ZOOOOVEEL coole momenten met games gehad

De meest recente was met onimusha 3, t eindgevecht vond ik vet gemaakt..mooi gemaakt en je kan meters omhoog springen, vond ik gewoon geinig gemaakt

Of na jaren diablo spelen supergoeie items vinden/maken en de nieuwe quest spelen...mja diablo is voor veel mensen verslavend en die vernieuwing af en toe is wel leuk

Met GTA san andreas een HELE hoop leuke momenten, denk aan omhoogvliegen met je jetpack, naar de top van die redelijk grote berg. Daar een auto spammen..zo een hotweel ding, een parachute pakken en dan keihard naar beneden flikkeren met je auto..dan als je flink wat vaart heb eruit springen en op een leuk moment je parachute gebruiken en proberen op je eigen auto te landen

En zo heb je nog meer onzin die je met dat spel kan verzinnen. Helicopters neerhalen vanuit je jetpack..ook droog.
En ehm...tsja. Humor in games is natuurlijk ook cool, en mooie verhalen waar je ingezogen wordt, onimusha laatst bijvoorbeeld, tegen het einde moet je de eiffeltoren beklimmen enzo..wel cool gemaakt allemaal, typisch mijn smaak

Chain issens voorelkaar krijgen...never gets old, dat is op het goeie moment de vijand terugslaan voor hij je raakt, dan zoef je er zeg maar doorheen(typisch animestyle) en als je het goed timet kan je zo de hele ruimte doorrennen en alle tegenstanders in 2 seconden door midden hakken

En zo kan ik UREN doorgaan, maar de eerste mooie gamemomenten had ik geloof ik met Secret of Mana toen ik nog heel jong was en we een snes thuis kregen