begonnen

enneeeeee, ik ben heel anders dan de meeste mensen hoor ik steeds vaker en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet

soms voel ik me een mislukkeling, soms voel ik me veel beter dan anderen

ik weet het allemaal niet meer h0000000r
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:13
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik woon bij mijn beste vriend, dat is wel fijn Ik word niet vaak lastiggevallen en dat vind ik ook fijn De buren zeuren nooit over te harde muziek en dat is heeel fijn Verder kan ik niets bedenken Misschien kom ik er nog op terug
Oud 03-10-2005, 13:20
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik woon nog bij mijn ouders in bergen op zoom maar vanaf september woon ik samen met haligh in antwerpen, waar ik ook studeer.. erg ver is het niet vanaf mijn huis nu, en ik mag vaak de auto lenen van mijn ouders. maar ik wil toch graag op mezelf wonen, verder had ik altijd veel geld maar dat gaat nu allemaal nog iets sneller op want ik werk nu minder als eerst.

verder wonen al mijn vrienden hier, en ik ben blij met ze.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 18:23
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Citaat:
Lijkt me sterk, ik heb nog nooit een brand gezien in Uithoorn. Wel ooit een politiewagen, maar volgens mij reed 'ie alleen maar even rond om te testen of de zwaailichten nog niet vastgeroest waren.
Grote brand bij agrarisch bedrijf in Uithoorn

UITHOORN - In Uithoorn woedt een grote brand bij een agrarisch bedrijf. Bij de brand komt veel rook vrij die in de wijde omgeving te zien is, aldus een woordvoerster van de brandweer zondag. Niemand raakte gewond.

Drie loodsen moeten als verloren worden beschouwd. In een van de hallen lagen decorstukken van musicalproducent Joop van den Ende opgeslagen. In de andere loodsen lagen bieten en aardappelen. De brandweer verricht metingen om te kijken of er ook gevaarlijke stoffen vrijkomen.

Jawel, leuke brandjes in Uithoorn
Oud 03-10-2005, 19:25
Verwijderd
ik woon bij m'n ouders, en ze zijn wel aardig, maar toch wil ik op kamers. zo snel mogelijk, in een LEUKE stad . ik woon nu in emmen, en dat is kut met een kutdierentuin en veel kutduitsers.

het is wel handig dat m'n ouders m'n eten betalen, en dat ik eigenlijk geen 'vaste lasten' heb ook is het wel fijn dat ik dichtbij m'n vrienden woon. op dit moment is het ook handig met school; ze maken me nooit wakker, zodat ik op vrije dagen ook écht kan uitslapen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 16:00
Bravo
Bravo is offline
Ik ben nog steeds blij met mijn kamer van 24m2 met eigen douche en wc op een toplocatie in Rotterdam die helemaal naar mijn smaak is ingericht.

En ik word nog blijer als ik denk aan de vrijheid die ik heb.
Oud 04-10-2005, 18:05
Neith
Neith is offline
Ik woon op mezelf, heerlijk alleen op een prima lokatie en heb heerlijk de ruimte.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:26
NoDoubt
NoDoubt is offline
hihi

en mijn zus woont onder waar ik nou zit en dat is leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten