Oud 02-10-2005, 13:28
kaatje27
kaatje27 is offline
ik had even een vraagje ik mag voor volleybal meedoen aan een selectie van rayon!! maar ik twijvel zo!! heeft iemand ooit voor rayon gespeeld?! hoevaak trainde je dan!? en hoelaat?
Oud 02-10-2005, 13:51
Pierreke
Pierreke is offline
Dat moet je Bracelance even vragen...Hij heeft rayon getraind
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:39
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 02-10-2005 @ 14:51 :
Dat moet je Bracelance even vragen...Hij heeft rayon getraind
En ik ook. Bij mij was het zo dat je eens in de 2 weken op zaterdag ochtend trainde, en als je een wedstrijd had dan ging die voor. Het is ook wel eens op zondag ochtend geweest geloof ik. Van 10 tot 12 ofzo. Als je geen last hebt met vervoer of geld zou ik lekker gaan, kan je gelijk s kijken waar je staat qua niveau. Succes!

Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 17:25
Spoonie
Spoonie is offline
ik heb dat 3 jaar gedaan, 1 jaar c en 2 jaar b. Het niveau vond ik enorm tegenvallen, maar ik kwam niet bij de volleybalschool terecht . Ik denk dat het een beetje aan het district ligt waar je speelt. Het gaat er niet om dat je daar gelijk de beste bent, ze kijken voor mensen die die een bepaalde techniek hebben en waar nog vooruitgang uit te halen is
Oud 02-10-2005, 22:13
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ja..ik! 2 jaar bij Rayon A. Eerste jaar lag het niveau erg hoog en afgelopen jaar een stuk minder helaas. Maar als je het graag wilt en er tijd voor hebt of wilt vrij maken zou ik het zeker doen!
Oud 03-10-2005, 13:11
Roadrunner
Roadrunner is offline
Mijn broer heeft dat ook gedaan, en gaat nu weer selectie doen, aanstaande zondag

Was eens in de twee weken op zondag trainen. Begon geloof ik om half 10 en eindigde om half 12. Als je een wedstrijd had, hoefde je daar niet heen. En aan het eind van de trainingen heb je met de andere districten een eindtoernooi.

Hij vond het niveau niet heel hoog, maar wel een stuk hoger dan in zijn eigen team.

Maar hij vond het wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:33
bracelance
bracelance is offline
ik heb 4 jaar rayon gedaan, 2x B en daarna 2x A-jeugd. Het is op zondagochtend om de week ofzo, 2-3 uur lekker ballen, als je het mag doen moet je het zeker doen, je leert er veel van.
Oud 03-10-2005, 18:04
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-10-2005 @ 17:33 :
je leert er veel van.
Al komt dat bij Bracelance nooit naar voren
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 03-10-2005 @ 19:04 :
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:09
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 03-10-2005 @ 19:04 :
Hmmm... volleybalschool was niet voor mij haalbaar, ik kon schijnbaar niet goed genoeg passen. Tja, dat kan ik nu nog steeds niet!

En ach... als ik kon passen Pierreke, dan had jij nooit bij H1 mogen meetrainen, dus ben me maar dankbaar.

Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 19:51
tommes88
tommes88 is offline
Citaat:
kaatje27 schreef op 02-10-2005 @ 14:28 :
ik had even een vraagje ik mag voor volleybal meedoen aan een selectie van rayon!! maar ik twijvel zo!! heeft iemand ooit voor rayon gespeeld?! hoevaak trainde je dan!? en hoelaat?
mijn meisje doet et ook,, naamzoek Zonnemeisje
Oud 08-10-2005, 21:40
Spoonie
Spoonie is offline
ach ja, kon nog A jeugd doen dit jaar, maar training van m'n eigen team is qua niveau hoger dan dat van mij. Dus ik leer er genoeg van
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten